abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:40:21 #151
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39321574
En Glorious is ook tof
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_39335847
Valt me een beetje tegen...Beetje hetzelfde... maar zal wel ff langer luisteren
pi_39338869
Ja naja van hetzelfde... Het geluid is MUSE! Klinkt hartstikke goed, eigenlijk gewoon de cd die ik dan persoonlijk als mens zijnde nodig had... Heb hem ook gedownload Maaaarrr ik ga hem iig kopen. Klinkt echt super!! Geweldig!!
pi_39338902
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:14 schreef the_disheaver het volgende:
Valt me een beetje tegen...Beetje hetzelfde... maar zal wel ff langer luisteren
Kortom: verslááfd zul je raken!
pi_39339163
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:37 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Kortom: verslááfd zul je raken!
Ik luister hem nu ook al minstens 2 keer per dag, als het niet vaker is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_39339280
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:44 schreef rena het volgende:

[..]

Ik luister hem nu ook al minstens 2 keer per dag, als het niet vaker is
Ik heb gisteren als een gestoorde vent de hele avond Knights of Cydonia op de repeat staan met oordopjes in... Jaaaa nou ja, de hele avond.... Ook de rest, en ik was gisteren opgefokt, dus eigenlijk dus die dus en Map of the Problematique.... Maarja, zooo vaak geluisterd, en nóg kwam ik er niet uit...
pi_39339320
Het geluid is wel muse, maar niet verniewend ofzo. Niet anders.
pi_39339389
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:48 schreef the_disheaver het volgende:
Nee idd, dat ben ik wel met je eens... maar qua Muse vind ik het iig absoluut niet vervelend, eigenlijk... Het is anders dan Coldplay of Borsato.... Dat vernieuwing niet noodzakelijk is, vind ik bij bands als Muse en (dat zal hier wel vloeken in de kerk zijn) U2. En nog wel wat meer, maar het typische geluid spreekt mij wel aan, om het maar zo ehhh... droog te zeggen.
pi_39339397
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik heb gisteren als een gestoorde vent de hele avond Knights of Cydonia op de repeat staan met oordopjes in... Jaaaa nou ja, de hele avond.... Ook de rest, en ik was gisteren opgefokt, dus eigenlijk dus die dus en Map of the Problematique.... Maarja, zooo vaak geluisterd, en nóg kwam ik er niet uit...
Ik ben vooral dol op City of Delusion & Supermassive Black Hole, ik vond ze gelijk vanaf het begin HEERLIJK Ik besef me bij die nummers hoezeer ik van Muse HOU
And you know I might
pi_39339440
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:50 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nee idd, dat ben ik wel met je eens... maar qua Muse vind ik het iig absoluut niet vervelend, eigenlijk... Het is anders dan Coldplay of Borsato.... Dat vernieuwing niet noodzakelijk is, vind ik bij bands als Muse en (dat zal hier wel vloeken in de kerk zijn) U2. En nog wel wat meer, maar het typische geluid spreekt mij wel aan, om het maar zo ehhh... droog te zeggen.
Dat vind ik dus ook, ik ben gek op het Muse geluid. Maar verandering is ook wel een keer leuk natuurlijk. Maar niet noodzakelijk voor mij.
And you know I might
pi_39339601
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:50 schreef rena het volgende:

[..]

Ik ben vooral dol op City of Delusion & Supermassive Black Hole, ik vond ze gelijk vanaf het begin HEERLIJK Ik besef me bij die nummers hoezeer ik van Muse HOU
Die sound en die stem en de ritmes en... en... Naja.

En de hele cd is gewoon goed! Ben benieuwd naar recensies, zal er eens wat gaan opzoeken... Het is idd zo dat sommige stukjes (riedeltjes, ritmes) rechtstreeks van het vorige album lijken te zijn geplukt... maarja, niet storend iig!!
pi_39339900
Recensies zijn tot nu toe erg positief allemaal gelukkig Muse lijkt wel zo'n bandje wat weinig fout kan doen bij de recensenten soms.
pi_39340100
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef Innuendo het volgende:
Recensies zijn tot nu toe erg positief allemaal gelukkig Muse lijkt wel zo'n bandje wat weinig fout kan doen bij de recensenten soms.
Tja, journalisten he?? Een druk, opgefokt leven, en dan biedt een cd van, ja, van die band, van Muse, dan biedt Muse uitkomst.
pi_39340196
en toch is het bij lange na geen OoS
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_39340334
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:12 schreef MuseMuse het volgende:
en toch is het bij lange na geen OoS
Nee maar naja, dat is een beetje voor Muse zoals OK Computer dat was voor Radiohead. Maar joh, als je tweede wintersport een geweldige vakantie was, wil dat nog niet zeggen dat het die drie keren daarna niet hebt vermaakt!
pi_39340820
Ik vind hem ook niet het niveau halen van OoS, na een paar weekjes luisteren. Maar OoS met nummers als Space Dementia, Citizen Erased, New Born, Plugin Baby... ik vraag me af of dat ooit geëvenaard zal worden

Hoeft voor mij ook niet, ze kiezen nu voor iets nieuws, ik heb geeneens zin om het te vergelijken met OoS - de albums zijn ook allemaal heel erg divers. Da's nou juist wat ik zo leuk vind aan Muse - die diversiteit.
pi_39341260
haha Waxxer, leuke vergelijking ! naja tuurlijk moet je het niet vergelijken, maar het moet allemaal niet té gelikt worden..
  donderdag 29 juni 2006 @ 06:31:00 #168
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_39344804
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:48 schreef the_disheaver het volgende:
Klopt, Muse maakt al jaren nummers als Supermassive Black Hole, Map of the problematique en Knights of Cydonia Saaie klootzakken zijn het ook
pi_39348737
Nog maar 1 dag
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_39348906
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:44 schreef MuseMuse het volgende:
haha Waxxer, leuke vergelijking ! naja tuurlijk moet je het niet vergelijken, maar het moet allemaal niet té gelikt worden..
Ja, maar het is ook niet leuk als ze elke keer eenzelfde cd afleveren in de stijl van Origin, ik vind de nummers op de nieuwe cd ook zeer sterk tot nu toe
And you know I might
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:34:29 #171
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39349531
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:09 schreef DaDude1987 het volgende:
Nog maar 1 dag
etc..

Ik vind het nieuwe album wél heel goed. Niet echt vergelijkbaar met OOS, en ik moet zeggen dat ik die nu ook wel effe een beetje zat ben hoor
Zo vaak gehoord de afgelopen jaren, eindelijk eens iets nieuws
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_39350478
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef MissBliss het volgende:

[..]

etc..

Ik vind het nieuwe album wél heel goed. Niet echt vergelijkbaar met OOS, en ik moet zeggen dat ik die nu ook wel effe een beetje zat ben hoor
Zo vaak gehoord de afgelopen jaren, eindelijk eens iets nieuws
albumpje of 2 tussendoor gemist?
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:09:45 #173
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39350565
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:07 schreef MuseMuse het volgende:

[..]

albumpje of 2 tussendoor gemist?
Neeee, ik bedoel gewoon dat ik dit album sowieso toffer vind nu, omdat ik die andere al zoveel gehoord heb.. En iedereen heeft het hier over OOS, dus daar ging ik maar even op in.
Ziggy played guitar
pi_39352304
Daar zeg je wel een goed ding MissBliss, het album is natuurlijk nog leuker dan dat het is omdat het simpelweg weer eens iets nieuws is. Dat is per definitie alweer leuk, spannend, interessant.
Daarom denk ik ook dat je pas over een tijdje echt kan beoordelen hoe het album is , ook ten opzichte van de andere albums.
pi_39353010
Men zeek ook toen Absolution uitkwam dat het geen OoS was. Zoals ze bij ook altijd zeiken dat Live maar geen tweede Throwing Copper uitbrengt. Dan denk ik weer, hoe kun je dan in godsnaam het voor jezelf leuk houden als je als band elke keer dezelfde soort nummers moet maken. Of uberhaupt als luisteraar elke keer dezelfde cd's kopen. Ik zou me flink genaaid voelen iig. Muse houdt het fris voor hunzelf en voor de luisteraar...maar het gaat niet ten koste van de Musesound, en daar gaat het om. Het is een progressieve band, als je keer op keer dezelfde shit wilt horen, moet je maar fan worden van Bon Jovi of Nickelback ofzo.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')