Nou enquote:Op zondag 19 november 2006 13:39 schreef Taell het volgende:
Ja
Hometown Blues
Maar ik had ze lekker eerder ontdekt![]()
Zet ff hier neer in het kort wat je er van vondquote:Op zondag 19 november 2006 13:43 schreef Lunar het volgende:
Heb ik een reviewtje over geschreven na het album een weekje te hebben geluistert(zie website enzo)
Ja!quote:Op zondag 19 november 2006 13:44 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Nou en![]()
![]()
Ze heerschen gewoon....en in februari ga ik ze lekker nog een keer zien en dan ga jij ook mee
![]()
Weinig vernieuwende elementen in het album. Het deed me allemaal teveel denken aan de huidige gitaarbandjes (killers, arctic monkeys, strokes). Het is net of ze met hun debuut op safe wilde spelen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:45 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Zet ff hier neer in het kort wat je er van vonden of je ze live gaat zien enz.
Hmmmm...ja, dat is misschien wel zo ja.quote:Op zondag 19 november 2006 14:16 schreef Lunar het volgende:
[..]
Weinig vernieuwende elementen in het album. Het deed me allemaal teveel denken aan de huidige gitaarbandjes (killers, arctic monkeys, strokes). Het is net of ze met hun debuut op safe wilde spelen.
Dus nee, ik ga ze niet live zien
Ik vond er over de gehele lijn van het album weinig aan. Op een gegeven moment had ik zelfs het gevoel niet meer naar de muziek te luisteren. Net zoals een klok die je op een gegeven moment niet meer hoort vanwege het monotone ritmequote:Op zondag 19 november 2006 14:21 schreef Taell het volgende:
[..]
Hmmmm...ja, dat is misschien wel zo ja.
Maar ze mixen allemaal dingen samen en dat doen ze heel goed
Mja...ik vind ook wel dat de eerste helft van het album beter is dan de tweede helft, maar monotoon vind ik het zeker niet. Maargoedquote:Op zondag 19 november 2006 14:25 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik vond er over de gehele lijn van het album weinig aan. Op een gegeven moment had ik zelfs het gevoel niet meer naar de muziek te luisteren. Net zoals een klok die je op een gegeven moment niet meer hoort vanwege het monotone ritme
http://mijndert.wordpress.com/2006/11/17/the-rifles-no-love-lost/
sorry voor de spam, maar heb geen zin alles 2 keer uit te leggen
Kloptquote:Op zondag 19 november 2006 14:43 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik vind dat ze na nummer 5 wel afbouwen zeg.
Ja, uh.. hier verder dan maar?quote:Op maandag 20 november 2006 10:34 schreef Grobbel het volgende:
Zeg, er bestond allang een topic over deze band, hoor.
The Rifles
sorry, ik kon niks vinden in de searchquote:Op maandag 20 november 2006 10:34 schreef Grobbel het volgende:
Zeg, er bestond allang een topic over deze band, hoor.
The Rifles
Kan nog niet, de prijs is ook nog niet bekend geloof ik. Nog ff geduld dusquote:Op maandag 20 november 2006 15:44 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga eens kijken of ik de laatste keer in de Melkweg kan. Hoe kom je aan kaarten? Niet via Ticketmaster.
Hoe was t?! The Young Knives zijn óók heel vetquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef Afunados het volgende:
Ze zijn vet![]()
Wij gaan zometeen naar Brussel voor dubbelconcert Rifles en The Young Knives. Ben echt benieuwd hoe ze live zijn!
is het eigenlijk uitverkocht?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:59 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Hoe was t?! The Young Knives zijn óók heel vet![]()
Vanavond ga ik naar Groningen om The Rifles live te zien![]()
Noem eens wat namen danquote:Op donderdag 23 november 2006 15:51 schreef chansadres het volgende:
Heerlijke muziek! Alle liedjes kunnen op single! Geweldige plaat. Ligt het aan mij of hebben de liefhebbers van de dansbare rock gewoon een tegek jaar achter de rug! Wat zijn er veel goede en geniale platen uitgebracht!
Optredens waren vet, kleine zaal, misschien zo'n 150-200 man, erg "intiem" dus.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:59 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Hoe was t?! The Young Knives zijn óók heel vet![]()
Vanavond ga ik naar Groningen om The Rifles live te zien![]()
Het publiek kwam echt pas halverwege los idd, heel zonde.quote:Op maandag 27 november 2006 15:33 schreef Jesse- het volgende:
ik vond ze in groningen niet goed.
maar dat lag deels ook aan het kansloze publiek
halverwege pas los?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:16 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Het publiek kwam echt pas halverwege los idd, heel zonde.
Maar de band zelf vond ik goed hoor
Helemaal voorin bij het podium was de sfeer goed en gezellig en kwam iedereen los jaquote:Op donderdag 30 november 2006 13:24 schreef Jesse- het volgende:
[..]
halverwege pas los?
die idioten in de zaal liepen na elk nummer te schreeuwen en te fluiten.
hoe irritant wil jij het publiek hebben? :/
band was ook niet super trouwens
Ik ga dan w/s ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:51 schreef DonStefano het volgende:
Ik ga ze in Februari in Doornroosje zien
Zonder applaus hadden ze die kut cover ook wel gespeeldquote:Op donderdag 30 november 2006 15:42 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Helemaal voorin bij het podium was de sfeer goed en gezellig en kwam iedereen los ja![]()
en ze kregen na het laatste nummer zo'n applaus dat ze weer terugkwamen. Dus zo slecht
was het publiek toch ook weer niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |