In mijn nieuwe gids staat dat '' Joling en Gordon over de vloer'' dinsdag op tv komtquote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
In april begint het nu.
Volgens mij zijn de opnames afgebroken.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In mijn nieuwe gids staat dat '' Joling en Gordon over de vloer'' dinsdag op tv komt![]()
Dus ga ik ervan uit dat het nieuwe seizoen wordt uitgezonden als er meer afleveringen zijn opgenomen....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Gerard zei gisteren bij Jensen, dat er 2 afleveringen zijn opgenomen, en de rest komt nog zei ie tegen Jensen
Ja zo begreep ik van Gerard ...Want hij heeft erg druk met zijn nieuwe programma voor SBS6quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Dus ga ik ervan uit dat het nieuwe seizoen wordt uitgezonden als er meer afleveringen zijn opgenomen....
Dat zal wel een tijdje duren dan nog, want hij heeft een druk schema volgens mij....
Voorlopig weer niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef Repeat het volgende:
gvd komt het nietaltijd gezeik met dit programma
ok ok, heb geen afstandsbediening dan?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef Patch het volgende:
Niet aanstaande dinsdag, maar de dinsdag erop![]()
En vooruitblikquote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef Urquhart het volgende:
Aanstaande dinsdag compilatie-aflevering.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef Urquhart het volgende:
Aanstaande dinsdag compilatie-aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |