Op nachtbar. Denk ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:27 schreef Modus het volgende:
Waar is Krea eik?
Op een plek waar mensen door bushokjes tieften nog steeds leuk is !quote:
quote:
De n00bs vinden de matige grappen ook nog steeds leuk, die waren niet half zo grappig als het bushokjequote:
Ah is de film af?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef miss_bleu het volgende:
tvp
Owww My God!!!quote:
Bart won die tog ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's de officiële definitie, ja. Maar echt oldbie ben je natuurlijk pas als je hier tijdens BB1 al postte.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De n00bs vinden de matige grappen ook nog steeds leuk, die waren niet half zo grappig als het bushokje
Het bushokje was wel DE grap !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De n00bs vinden de matige grappen ook nog steeds leuk, die waren niet half zo grappig als het bushokje
Makkelijk te onthouden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:27 schreef Sanne het volgende:
Ook een heel mooi nummer.
de poster zit er nog inquote:
Was dat net nadat je er zon kutnewbie doorheen had getieft ?quote:
Yo!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef Jimbo het volgende:
ik ga weer ff gamen , spreek jullie zo weer
En dat was nog maar om warm te worden he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Was dat net nadat je er zon kutnewbie doorheen had getieft ?
Ik zou bijna zeggen dat ik er emotioneel van wordt, maar emotie tonen is modern enzoquote:
Yvonne toch?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Wie heeft dat van dat bushokje eigenlijk bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |