Ja, maar ho!!! Wacht!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:46 schreef Vlarp het volgende:
Is er echt zo weinig gezegd sinds gisterenavond?
Cheps, dollyrollys, e chepsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben uitgeput momenteel. Kom net thuis uit m'n werk, op de fiets!
Moet zo even snel boodschappen doen voor de appie hein dicht is..
Mooiweerstrakkeshirtjesnieuwkapselenlekkeremagnumsetenopbalkonenzo dus geen tijd voor Fok!.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:46 schreef Vlarp het volgende:
Is er echt zo weinig gezegd sinds gisterenavond?
Ik werk tegenwoordig in die businessquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, gel, tandpasta, boterhamzakjes en dat soort dingen
Hier ook hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:10 schreef Waxxer het volgende:
Kolere, het is tien over zeven en ik verveel me nu al de puntje-puntje...
Jouw ouders woonde toch in een straat vol homojongens? Daar moet toch iets leuks me te doen zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:10 schreef Waxxer het volgende:
Kolere, het is tien over zeven en ik verveel me nu al de puntje-puntje...
Ik kwam daar achter via Google Earth!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
En d'r is vast wel iemand met een zwembad in de tuin..
Aanbellen! "Ik zie dat u een zwembad heeft, en daar wil graag nu even met uw zoon in zwemmen. Schikt dat?"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kwam daar achter via Google Earth!!![]()
Nou ja, ik ken ze wel goed... maar ik hoef niet bij ze in een zwembad...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Aanbellen! "Ik zie dat u een zwembad heeft, en daar wil graag nu even met uw zoon in zwemmen. Schikt dat?"
ik weet niet welke versie jij dan gebruikt maar ik kan echt niet zo ver inzoomenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kwam daar achter via Google Earth!!![]()
Nou, in D'land kun je een heleboel zien, dus ook een stukje nét over de grens, en laat ik daar nu net zijn..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet niet welke versie jij dan gebruikt maar ik kan echt niet zo ver inzoomen
1) Google Earth haalt de info realtime binnen via internet, dus het maakt niet uit welke versie je hebt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet niet welke versie jij dan gebruikt maar ik kan echt niet zo ver inzoomen
Dus XMN8R doet voortaan een broekje aan als hij op zijn dakterras ligt te zonnen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken ze wel goed... maar ik hoef niet bij ze in een zwembad...Wel bizar hoor, dat je zo enorm goed alles kunt zien... Er staat een auto en een busje van een aannemer, toen de boel hier werd verbouwd...
Maargoed, in de Grote Steden hoef je al helemaaaaalll niet meer topless te zonnen, zo ver kun je daar inzoomen...
Neuh, ik heb niks te verbergenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Dus XMN8R doet voortaan een broekje aan als hij op zijn dakterras ligt te zonnen?.
Nou, dat had hij dus NIET...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus XMN8R doet voortaan een broekje aan als hij op zijn dakterras ligt te zonnen?.
Ik dacht, die XMN8R leest toch niet meer mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Neuh, ik heb niks te verbergen.
jij hebt al naar Den Haag zitten gluren zeker?!
Ik was die dag binnen, maar mijn autootje staat voor de deur!
Het is hier soms net een poppenkast!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht, die XMN8R leest toch niet meer mee..
Dat deed ik ook niet, maar ik ben beroemd om mijn timingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht, die XMN8R leest toch niet meer mee..
Hey man!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet, maar ik ben beroemd om mijn timing.
Kom jij eerst mijn buren maar eens verrassen.. het is 169 km naar Den Haag en daar doe je 1:49 minuten over, dus wel een beetje opschieten als we om 23:00 uur in de kroeg willen zijn!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:43 schreef Waxxer het volgende:
Hey man!![]()
Kom, dan gaan we mijn buren verrassen!![]()
Neej joh.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:44 schreef Waxxer het volgende:
Is G_E mijn dorpje nu aan het bespioneren??
"172,7 km in ongeveer 1 uur en 47 minuten"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kom jij eerst mijn buren maar eens verrassen.. het is 169 km naar Den Haag en daar doe je 1:49 minuten over, dus wel een beetje opschieten als we om 23:00 uur in de kroeg willen zijn!![]()
Dat zijn zorgen voor morgenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:51 schreef Waxxer het volgende:
"172,7 km in ongeveer 1 uur en 47 minuten"
Ik heb morgen weer een interview
*fotografen van google-earth waarschuw*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Kroeg..
Witbiertje op het balkon..
Nuenen, bij eindhoven is met name erg abstract geen gebouw is te herkennenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:30 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz, zál ik dan wat laten zien, en zo ja... wat?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat zijn zorgen voor morgen
Vanavond gaan we naar de kroeg!
Hoe kun je dát nu weten dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar het is met Google wel allemaal zo gevonden, Waxxer..
drinken in je eentjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:21 schreef Waxxer het volgende:
........en ik heb van ellende al twee biertjes in de zon gedronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |