ik moet nog wachten tot ik vakantie kan pakken...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar daarna voorlopig niet en zometeen week op vacantioneeeeeee.
Het betere werk!.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moet nog wachten tot ik vakantie kan pakken...
als het goed is heb ik 1 juli een vast contract hier![]()
Waar naartoe?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het betere werk!.
Ik ga de 30e weg een weekje
En daarna hard werken.
leuk weekend!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar volgende weken worden echt dik:D
Donderdag 'Assernacht', vrijdag TT Nacht en overdag naar Six Flags, Zaterdag chillend uitslapen want TT nacht wordt heel dikzondag werken
maar dat is niet zo erg, 1 dagje! Daarna komen vrienden uit Almere in Groningen , dan moeten ze optreden , hele weekend vrij genomen om alvast beetje men verjaardag te vieren en dan de week erop 6 juli ben ik 18
:D:D
Zuid België!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:41 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waar naartoe?
Ik ga ook de hele vakantie fulltime werken
ik heb 5 jaar geen vakanties gehad, zelfs geen dagen vrij tussen kerst en nieuwjaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:41 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waar naartoe?
Ik ga ook de hele vakantie fulltime werken
You go girl!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar geen vakanties gehad, zelfs geen dagen vrij tussen kerst en nieuwjaar.
vorig jaar voor het eerst weer eens 2 weken vrij gehad
Dan ben ik een Wussie, in de horeca is eens op zijn tijd vakantie echt wel fijn hoor..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
You go girl!
Vakanties zijn voor wussies!
Ligt eraan hoeveel je werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan ben ik een Wussie, in de horeca is eens op zijn tijd vakantie echt wel fijn hoor..
al werk je "maar" 40 uur..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je werk natuurlijk.
van het slecht slapen?quote:
True, maar aangezien ik 17 ben en naar school ga werk ik alleen in weekenden natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je werk natuurlijk.
tis niet echt pauze.. ik ga gewoon koffie halenquote:
Nee hoor, de laatste tijd gaat het gewoon heerlijk. Kids slapen lekker door, dus ik weet niet echt waar het aan ligt. Voorheen ook nergens last van, maar nu weer welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van het slecht slapen?
ik heb ook al een week koppijn![]()
Ik ga wel een aspirine halen denk ik, moet zometeen op de fiets naar een andere locatie! The horror!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:38 schreef Ladylike het volgende:
*geeft paracetamolletje*
minder...
bij mij zet het gelukkig niet door..
slechte planningquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ga wel een aspirine halen denk ik, moet zometeen op de fiets naar een andere locatie! The horror!
Ongelooflijk. Hele week met de auto, vandaag met de fiets, en dan moet ik uitgerekend vandaag naar een andere locatie, aan de andere kant van de stad
Tja, het maakt het niet minder kut. irritant, whateverquote:
toch nog een voordeeltjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tja, het maakt het niet minder kut. irritant, whatever
Kan ik wel effe ondertussen langs huis om een bruis te nemen, gaat de hoofdpijn misschien ook nog weg...
Goeiemorgenquote:
Me 2, me 2...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toch nog een voordeeltje![]()
ik hoop dat het werkt
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Ladylike, Jo0lz, boem-dikkie.
Het is gelukkig al weer de laatste dag van de week.
Iemand nog leuke plannen voor dit weekend?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:31 schreef Ladylike het volgende:
zondag Spa Italia
http://www.spaitalia.be/nl/
5 maandjes ongquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh, dat is wel stoer! Doe je dat al lang?
Leuk Ladylikequote:
PDL of een ander?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:26 schreef -Marc- het volgende:
Ik heb zin in Pussy!
waarom denk je dat ik het vraag?quote:
wie de fuck is stofje.. die doet maar negatief vond ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey VASND.
Heb je je naamtopic van gisteravond gezien?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie de fuck is stofje.. die doet maar negatief vond ik![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey VASND.
Heb je je naamtopic van gisteravond gezien?
Ow... Nou ja... zie het positief in: je krijgt een herkansingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:34 schreef VASND het volgende:
[..].
.
Ik ben net gebelt, moet scheikunde herkansen.
Succes dermeequote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:34 schreef VASND het volgende:
[..].
.
Ik ben net gebelt, moet scheikunde herkansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |