Een beetje PC heeft toch wel 2 GB er in zitten, wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:01 schreef SuperBosch het volgende:
Het tabbed browsen werkt goed.
Alleen als ik een aantal vensters open heb gehad gebruikt FF makkelijk 400 MB geheugen.
En dat geheugen krijg ik alleen maar terug als ik FF helemaal afsluit (alle subvensters en vensters).
Zelfs met 1 GB gaat het redelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een beetje PC heeft toch wel 2 GB er in zitten, wat maakt het uit.
af en toe op "privégegevens opruimen" rammen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:01 schreef SuperBosch het volgende:
Het tabbed browsen werkt goed.
Alleen als ik een aantal vensters open heb gehad gebruikt FF makkelijk 400 MB geheugen.
En dat geheugen krijg ik alleen maar terug als ik FF helemaal afsluit (alle subvensters en vensters).
Ik kom gemiddeld 1x per jaar een site tegen die het niet doet in FF. Dan stuur ik een boze mail naar de webmaster, en laat ik die site links liggen. maar dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, en in dat soort technisch gezever ben ik dus niet geïnteresseerd, als ik een pagina wil bezoeken zal het mij m'n reet roesten wie er nou precies wat ondersteunt, als ik die pagina maar te zien krijg en alles erop werkt, en dan zit je bij IE beter dan bij FF, simpel...
wat is er mis met de forward/back knoppen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen installeer Opera eens en vind het zelf uit.![]()
In Opera kan je veel meer dingen instellen, en zoals ik al aangaf zitten heel veel handige features al standaard in de browser ingebouwd. Je hoeft dus na installatie niet nog eens van alles te installeren.
In Opera zitten standaard 'mouse gestures' waarbij je met je muis naar de volgende or vorige pagina kan gaan. Als je bijvoorbeeld de rechtermuisknop ingedrukt houdt, je beweegt je muis naar links en laat vervolgens de rechtermuisknop weer los ga je naar de vorige pagina. Echt superhandig, ik heb alle Forward en back knoppen niet meer nodig, dit werkt veel sneller. In FF moet je hiervoor een extension downloaden die brak werkt.
gebruik ik toch nietquote:In Opera zit een echter RSS reader, niet van die crappy live bookmarks, tevens zit in Opera een mailclient ingebouwd, dus Outlook of Thunderbird heb je ook niet meer nodig.
de wátquote:In de nieuwste Opera 9 (beta) kan je Widgets installeren.
in FF ook (zij het provisorisch, maar als je er echt veel uit wilt halen, gebruik te toch wel een los IRC programmaquote:In opera kan je chatten via IRC en ook andere chataccounts beheren.
gebruik ik ook niet.quote:Je kan torrentjes downloaden.
kan met FF ookquote:Je kan sessies bewaren, als je bijvoorbeeld een aantal websites iedere dag bezoekt, kan je die met een druk op de knop allemaal tegelijk openen.
Je kan wachtwoorden opslaan en beheren, zodat je heel snel (door op CTRL+ENTER te klikken) kan inloggen.
da's wel een voordeel!quote:Het installatiebestand van Opera is trouwens nog een stuk kleiner dan FireFox, ondanks al die extra's.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat is er mis met de forward/back knoppen?
[..]
gebruik ik toch niet![]()
[..]
de wát![]()
[..]
in FF ook (zij het provisorisch, maar als je er echt veel uit wilt halen, gebruik te toch wel een los IRC programma
[..]
gebruik ik ook niet.
[..]
kan met FF ook
[..]
da's wel een voordeel!
Ik zie jou anders nu precies het zelfde doen. Niet verder kijken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:18 schreef mcDavid het volgende:
misschien is opera nog beter. Maar mensen die IE relaxt vinden moeten gewoon verder kijken dan hun neus lang is. Na 10 minuten ben je gewend aan je nieuwe browser!
Die heeft er idd geen verstand van.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
sssst dat was de reden van dit topic...
Wat is er zo kut aan IE als ik vragen mag? Ik heb er ruim voldoende aan voor mijn surf-benodigdheden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik kom gemiddeld 1x per jaar een site tegen die het niet doet in FF. Dan stuur ik een boze mail naar de webmaster, en laat ik die site links liggen. maar dat is persoonlijk.
Wat ik bedoel, is dat ik voor 1 site per jaar geen kutbrowser ga gebruiken.
Webroot Spysweeper ffies draaien en maybe aan te bevelen eens te formatten, dat helpt meestal. Altijd als ik problemen met me PC krijg en ze niet verholpen krijg gaan mn browser en m'n mappen (deze computer/C:\ / downloads) etc buggen. It might helpquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:47 schreef Conflict het volgende:
Mijn firefox begint de laatste tijd erg veel problemen te geven. Loopt vaak vast, websites zijn vaak misvormd en hij verbruikt erg veel geheugen. Ook is het probleem dat nadat FF vastgelopen is, ik hem niet meer kan herstarten en dus eerst via taakbeheer het proces moet stoppen.
Ik blijf het gebruiken voor de tabs en de handige zoekbalk waar je zelf dingen aan kan toevoegen. Toch mis ik het stabiele IE. Ik krijg de laatste tijd ook popups met FF.
In dat geval ben ik anti-firefox omdat het een browser is die ook aan beginners gepresenteerd wordt waardoor deze mensen een gevoel van schijnveiligheid over zich heen krijgen. Ik ken echt een hoop mensen die hun virusscanner hebben weggegooid omdat ze firefox hebben geïnstalleerdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:52 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Allerlei argumenten tegen het gebruik in de persoonlijke situatie worden beschreven maar dat geeft toch geen enkele reden om 'anti-firefox te zijn'.
Ik browse niet met links2 omdat het me niet bevalt (tenzij alleen CLI beschikbaar, uiteraard) maar dat maakt mij toch nog niet 'anti-links'?
dus jij gebruikt ook paint als tekenprogramma?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het feit dat ik het los moet installeren terwijl er al een browser ingebouwd zit in mijn OS die voor mij prima voldoet is voor mij voldoende om anti-firefox te zijn.![]()
Dat heeft toch niks met FireFox te maken? Dat zijn gewonde debiele infidels die geen PC mogen aanraken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef Willaaam het volgende:
[..]
In dat geval ben ik anti-firefox omdat het een browser is die ook aan beginners gepresenteerd wordt waardoor deze mensen een gevoel van schijnveiligheid over zich heen krijgen. Ik ken echt een hoop mensen die hun virusscanner hebben weggegooid omdat ze firefox hebben geïnstalleerd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |