Ja maar Luigi was niet Jarno , Luigi was de vriend van Mario !quote:
Precies, dat zijn pas bans.quote:
Mwoch.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:37 schreef Armageddon het volgende:
Trouwens Vixen. Ik heb een stuk in me hol.![]()
Zijn er ook dagen dat je dat niet hebt ? dat je het specifiek vermeld zegmaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:37 schreef Armageddon het volgende:
Trouwens Vixen. Ik heb een stuk in me hol.![]()
Je die had ik al genoemd, GB en PDDquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja das waar , maar ik bedoel die homo die toen in purmerend woonde en daarna ging verhuizen enzo ,die weet je wel?
Die is lelijk jongen !quote:
't Is wel erg gezapig zo.quote:
Zo lelijk dat ze er haast mooi van wordt?quote:
Hij woont daar dan ook niet meer, die eerste getrouwde fok homo die ging scheiden die !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:37 schreef Jarno het volgende:
Ik ken geen homo's in Purmerend.
GB en PDD zijn tof.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je die had ik al genoemd, GB en PDD
ja ik weet het.. maar ik vergeet dan steeds om de zooi weer aan te zettenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je ze dan toch niet maakt kan je op z'n minst weer eens op irc komen
Bijna wel ja !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo lelijk dat ze er haast mooi van wordt?
Heb ik verkocht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef boebiedoe het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat kansloze likmijnkanaal van je, Arma?
Ja nu ben je constant verkeerd verbonden ! zoek is een andere dokter ,whahaha garpje !quote:
Garpje mot kenne jeone!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja nu ben je constant verkeerd verbonden ! zoek is een andere dokter ,whahaha garpje !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |