* Pietsie1 is ook van de partijquote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Me2melkweg was wel bevallen en voor die 13euro
Zaterdagquote:Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori geeft een ongenadige rotschop
Vrijdag
ow oke en wat heeft dat met the rifles te makenquote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Paaspop!!![]()
Het festivalseizoen gaat van start!![]()
ik zag het nu net jaquote:
Concert: The Rifles in Tivoliquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:05 schreef Pink_Floyd het volgende:
ik ook, morgen of overmorgen ivm drukte komt de review op de FP
Kan ik gelijk mn nieuwe lens testen
Jawel hoor, alles van tivoli is via ticketservice te verkrijgen, en ben er toch vaak geweest alquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:43 schreef Aisumasen het volgende:
Klopt helemaal. Door succes geprolongeerd, denk ik. Tivoli zal vast wel snel officieel worden bekend gemaakt. Trouwens, misschien kun je voor optredens in Tivoli de Helling wel helemaal niet bij TicketService terecht.
Net zoals vorig jaar dus. Al was het toen in februari geloof ik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:28 schreef Aisumasen het volgende:
The Rifles komen weer naar Nederland! In april staan ze in ieder geval in Doornroosje, Nijmegen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:17 schreef TC03 het volgende:
Heb er zin an.(Utrecht)
Hoop wel dat iedereen ook Talking kent. Vind ik misschien wel hun tofste nummer.
Omdat het geen albumtrack is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die niet kennen? Is toch een veelgedraaide single geweest.
Omdat veel mensen nummers niet kennen als ze nog niet op CD zijn uitgebracht. Ik kan je genoeg voorbeelden gevenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die niet kennen? Is toch een veelgedraaide single geweest.
In deze tijden van schaamteloos downloaden betwijfel ik of dit echt een grote rol zal spelen.quote:
Yup.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:43 schreef Aisumasen het volgende:
Veel gedraaid in de 'clubs', bedoel je?
Toch wel, als het niet op een album/single is uitgebracht, maar alleen als losse download-track. Nogmaals: Ik ken genoeg voorbeeldenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In deze tijden van schaamteloos downloaden betwijfel ik of dit echt een grote rol zal spelen.
[..]
Da's hun stijl. Schreef hier al eerder dat ik ze nog in een zaaltje voor 50 man heb gezien, toen ging het precies hetzelfde. Vind het eigenlijk wel lachen. Daarbij, de muziek is gewoon heerlijk!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:54 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Wat een ongeinspireerd, arrogant stelletje Engelsen stonden er vrijdag op het podium in de Helling, zeg. De geluidsman stond tijdens de toegift zijn koffers al in te pakken, en de tourbus stond buiten al voor te gloeien. Nee, voor mij is dit niet meer dan het zoveelste Britse bandje.....NEXT!
(gelukkig ging het een dag later bij de Dropkick Murphys in de Melkweg wel gewoon ouderwets los)
EP's worden nooit verkocht in Nederland. In Engeland zag ik wel de nieuwe EP liggen van Antony & the Johnsons maar die heb ik hier ook nog niet gezien...quote:Op maandag 24 november 2008 03:19 schreef portie het volgende:
Ondertussen schijnen ze toch groot te zijn in Engeland ??
Btw. is er ook maar 1 winkel in nederland die de nieuwe ep gaat verkopen, ik wacht er namelijk een beetje op.
Dan ben ik wel benieuwd naar waar die te vinden is :p. Die EPquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:43 schreef tim. het volgende:
The Great Escape (2009 album) is gelekt! Ik weet niet of ik hem al ga downloaden, ben niet zo'n fan en vind de EP eigenlijk ook matig, beetje rare reden hè?.
Activeer je PM systeem dan even, je inbox is in ieder geval niet bereikbaar. Als ik de link hier post wordt deze post verwijdert is mijn ervaringquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:55 schreef portie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar waar die te vinden is :p. Die EPdarling girl vind ik echt zo'n tof nummer. Voor mij hebben de rifles nog altijd geen 1 slecht nummer gemaakt.
Ik snap er niks van. Waar kan ik m activeren of wat dan ook?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:09 schreef tim. het volgende:
[..]
Activeer je PM systeem dan even, je inbox is in ieder geval niet bereikbaar. Als ik de link hier post wordt deze post verwijdert is mijn ervaring...
Nee, dat is een in eigen beheer uitgebrachte demo, die werd verkocht begin van deze eeuw tijdens concerten. Het bevat veel demo versie's van No Love Lost liedjes.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:37 schreef tim. het volgende:
Sorry, ik was gisteren gaan slapen.
Hoe zit dat eigenlijk met The Dreams Of A Bumblebee? Is dat een door fans samengestelde collectie van demo's?
quote:THE RIFLES
zaterdag 7 november 2009
aanvang: 20.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 15,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Voorverkoop vanaf zaterdag 13 juni.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |