jah dan kan je ook niet neukenquote:
watmailen?quote:
goed gedaanquote:
dat is dan 12,50 per maand lidmaatschapsgeldquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Thanks Gebs en LadyLike!!, Leuk topic trouwens:D zag m voor t eerst in het vorige deeltje:) ik word vaste klant:D
Is het lidmaatschap verlaagdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is dan 12,50 per maand lidmaatschapsgeld
over te maken op een nog nader te verkrijgen bankrekening.
![]()
52 13 28 160quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is dan 12,50 per maand lidmaatschapsgeld
over te maken op een nog nader te verkrijgen bankrekening.
![]()
voor jou nietquote:
Ik zal je mijn liefde is laten zienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
En trouwens vaste klanten moeten goed worden behandeld, dus ik wil voortaan dat ik word verwelkomt met heeeel veel liefde, en ik wil de eerste 5 pils gratis![]()
Pilsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
En trouwens vaste klanten moeten goed worden behandeld, dus ik wil voortaan dat ik word verwelkomt met heeeel veel liefde, en ik wil de eerste 5 pils gratis![]()
zorg jij maar eerst dat je de proeftijd van 2 maanden doorkomtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhhu ja je komt net kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:
wel eerst wassenquote:
Nee dusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]kut
Ok schrap mijn eisen, er blijft 1 over:
[MEN SC] #29 Pils ownee, BIER voor Boem-Dikkie![]()
hihi, oke dan betaal ik de eerste les niks, de lessen daarna steeds 3 euro ja? aan jouquote:
Pffff... Een naam topic na 1 reeksje een beetje meegeluld te hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]kut
Ok schrap mijn eisen, er blijft 1 over:
[MEN SC] #29 Pils ownee, BIER voor Boem-Dikkie![]()
Jammer, moeten we al speculeren over een volgende TT want die komt er bijna aanquote:
Toch leuk hoe ze meteen denken er heulemaal bij te horen, wel schattigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Pffff... Een naam topic na 1 reeksje een beetje meegeluld te hebben.
Wij hebben er allen al bijna 60 opzitten
jah!quote:
Kan trouwens heul snel overslaan in irritatiequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch leuk hoe ze meteen denken er heulemaal bij te horen, wel schattig.
moet ik me aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
k ben trouwens heel schattigquote:mijn inbreng word zeker genegeerdwant k ben newb!
okee dan praat ik met jullie lieftallig oldbies mee , slaaf boem-Dikkie voor eventjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |