of gewoon veel centen krijgtquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:51 schreef sjimz het volgende:
Toch heeft ie er wel kijk op als ie de prive scout van Abramovic is![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vervelende man met een vervelende stem.
Vervelend.
Wat een gelul trouwens, in Engeland spreken ze ook gewoon over 'Roed ven Nistélwrooj', 'Kookoe', en 'ven Pursie'.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wereldspelers geweld aandoen door ze gewoon Lampurt en Gurart te noemen. Hou toch op![]()
Omdat ze daar die klanken niet goed kunnen uitspreken. Nederlanders kunnen dat in het algemeen wel beter en je mag al helemaal verwachten van een wereldscout dat hij dat gewoon kan. Hij noemt zijn eigen werkgever sjelsiequote:Op donderdag 15 juni 2006 18:35 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat een gelul trouwens, in Engeland spreken ze ook gewoon over 'Roed ven Nistélwrooj', 'Kookoe', en 'ven Pursie'.
en koutquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:35 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat een gelul trouwens, in Engeland spreken ze ook gewoon over 'Roed ven Nistélwrooj', 'Kookoe', en 'ven Pursie'.
Hij heeft er zeker kijk op. Maar laat hem lekker spelers scouten en niet met zijn rotkop op tv komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:51 schreef sjimz het volgende:
Toch heeft ie er wel kijk op als ie de prive scout van Abramovich is![]()
Ach, onzin. Moeten wij ons weer aanpassen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat ze daar die klanken niet goed kunnen uitspreken. Nederlanders kunnen dat in het algemeen wel beter en je mag al helemaal verwachten van een wereldscout dat hij dat gewoon kan. Hij noemt zijn eigen werkgever sjelsie.....
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ach, onzin. Moeten wij ons weer aanpassen...
Ik snap niet dat Nederlanders altijd zoveel moeite doen om zelfs Spaanse of Italiaanse namen perfect uit te spreken. Dat doen zei bij ons toch ook niet? Minderwaardigheidscomplexje ofzoquote:
Ja, voor die conclusie moet je wel een kenner voor zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef tong80 het volgende:
Geweldige authentieke man. Bevlogen en liefhebber van het spelletje. Een kenner bovendien. Vandaag over Engeland :
'Het was brandhout.'
Piet de Visser![]()
quote:
Het is natuurlijk zo dat mensen met een Angelsaksische (Engels) of een Latijnse taal (Frans, Italiaans, Spaans , ... ) bepaalde klanken gewoon niet kennen omdat ze niet voorkomen in hun taal. Dat heb je bij een Germaanse taal zoals het Nederlands eigenlijk zowat niet. Er zijn bitter weinig klanken die niet in onze taal voorkomen dus waarom zou je ze dan niet uitspreken ...quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Nederlanders altijd zoveel moeite doen om zelfs Spaanse of Italiaanse namen perfect uit te spreken. Dat doen zei bij ons toch ook niet? Minderwaardigheidscomplexje ofzo
Daar zit wat in ja, maar als ik sommige mensen zo heel overdreven een Spaanse rrrrrrrrrrrr of een Engelse eeeeeeeuuuuw uit proberen te spreken, terwijl het nauwelijks lukt, denk ik : doe niet zoveel moeite, alsof ze dat in andere landen wel doen over ons.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zo dat mensen met een Angelsaksische (Engels) of een Latijnse taal (Frans, Italiaans, Spaans , ... ) bepaalde klanken gewoon niet kennen omdat ze niet voorkomen in hun taal. Dat heb je bij een Germaanse taal zoals het Nederlands eigenlijk zowat niet. Er zijn bitter weinig klanken die niet in onze taal voorkomen dus waarom zou je ze dan niet uitspreken ...
Door die instelling zijn wij als land groot geworden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja, maar als ik sommige mensen zo heel overdreven een Spaanse rrrrrrrrrrrr of een Engelse eeeeeeeuuuuw uit proberen te spreken, terwijl het nauwelijks lukt, denk ik : doe niet zoveel moeite, alsof ze dat in andere landen wel doen over ons.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
idd, ik zat ff te denken la Calexia![]()
![]()
haal die seniele gek van de buis.
Niet waar, terug naar de 17e eeuw.Kapot moeten ze, die andere landen.Niet aanpassen, opblazenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Door die instelling zijn wij als land groot geworden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |