Jawel hoor, alles van tivoli is via ticketservice te verkrijgen, en ben er toch vaak geweest alquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:43 schreef Aisumasen het volgende:
Klopt helemaal. Door succes geprolongeerd, denk ik. Tivoli zal vast wel snel officieel worden bekend gemaakt. Trouwens, misschien kun je voor optredens in Tivoli de Helling wel helemaal niet bij TicketService terecht.
Net zoals vorig jaar dus. Al was het toen in februari geloof ik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:28 schreef Aisumasen het volgende:
The Rifles komen weer naar Nederland! In april staan ze in ieder geval in Doornroosje, Nijmegen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:17 schreef TC03 het volgende:
Heb er zin an.(Utrecht)
Hoop wel dat iedereen ook Talking kent. Vind ik misschien wel hun tofste nummer.
Omdat het geen albumtrack is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die niet kennen? Is toch een veelgedraaide single geweest.
Omdat veel mensen nummers niet kennen als ze nog niet op CD zijn uitgebracht. Ik kan je genoeg voorbeelden gevenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die niet kennen? Is toch een veelgedraaide single geweest.
In deze tijden van schaamteloos downloaden betwijfel ik of dit echt een grote rol zal spelen.quote:
Yup.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:43 schreef Aisumasen het volgende:
Veel gedraaid in de 'clubs', bedoel je?
Toch wel, als het niet op een album/single is uitgebracht, maar alleen als losse download-track. Nogmaals: Ik ken genoeg voorbeeldenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In deze tijden van schaamteloos downloaden betwijfel ik of dit echt een grote rol zal spelen.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |