Afschuwlijke dierenmishandeling.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef Furious het volgende:
Ik weet niet wat er in het filmpje zit. Maar ik wil fijntjes slapen vanavond.
Dat vermoede had ik al.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Afschuwlijke dierenmishandeling.
Er zijn hier in KLB al eerder topics over geweest, en ik ken de inhoudt van het filmpje. Ik ga er in iedergeval niet meer naar kijken, vind het echt veel te ver gaan. Ik zou mensen die zo met dieren omgaan ook niet in het echt tegen moeten komen, loopt niet goed af ben ik bang voor...quote:
voor jou: die site is voor mensen die hier tegen zijn, ze moedigen het niet aan. dus als je nog wat te zeiken hebt op je maar een eigen topic:P debiel!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef knowall het volgende:
Als je het zo verschrikkelijk vindt, dan moet je vooral veel mensen naar die site lokken; dat zal ze leren al die views! Debiel.
Als je hier tegen bent dan zorg je er vooral niet voor dat de makers van dit filmpje de aandacht krijgen waar ze op geilen. Behalve als je een beetje dom bent, dan wel natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:37 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
voor jou: die site is voor mensen die hier tegen zijn, ze moedigen het niet aan. dus als je nog wat te zeiken hebt op je maar een eigen topic:P debiel!
tsjees als de wereld uit alleen mensen als jij zouden bestaan, waren het allemal slappelingen die niks kunnen hebben. dus als je wat te zeiken hebt, open je eigen topicquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef knowall het volgende:
Als tubgirl niet mag wegens hoog jakkiebah-gehalte, dan moet dit filmpje ook niet kunnen trouwens. Verzoek tot slotje derhalve.
Daar gaan we weer... Hypocriet niet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:34 schreef Maverick_tfd het volgende:
Wat zou ik die gasten graag zooooo traag doodmaken zeg, waar zijn ze? Met alle genoegen !
Oftewel; neppe taalpurist. De verbetering is vermoeden, niet vermoedde.quote:
Who cares...quote:
Daar heb je wel weer gelijk in, dat was volgens mij ook de reden dat andere topics over dit onderwerp gesloten zijn. Ik vraag het even aan mijn mede mods wat we hier mee moeten. U hoort nog van mijquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef knowall het volgende:
Als tubgirl niet mag wegens hoog jakkiebah-gehalte, dan moet dit filmpje ook niet kunnen trouwens. Verzoek tot slotje derhalve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |