Ik had hetzelfde:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:09 schreef Cadfael het volgende:
Ik heb toch ff een vraagje nu het toch over browsers gaat.
Ik gebruik Opera 9 al meest, maar heb ook Firefox omdat afentoe sites niet willen werken met opera.
Maar hebben jullie het ook dat het Fok forum gewoon niet goed refreshed als je een subforum of topic ingaat? ik moet steeds weer op F5 duwen om te zien of er wat nieuws is bijgekomen, terwijl je normaal dat al moet zien als je in het subforum of topic gaat.
Je hebt ze wel degelijk, dat zijn van die mensen die browsers lopen te pushen zonder ook maar 1 goede reden te kunnen geven en alleen maar onzin uitkramen over de andere browsers die kant noch wal raken. Veel beter dan: "FF is beter, want MS is kut" komen ze gewoon niet. Maar een reden als "FF heeft tabbed browsing en dat werkt gewoon fijner" of "Ik vind FF fijner werken" zijn (persoonlijke) redenen waar ze dan weer niet op komen.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:06 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin dat je browser 'fanboys' hebt, hoe triest ben je dan!Ik prefeer Firefox boven IE omdat IE soms gewoon gekke onverklaarbare dingen doet als het aankomt op de HTML/CSS-standaarden. Voor de rest moet iedereen lekker zelf weten welk programma je gebruikt.
Perfect dankjewel. Ik was er al geweest maar had even niet goed genoeg gekekenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:39 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde:
Engelse versie:
Preferences - advanced - geschiedenis - check if cached page is updated on server - staat wss op elke 5 uur, wijzigen naar Altijd. Kun je ook voor foto's doen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:34 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Perfect dankjewel. Ik was er al geweest maar had even niet goed genoeg gekeken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |