Heb je er wel een oranje balletje bijgekregen voor op je antenne?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ik was toch niet van plan om er naar verre donkere buitenlanden te gaan, vaccineren lijkt me overbodig.
Maar je moet ze wel insemineren ! hoor anders krijgt ze geen jonkies !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ik was toch niet van plan om er naar verre donkere buitenlanden te gaan, vaccineren lijkt me overbodig.
Voor je radio.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef zovty het volgende:
Antenne?
Zon ding waarmee je naar de ruimte kan praten enzo !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef zovty het volgende:
Antenne?
Weten ze daar niet wat een antenne is ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg zo'n beetje de indruk dat je nog steeds in Brabant woont, zovty. Klopt dat?
Daar heb ik toch geen vrienden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef Joene het volgende:
Zon ding waarmee je naar de ruimte kan praten enzo !
Op zich vind ik die nieuwe 2ehands auto al een doorbraak.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Weten ze daar niet wat een antenne is ?
Lekker doet u er maar een stuk of 10 !quote:
Yep.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg zo'n beetje de indruk dat je nog steeds in Brabant woont, zovty. Klopt dat?
Men ! das kei goed nederlands heur !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op zich vind ik die nieuwe 2ehands auto al een doorbraak.
Ik ben morgen vrij. Bier drinken enzeau.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef Joene het volgende:
Gaan we morgen onder den arbeidstijd ook verder?
Dan zal ik eens langskomen.quote:
Wie roel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Bier drinken enzeau.
Zie je vandaar de problemen met je verbinding ! nog altijd internet met een nummer.quote:
Nee, maar we zijn wel even stoer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef zovty het volgende:
Nu ben ik eruit! Jarno en Arma zijn klonen van elkaar!
Homo zeker lekker zeiknat regen in die stomme badkuip !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Bier drinken enzeau.
Snuif jij ook nog Jarno?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik neem zo even een lijntje als je het niet erg vind. Het is zeau gezellig vanavond.![]()
*proest*quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Jarno het volgende:
Niet sinds ik zwanger ben Joene. Mag niet van de mormonen.quote:
Ik ga er even voor zittenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn wel even stoer.
Spierballen zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |