Is dat wel de vraag in dezen? Het gaat hier om de vraag of deze jongen mag studeren. Niet om de vraag of hij kinderen mag behandelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Zouden jullie je eigen kinderen door deze man laten behandelen?
Wat moet hij anders met die studie?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat wel de vraag in dezen? Het gaat hier om de vraag of deze jongen mag studeren. Niet om de vraag of hij kinderen mag behandelen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:17 schreef thabit het volgende:
Om als man zo'n opleiding te kiezen moet je haast wel pedofiel zijn.
Orthopedagogiek is niet verbonden aan werken met probleem kinderen, je kunt met die opleiding diverse kanten op (dus ook verschillende doelgroepen).. wel mooie stemmingmakerij door dat in het nieuwsbericht te zetten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
je kunt een kwetsbaar kind niet vergelijken met een volwassen hetero vrouw
sorry hoor SCH, maar je slaat weer eens volledig de plak mis aangaande pedoseksualiteit
Ik vermoed dat je met die opleiding heel veel meer kan, dus ook wetenschapper worden bijvoorbeeld. Ik kan me goed voorstellen dat er een oplossing denkbaar is waarbij die jongen helemaal niet met kinderen gaat werken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:23 schreef clowncloon het volgende:
Mag een pedofiel orthopedagoog worden? ...
Ja hoor, als zelfverklaard pedofiel deed hij die studie vast met het idee later nooit contact met kinderen te hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:24 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Orthopedagogiek is niet verbonden aan werken met probleem kinderen, je kunt met die opleiding diverse kanten op (dus ook verschillende doelgroepen).. wel mooie stemmingmakerij door dat in het nieuwsbericht te zetten.
Wist je dat er ook vrouwelijke pedofielen bestaan..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:17 schreef thabit het volgende:
Maar ik zou m'n kinderen echt niet naar een creche of wat dan ook sturen als daar mannen werken.
Je discussieert nu op basis van aannames. Jij hebt hem niet gesproken toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Ja hoor, als zelfverklaard pedofiel deed hij die studie vast met het idee later nooit contact met kinderen te hebben.
idd naiviteit ten top!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja hoor, als zelfverklaard pedofiel deed hij die studie vast met het idee later nooit contact met kinderen te hebben.
Dat doe jij minstens net zo erg, en nog een stuk minder realistisch ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Je discussieert nu op basis van aannames. Jij hebt hem niet gesproken toch?
Natuurlijk niet, hij komt heus wel in contact met kinderen maar of dit dan perse op werkvlak zou zijn.. dat weet je niet, dat kun jij niet voor hem zeggen. Denken voor een ander is zeer makkelijk..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waar doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat doe jij minstens net zo erg, en nog een stuk minder realistisch ook.
En de studiekeuze van een pedofiel boven de welzijn van kinderen verheffen is hypocriet en naief.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:29 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij komt heus wel in contact met kinderen maar of dit dan perse op werkvlak zou zijn.. dat weet je niet, dat kun jij niet voor hem zeggen. Denken voor een ander is zeer makkelijk..
Ja inderdaad, bedoel homoseksualiteit gaat ook vanzelf over als je hem tussen de vrouwen zet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:27 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor een totaal contactverbod met kinderen in welke vorm dan ook...uit het oog uit het hart zullen we dan maar hopen.
In elke post waar je ervan uitgaat dat het risico op problemen door deze man zijn studie te laten voortzetten, niet wezenlijk is.quote:
ik hoop echt dat je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:31 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bedoel homoseksualiteit gaat ook vanzelf over als je hem tussen de vrouwen zet.![]()
In welke post ga ik daar dan vanuit? Ik ga daar helemaal niet vanuit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
In elke post waar je ervan uitgaat dat het risico op problemen door deze man zijn studie te laten voortzetten, niet wezenlijk is.
Waarom dan wel precies?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En de studiekeuze van een pedofiel boven de welzijn van kinderen verheffen is hypocriet en naief.
Nou opgelost, de beslissing van Radboud was dus de minste van twee kwaden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:34 schreef SCH het volgende:
[..]
In welke post ga ik daar dan vanuit? Ik ga daar helemaal niet vanuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |