Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:02 schreef playsur het volgende:
[..]
Ik kom dit steeds vaker tegen en kan er maar niet opkomen waar het voor staat.
Help me please.![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:33 schreef clowncloon het volgende:
Dit is een artikel van de 'frisse' jongeman in kwestie:
http://www.martijn.org/info/OK87_2.html
Al met een al een goede beslissing van de UNi dunkt me
Hee, dubbel thx.quote:
Dat zie ik toch anders - lees dit topic en andere topics over pedofilie en de pedopartij nog eens door.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Er zijn nou eenmaal grenzen, en die moeten bewaakt worden, van een heksenjacht is sowieso geen sprake.
Wat hij wil is kritiekloze adoratie en de blije onbevangenheid van een kind.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:33 schreef clowncloon het volgende:
Dit is een artikel van de 'frisse' jongeman in kwestie:
http://www.martijn.org/info/OK87_2.html
Dat is nu niet de realiteit dus het heeft weinig zin daarover te speculeren.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
dan moet de wet veranderen , dat je mensen wel verplicht kan behandelen
Denk je dat deze jongen dan nog openlijk over zijn geaardheid zou praten?quote:ik zou helemaal geen moeite hebben met preventief oppakken en behandelen, begeleiden
anders maar opsluiten
Wat dus vrijwel iedere dag in veel gezinnen in Nederland gebeurt maar daar hebben we het niet zoveel over - we richten liever alle pijlen op een kansloos partijtje en een paar leden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat hij wil is kritiekloze adoratie en de blije onbevangenheid van een kind.
En dat gaat hij met z'n sexuele * liefde * vervolgens allemaal vernielen.......![]()
Het kind is meteen kind-af en zal nooit meer een volwassene kunnen vertrouwen![]()
Ik vind het monitoren van zulke personen geen taak van de betrokken Universiteit. MI ook niet meer dan logisch dat ze hem van een opleiding afhalen, waarbij zijn motieven om die opleiding te volgen, zeer dubieus zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders - lees dit topic en andere topics over pedofilie en de pedopartij nog eens door.
En dit voorbeeld van de universiteit is zo'n geval van iemand buitensluiten en in de hoek drijven. Ik vind dat je moet zorgen dat je die mensen blijft monitoren en niet een soort paria's van ze moet maken. Als ze niks meer hebben te verliezen worden ze pas echt gevaarlijk.
En ja, dat neem ik de mensen die hier zo hard over schreeuwen wel kwalijk.
Wat sta jij nu weer uit je nek te kletsenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat dus vrijwel iedere dag in veel gezinnen in Nederland gebeurt maar daar hebben we het niet zoveel over - we richten liever alle pijlen op een kansloos partijtje en een paar leden.
Nooit van incest gehoord dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat sta jij nu weer uit je nek te kletsen![]()
Zoek je gezelschap?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Die viespeuk van de uni af smijten is nog wel minste. Als het aan mij had gelegen werd hij opgesloten in hele onaangename houten barakken.
Je kunt er wel van alles bijslepen, het gaat hier niet over incest.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:39 schreef popolon het volgende:
SCH, zie je nou wel, je kan het wel.
Flames ontwijken of met enige nuance reageren.
Ik wil de student niet verdedigen maar de kinderen, is dat zo moeiljik om te begrijpen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je kunt er wel van alles bijslepen, het gaat hier niet over incest.
Trouwens incest is strafbaar dus mss is het niet zo verstandig om 't hier aan de nekharen bij te slepen. Je wilde 't studentje immers verdedigen![]()
is homosexueel zijn niet ook een geaardheid? of is dat een rasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef SolidasRock het volgende:
Dat gelul van jullie, SCH en BG, er is helemaal geen heksenjacht, er is gwoon iemand de toegang tot een kindercontactopleiding ontzegt op grond van zijn geaardheid. Niet over incest en homofielen en moslims beginnen svp, anders kan deze topic beter meteen op slot als iedereen van alles bij gaat halen wat niets met deze discussie te maken heeft.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef SolidasRock het volgende:
Dat gelul van jullie, SCH en BG, er is helemaal geen heksenjacht, er is gwoon iemand de toegang tot een kindercontactopleiding ontzegt op grond van zijn geaardheid. Niet over incest en homofielen en moslims beginnen svp, anders kan deze topic beter meteen op slot als iedereen van alles bij gaat halen wat niets met deze discussie te maken heeft.
Dat is helaas maar al te waar......quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil de student niet verdedigen maar de kinderen, is dat zo moeiljik om te begrijpen.
En als jij en jullie het zo goed met kinderen voor hebben, wat ik meteen aanneem, en jij stelt dat zoveel kinderen zoveel wordt afgenomen door het misbruik, wat ook waar is, dan is incest relatief een veel en veel groter probleem dan pedoseksualiteit.
Daar zou ik maar niet al te zeker voor zijn er word wel degelijk verschil gemaakt.quote:Je argument klopt ook niet want het is gewoon zo dat sex met kinderen strafbaar is. Daarbij is er geen verschil in incest of pedofilie.
Nou over incest in anders ook een tijd knap hysterisch gedaan, toen zag iedereen het overalquote:Maar over dat laatste hoor je veel meer en ook vaak veel hysterischer, die verhouding vind ik nogal scheef. Ik sleep het er neit aan de haren bij hoor, als het om welzijn van kidneren gaat hoort het erbij.
Kletskoek wat die partij beoogt is zacht uitgedrukt onbehoorlijk en ze zitten volgens mij te geilen op de * slachtoffer * rol wrs om de aandacht af te leiden van de slachtoffers die ze zo graag willen maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:41 schreef BaajGuardian het volgende:
en als niemand op ze stemt is het al genoeg, maar nee mensen willen een heksenjacht, omdat de moslims al genoeg gehad hebben mischien, of daar gaan we morgen wel weer mee verder, toch wat afwisseling he mensen !
Op incest staan gelukkig terecht hoge straffen maar waarom er nu grote media-aandacht is voor/tegen pedo's is dat die viezerikken proberen de taboe te doorbreken. Of denk jij soms dat wij (de zero-tolerance people) niet op onze achterste benen staan als een stel perverselingen een incestpartij beginnen en allemaal zogenaamd literaire stukjes gaan schrijven over kinderliefde.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
En als jij en jullie het zo goed met kinderen voor hebben, wat ik meteen aanneem, en jij stelt dat zoveel kinderen zoveel wordt afgenomen door het misbruik, wat ook waar is, dan is incest relatief een veel en veel groter probleem dan pedoseksualiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |