donequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef Mattt het volgende:
[TK] Pentium II 400 mhz ( servertje )
Deze kan dicht , het is verkocht.
Zie jij ergens nogmaals een verzoek om deze reactie te verwijderen? Nee, dank u.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en op het moment dat iemand anders een (op zijn verzoek verwijderde) discussie weer oprakelt (terwijl hij had kunnen volstaan met 'bod niet geaccepteerd') is dat vragen om het verzieken van het topic.
Nogmaals: moet jij weten, maar we zijn niet de veegploeg die om werk verlegen zit. Dus wmb doe je het er verder maar mee.
Nee, er is inderdaad niet nogmaals een verzoek geweest tot het verwijderen. Dat zeg ik ook nergens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:34 schreef Aneurism het volgende:
Zie jij ergens nogmaals een verzoek om deze reactie te verwijderen? Nee, dank u.
Van mij mag je je eigen reacties wel verwijderen, deze zijn misplaatst omdat er geen verzoek was tot verwijderen van de huidige reacties welke nadien zijn bijgeplaatst.
Mijn verzoek was het verwijderen van offtopic reacties welke de bieding saborteerden en mensen onjuist informeerden. De reacties die nu aanwezig zijn zijn gevolg door mijn eigen toedoen en daarom heb ik ook niet verzocht deze te verwijderen. Heb wel verzocht deze verdere discussie in het topic te staken.
Gezien er geen verzoek was tot het verwijderen, verwijder de misplaatste reacties gaarne
Kinderachtig, maar voorspelbaar. Helaasquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, er is inderdaad niet nogmaals een verzoek geweest tot het verwijderen. Dat zeg ik ook nergens.
Ik stoor me eraan dat je eerst verzoekt de discussie te verwijderen, om hem vervolgens weer op te rakelen. Als de biedende user er dan - minimaal - op reageert, ben je weer gepikeerd.
Dus kwam ik even melden dat ik het topic nu verder zou laten voor wat het is. That's all
Dat vond ik ook; zijn we het gelukkig weer eensquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:26 schreef Aneurism het volgende:
Kinderachtig
Toch klasse dan dat je je eigen zwakheden kan erkennen... Nu nog iets eraan doen, niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vond ik ook; zijn we het gelukkig weer eens
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:16 schreef Aneurism het volgende:
Toch klasse dan dat je je eigen zwakheden kan erkennen... Nu nog iets eraan doen, niet?
Als je eerst je zooi opruimt en de blokkendoos weer netjes terug zet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor
Vind je het erg dat ik dan nu gewoon weer andere dingen ga doen?
Donequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:21 schreef Keffo het volgende:
Even grote schookmaak in mn history.
Deze kunnen dicht:
[TK] - 1.5 JAP - 512mb Mem - 2 Spellen
[TK] psp val. pack, 6 games, 3umd video's, 1gb memorystick
[TK] PSP value pack
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:
De TT slaat nergens op
Het moet zijn
[GEZ] Linksom lopende klok
Hij heeft nog niet helemaal door wat links/rechts is inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Geloof dat je gelijk hebt A-f, maar TS is er zelf nog niet achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |