Met Madonna.quote:
video.google.comquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef Joene het volgende:
Heb je al gemaild Arma?
Toen je ontslagen werd was het best lachen, ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef Armageddon het volgende:
Overigens was die GS tijd best lachen moet ik zeggen. Lekker mocro's bashen enzeau.
Jij wou toch de link?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op spuitkutten.
Gaat -ie weer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Toen je ontslagen werd was het best lachen, ja.
Van die leuke garpjes als :quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef Armageddon het volgende:
Overigens was die GS tijd best lachen moet ik zeggen. Lekker mocro's bashen enzeau.
Dat was inderdaad de mooiste tijd uit mijn leven. Had 2 weken vakantie tot mijn nieuwe baan en een oprotpremie. Ben ik mooi van naar de hoeren geweest!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Toen je ontslagen werd was het best lachen, ja.
da's lang geleden....quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:55 schreef Jarno het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik zag net in een oud topic KingShakur (kingshaker whehehe) staan!.
.
.
ik denk dat hij Arma niet zo magquote:
Geen bushokje tiefen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef HighLander het volgende:
[..]
da's lang geleden....
Daar mocht ik ooit nog es een tram van koppen....
Toen was dat nog nieuw en ongekemd
dat hadden we toen helemaal nog niet joh...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef Joene het volgende:
Geen bushokje tiefen?
Zn toetsenbord is arabisch !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef Armageddon het volgende:
Heeft die boebiedoe een probleem trouwens? Of lijkt dat maar zo?
Hij's zwangert, Arma.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef Armageddon het volgende:
Hij wou zeker niet persoonlijk een zetje komen geven?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef HighLander het volgende:
[..]
dat hadden we toen helemaal nog niet joh...
Nee ik moest onder ee ntram komen enzo...
Vraag me eigenlijk nu ook pas af waarom het een tram was en geen trein...
Inderdaad! Een trein is toch net iets effectiever. Mooiere bloedspatten op het perron enzeau.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef HighLander het volgende:
[..]
Het schijnt dat je dan last krijgt van mormonen ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah dat zal het zijn! Is toch een beetje eng hč?
En je bezorgt meer mensen vertraging ! en je haalt het nieuws !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad! Een trein is toch net iets effectiever. Mooiere bloedspatten op het perron enzeau.
Sommige mensen uiten dat door te posten op fok!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het schijnt dat je dan last krijgt van mormonen ofzo.
Het doet me nog steeds pijn dat al mijn reacties zijn verwijderd in een LMK item.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef Armageddon het volgende:
Jezus, men, daar had je 5 jaar geleden ook al last van!quote:
Treintje koppen kwam later.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even inlezen. Interesting shit ouwe!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het schijnt dat je dan last krijgt van mormonen ofzo.
Nog steeds hetzelfde lijntje denk ik !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jezus, men, daar had je 5 jaar geleden ook al last van!
Zak ik ze anders even terug halen voor je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het doet me nog steeds pijn dat al mijn reacties zijn verwijderd in een LMK item..
Woon je nog in tuindorp?quote:
Doe maar. Ik noemde mezelf Bart. In het Yvonne item. Plaats je ze hier?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zak ik ze anders even terug halen voor je?
Nog steeds bij je zus.quote:
Ik denk dat ik er (nog) niet genoeg bier voor op heb.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even inlezen. Interesting shit ouwe!
http://mormonen.beginthier.nl/
Hij belt nog steeds in met zijn 56k6 meaudum denk ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
valt tegen, heb het net even opgezocht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:05 schreef Joene het volgende:
Hij wou zeker niet persoonlijk een zetje komen geven?
Wat een kutnick ! Boedoebie is veel leukerderder.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Doe maar. Ik noemde mezelf Bart.
Mn oma als je het niet erg vindquote:
Ow die! Die met die kansloze reacties?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Doe maar. Ik noemde mezelf Bart. In het Yvonne item. Plaats je ze hier?
Ik vind je oma niet erg hoor.quote:
Ow dat was het!quote:
Daar zijn er vast meer vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:09 schreef HighLander het volgende:
[..]
valt tegen, heb het net even opgezocht.
Het was niet eens zo'n directe toewensing helaas, ws het lef niet oid. Hij zou het niet erg gevonden hebben als ik onder een tram komen.
Whehe.quote:
Nee lief mensch he !quote:
Ik was je net voor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef Armageddon het volgende:
Sjezus kristoes wat een gezelligheid hier. Ik pak gewoon nog een biertje.
Tja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind 'm nu al leuk!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Tja.
Ik zou hier wel een hele leuke (matige) grap over kunnen maken, maar m'n internet doet 't niet.
wheheheh das al je 2e deze maand !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef Armageddon het volgende:
Sjezus kristoes wat een gezelligheid hier. Ik pak gewoon nog een biertje.
Wow.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef zovty het volgende:
Oh, ik heb trouwens vandaag een nieuwe 2ehands auto gekocht. Een gouden deze keer.
Ik niet, want ik ben vrij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef Joene het volgende:
Gaan we morgen onder den arbeidstijd ook verder?
Nee, dacht het niet. Dat was iets met je injectie ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet of er een merk op zit..
Heeft dat te maken met het soort benzine ofzo?
Koets denk ik !quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow die! Die met die kansloze reacties?![]()
quote:@ bart: Als het enige waar je het over kan hebben coke en een crackslet is dan ben ik met jou uitgepraat kereltje. Ga je nu snel weer naar mamma Yvonne. Ze mist je namelijk.
November 25, 2004 @ 22:15 ˇ Link to comment
Armageddon
Lekker naar de visboer voor een haring !quote:
Check!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker naar de visboer voor een haring !
en de groentenboer enzeau wat ze daar in dat andere topique niet begrijpen !quote:
Dawiknognie. Maar die visjes gaan er komen, morgen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Joene het volgende:
[..]
en de groentenboer enzeau wat ze daar in dat andere topique niet begrijpen !
Ik denk dat zn 9600 baud eruit ligt ja !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Jarno het volgende:
Is die zovty z'n internet raar aan het doen ofzo?!
Oh, ik was toch niet van plan om er naar verre donkere buitenlanden te gaan, vaccineren lijkt me overbodig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet. Dat was iets met je injectie ofzo.
Lekker !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dawiknognie. Maar die visjes gaan er komen, morgen!
Heb je er wel een oranje balletje bijgekregen voor op je antenne?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ik was toch niet van plan om er naar verre donkere buitenlanden te gaan, vaccineren lijkt me overbodig.
Maar je moet ze wel insemineren ! hoor anders krijgt ze geen jonkies !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ik was toch niet van plan om er naar verre donkere buitenlanden te gaan, vaccineren lijkt me overbodig.
Voor je radio.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef zovty het volgende:
Antenne?
Zon ding waarmee je naar de ruimte kan praten enzo !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef zovty het volgende:
Antenne?
Weten ze daar niet wat een antenne is ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg zo'n beetje de indruk dat je nog steeds in Brabant woont, zovty. Klopt dat?
Daar heb ik toch geen vrienden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef Joene het volgende:
Zon ding waarmee je naar de ruimte kan praten enzo !
Op zich vind ik die nieuwe 2ehands auto al een doorbraak.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Weten ze daar niet wat een antenne is ?
Lekker doet u er maar een stuk of 10 !quote:
Yep.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg zo'n beetje de indruk dat je nog steeds in Brabant woont, zovty. Klopt dat?
Men ! das kei goed nederlands heur !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op zich vind ik die nieuwe 2ehands auto al een doorbraak.
Ik ben morgen vrij. Bier drinken enzeau.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef Joene het volgende:
Gaan we morgen onder den arbeidstijd ook verder?
Dan zal ik eens langskomen.quote:
Wie roel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Bier drinken enzeau.
Zie je vandaar de problemen met je verbinding ! nog altijd internet met een nummer.quote:
Nee, maar we zijn wel even stoer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef zovty het volgende:
Nu ben ik eruit! Jarno en Arma zijn klonen van elkaar!
Homo zeker lekker zeiknat regen in die stomme badkuip !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Bier drinken enzeau.
Snuif jij ook nog Jarno?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik neem zo even een lijntje als je het niet erg vind. Het is zeau gezellig vanavond.![]()
*proest*quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Jarno het volgende:
Niet sinds ik zwanger ben Joene. Mag niet van de mormonen.quote:
Ik ga er even voor zittenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn wel even stoer.
Spierballen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |