Geeft niet hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 23:28 schreef Roeji het volgende:
Sorry ElisaB, even niet meer aan gedacht. Excuses.![]()
Sowee, da's offtopicquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:08 schreef SolidasRock het volgende:
Eh ElisaB? Jij was toch gestopt of was het alleen maar een truukje om Het_Biertje moderator te laten worden
Ja, ik heb gemerkt dat de MED een beetje langzaam wordt bijgewerkt... En nie liege, het was een zeer goed uitgedacht plan om Het_Biertje blauw te laten worden. Dat van Dizer was stom toeval maar toch mooi meegenomen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sowee, da's offtopic
Het was géén truc (hoewel...) en de toelichting in de vorm van een MEDje volgt nog (hebben ze me beloofd). Ik wacht in spanning af!
Goed doordacht of stom toeval: het heeft wel gewerktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ja, ik heb gemerkt dat de MED een beetje langzaam wordt bijgewerkt... En nie liege, het was een zeer goed uitgedacht plan om Het_Biertje blauw te laten worden. Dat van Dizer was stom toeval maar toch mooi meegenomen...
Ik ben blij (en vast niet alleen ik) dat je modje blijftSucces verder
Dizer is je Sony maatje en Biertje wil al zolang.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed doordacht of stom toeval: het heeft wel gewerkt
Yeps, en daarom worden ze ook gesloten. Tenzij - zoals chinless - het uit vriendelijkheid doet en ze aanbiedt tegen de aankoopprijsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:27 schreef SolidasRock het volgende:
Dat gewuppie... valt dat niet onder handel? Ik bedoel, die dingen zijn al vrij goedkoop en nu ze schaars zijn worden ze ineens aangeboden voor ofwel 8 keer ofwel 2,5 keer de huidige prijs?
Je hebt een topic open laten staan waar de vraagprijs 20 euro is?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, en daarom worden ze ook gesloten. Tenzij - zoals chinless - het uit vriendelijkheid doet en ze aanbiedt tegen de aankoopprijs
Wuppies worden bij sommige winkels nu verkocht voor zulke prijzen. Als 20 euro te duur is regelt de markt het verder welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt een topic open laten staan waar de vraagprijs 20 euro is?
[TK] MEGA Wup!
Oeps, ik was te druk bezig met het beschuldigen van ElisaBquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:06 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Wuppies worden bij sommige winkels nu verkocht voor zulke prijzen. Als 20 euro te duur is regelt de markt het verder welLees anders ff een stukje terug
![]()
*backspaced*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oeps, ik was te druk bezig met het beschuldigen van ElisaB![]()
Excuus meneer, ik hoop geen note te krijgen van u...![]()
donequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:09 schreef Keffo het volgende:
[TK] Nudie Broek NWT kan dicht angezien ik e broek nu aanheb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |