En dan zeker wuppies weggeven heel de dag... jaja....quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Loontjah het volgende:
ga bij de appie werken !
Ik vind jou best wel stoer dat je in een coffeeshop werkt en je lekker de hele dag kan blowen! Wees er trots op!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef CannaTime het volgende:
Gratis blowen en de werktijden zijn gunstig dus verder hoor je mij ook niet klagen.
Duh, amper concurentie en die stonede sukkels blijven toch maar komen. Heerlijke branchequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef Stofje het volgende:
Ik heb nog nooit een vrolijk gezicht gezien bij een coffeeshop. Altijd chagrijnig en in zichzelf gekeerd. Ja, stoned, ja. Coffeeshops zijn duidelijk niet klantgericht en hebben duidelijik een "de-klant-komt-en-koopt-toch-wel" houding. Dat is mijn klacht.
ik vind jou best wel stoer dat je op je 26e nog steeds op een forum rond hangt en lekker heel de dag kan zeuren. Wees er trots op!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ik vind jou best wel stoer dat je in een coffeeshop werkt en je lekker de hele dag kan blowen! Wees er trots op!!!!!!!![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef CannaTime het volgende:
Gratis blowen en de werktijden zijn gunstig dus verder hoor je mij ook niet klagen.
Dude, je wilt niet weten wat voor mafketels ik meemaak! Meisjes van 15 die de gekste dingen aanbieden om aan wiet te komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Batsnek het volgende:
Um minderjarigen mag je sowieso toch al niks verkopen...?
Dude, en ik kan me niet voorstellen dat ze dan niet gewoon voor 5 gram ipv 6 gram nemen, kom op zo sneu is niemand.
Ik heb nu vrij, gelukkig.quote:
Je hoeft niet alles op je CV te zetten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Devlinsect het volgende:
Jij komt er wel.![]()
Staat goed op je CV: gewerkt bij Coffeeshop.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Devlinsect het volgende:
Jij komt er wel.![]()
Staat goed op je CV: gewerkt bij Coffeeshop.![]()
?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef CannaTime het volgende:
Meisjes van 15 die de gekste dingen aanbieden om aan wiet te komen![]()
Mên dus jij bent 19 en doet alsof die shop van jou is!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef CannaTime het volgende:
Je verkoopt 1 gram voor 6,50 euro terwijl je het voor 2,25 inkoopt
In welk opzicht lijk ik een a relaxed persoon? Waarop baseer jij dat...quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou stoer hoor!
TS lijkt me echt een a relaxed persoon en dat werkt in een coffeeshop![]()
je hoeft niet alles op je CV te zetten inderdaad, maar dan hou je een gat over en dat is waar de mensen naar vragen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles op je CV te zetten.
Next.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |