OK thanks. Ik heb net TweakUI geïnstalleerd en heb de optie gevonden. Binnenkort ga ik er even naar kijken om een extra account aan te maken. (Met de gast-account geactiveerd werkte het in ieder geval al.)quote:Op zondag 18 juni 2006 20:36 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad prima met TweakUI (maar het kan ook direct bij uitvoeren: 'control userpasswords2' daar moet je eerst aanmelden met wachtwoord aanvinken, dan het account selecteren wat je automatisch wil laten opstarten, en daarna het bovenstaande vinkje weer uitschakelen).
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:48 schreef debevrijder het volgende:
Firefox ruleerd alle browsers. en dat is niet alleen tijdens het maken van een website. Overal doet ie t goed, maar alleen IE op de mac gaat ie flippen!!!![]()
Je kan inhoudelijk posten!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:12 schreef debevrijder het volgende:
ik probeer duidelijk te maken dat firefox voor mij ideaal is. ik heb bij het maken van een website nooit problemen gehad met de browser, doet het altijd goed. dus ik denk dat FF vrijwel alle website goed weergeeft. Opara heeft daar vaak nog problemen mee.
Command + Shift + pijltje toch ?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Tip: met appeltje shift tab kun je tussen de tabs in Safari wisselen.
Werkt alleen niet als je een tekst veld of je URL balk heb geselecteerd.
Ik ken echt niemand met een Mac die IE gebruikt. En ik ken aardig wat mensen met een Mac.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:35 schreef debevrijder het volgende:
Ze zouden het wel moeten verbieden om op de MAC de IE browser te gebruiken!!!
Oh ja, klopt, verkeerd opgeschrevenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Command + Shift + pijltje toch ?
In ieder geval bij mij
IE 5 voor de mac is de eerste browser ter wereld die zich ook maar vaag aan de standaarden hield. Jammer genoeg is het ook een ongeloofelijk buggy piece of crap dat ten alle tijden genegeerd dient te worden. De browser is laten vallen door Microsoft en wordt niet meer ontwikkeld. Programmeer er niet voor, er zijn genoeg alternatieven. (FF/Safari/Cameo/Opera)quote:Op zondag 18 juni 2006 21:35 schreef debevrijder het volgende:
Ik denk dat de beste oplossing nog steeds FF in combinatie met IE het beste is. Ze zouden het wel moeten verbieden om op de MAC de IE browser te gebruiken!!! Kzie vanzelf wel hoe de nieuwe IE wordt en hoe FF zich ontwikkeld.
dat is zooo 1991...quote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef MoehMan het volgende:
Ik gebruik Opera al sinds versie *laag nummer hier, 4 dacht ik* en ik ben helemaal verliefd
Mailclient werkt super (duizenden mails opgeslagen), spam filter heeft afgelopen 6 week (oid) geen enkele spammail doorgelaten, ook geen false-positives.
Heb firefox wel eens geinstalleerd, versie 1.jaargeleden crashte na 3 sites, 1.5 recent geprobeerd en is "wel" leuk. Zal nooit mijn browser worden. Ook niet omdat ik me doodirriteer aan al die "get firefox" campagnes, advertenties en whatever allemaal (lang leve content-blocker in opera 9). Misschien ben ik dus wel anti-firefox.
paar vrienden van me gebruiken ook firefox en zijn zwaar pro-firefox, wat je ook zegt je krijgt "firefox ownz" terug. Hoe meer ik dat hoor, hoe meer ik anti- word
btw btje offtopic: ik stoor me ook erg aan webmasters die hun site per browser "maken", ze zorgen dat de browser in IE en Firefox werkt en werken dus niet volgens de standaarden. Vervolgens zetten ze onderin beeld "best viewed with firefox at 1024x768" en denken ze dat ze klaar zijn o_O (slamfm.nl mooi voorbeeld)
Dat IE slordige fouten in de broncode accepteert vind ik prima, als developer gebruik je een nette browser om op te developen en dan komt alles wel goed.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Toch natuurlijk stukken beter dan IE, voor mij simpelweg omdat IE zo'n slordige fouten in de broncode accepteerd.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:57 schreef Misanthropist het volgende:
blabla
gebruik voor de grap eens een paar maanden FF, doe eens stoer en doe ook meteen even niets tegen spyware e.d., heb je immers geen last van, toch? open na een paar maanden eens MSIE en tel het aantal ongewenst geïnstalleerde toolbars. dikke kans dat de teller niet op 0 blijft staan.
blabla
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:39 schreef Willaaam het volgende:
Dit gaat naar het land der fabelen, even goede vrienden.
http://www.choice.com.au/viewArticle.aspx?id=104425&catId=100274&tid=100008&p=6&title=Anti-spyware+software+test
Test uit 2004, hoogste detectiepercentage 68%, strict spyware
http://www.networkworld.c(...)are-test.html?page=2
Test uit 2005, mcafee (een van de virusjongens die geen spyware herkende he?), 90% detectiepercentage
http://antivirus.about.co(...)views/a/freeav_2.htm
Test uit ?, van gratis virusscanners. Virussen herkend 92% en spyware 33%. Niet denderend maar way meer dan 2%...
http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,119572,pg,4,00.asp
Test uit 2005, van gratis en niet gratis antispywareprogramma's. Overall detectie tot 85% (!). En microsoft antispyware zat toen in beta maar zat hier al boven met 91,5% overall (zelf even berekend)
Kortom je moet niet zo een kutzooi liggen te verkopen hier.
Dat een pakket 80% kan verwijderen van spyware die jij er zelf op hebt gezegd zegt niet direct iets over de effectiviteit in het veld, waar je te maken hebt met spyware die gloednieuw is, en nog geen enkel pakket ontdekt. Sommige spyware is ook zo goed geschreven dat het vrijwel onmogelijk is deze na besmetting nog te detecteren (rootkit).quote:2 Performance (50%) how effective the software was at detecting and removing the known spyware on our test machines.
Nope, Safari is Apple Webkit; een afgeleide van KHTML. Apple heeft destijds, tot kritiek van velen, niet voor Gecko gekozen. Jammer, want Gecko had Safari een veel bruikbaardere browser kunnen maken.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik dacht dat Safari ook een Gecko browser was
Want?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Wel vindt ik dat Firefox behoorlijk overschat wordt en d'r vaker gezegd wordt dat het veiliger is en dergelijke. Onzin dus.
Iedereen die anders beweert daag ik uit voor een discussie hieromtrent.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:52 schreef SubSun het volgende:
verder hoor je ook vaak dat het een stuk veiliger is dan IE. ik weet niet of dit waar is, maar het is in ieder geval mooi meegenomen
Bij FF werk je met extensies als je iets wil hebben wat niet standaard in de browser zit. Voor downloadprogramma's is de bekendste (en wellicht beste) extensie, de extensie Flashgot die ervoor zorgt dat je downloadprogramma reageert op links in Firefox... En Hier kan je lezen waarom DAP juist niet ondersteund wordt (iig niet standaard).quote:Op maandag 19 juni 2006 01:52 schreef SubSun het volgende:
het probleem is alleen dat ik geen fijne download accelerator kan vinden. voor IE gebruikte ik altijd DAP maar FF onderstuent deze niet. of is er een speciale DAP versie voor FF? Wat ik fijn vond aan DAP was dat ie meerdere links pakte zodat ik altijd aan het maximum van mijn verbinding kon downloaden en de resume functie. de rest boeit me eigenlijk niet zo.
iemand een goede aanrader voor FF?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |