Kijk dat bedoel ik nou, dat valt me nou altijd op !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:04 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb nog nooit een lelijke zweedse vrouw gezien
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:04 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb nog nooit een lelijke zweedse vrouw gezien
ja, mooi hoor. ze heeft ook nog d'r baard en snor afgeschoren, prachtigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Helemaal niets !
Juist een mooi afgetraind lichaam niets / niks mis mee hoor![]()
Dat denk jij maar lekker zelfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ja, mooi hoor. ze heeft ook nog d'r baard en snor afgeschoren, prachtig![]()
haha, heb d'r hele reportages van gezien. zodra ze d'r bek open trekt is Pavarotti er niks bijquote:
ik was gisteren in staat om naar duitsland te scheuren om haar te troosten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja
[afbeelding]
[afbeelding]
niet door mij overigens
Jammer dat ze net 13 zijn ofzoquote:
Ze heeft overigens wel een hele rare nek als je goed kijkt... Heel dik en lang...quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
mja, ze is wel mooi, maar ze staat ook echt mooi te wezen. Beetje jammer. Heb ik liever gewoon een mooi grietje dat gewoon helemaal los geht!
is voordelig, kan ze dr hoofd beter heen en weer bewegenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ze heeft overigens wel een hele rare nek als je goed kijkt... Heel dik en lang...![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is voordelig, kan ze dr hoofd beter heen en weer bewegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |