We hebben ´m afgestoft, hij staat nu nog droog in opslag in Friesland, maar het plan is wel om ´m een dezer dagen naar Hilversum te halen.quote:
ik ben 1.93m, en ik pas er in, stoeltje kan best ver naar achteren..quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:32 schreef Nachtdier het volgende:
Volgens mij moet je je wel heel goed kunnen opvouwen om in het wagentje te komen.
Ontzettend grappig wagentjes! Staat er een stuk verderop eentje, waar ik me keer op keer afvraag of je er ooit nog levend uit kan komen na een aanrijding. Die dingen zijn zo ontzettend klein!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:31 schreef The_Joker het volgende:
Wat is het kenteken?
En hoe zit dat met zo'n ding qua schakelen? Toch niet dubbel clutch hopenlijk?
origineel nederlands kenteken, 1979, dus belastingvrij,quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:31 schreef The_Joker het volgende:
Wat is het kenteken?
En hoe zit dat met zo'n ding qua schakelen? Toch niet dubbel clutch hopenlijk?
km stand is (uit m´n hoofd) rond de 60.000quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:24 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
En ook niet onbelangrijk: wat is de kilometerstand ?
Ach, het is een klassieke japanner, tweezitter, coupé, achterwielaangedreven (!!) de motor ligt net voor de achterwielen, en heel laag, dus heel laag zwaartepunt.quote:
Suusquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:44 schreef extreme het volgende:
[..]
Ach, het is een klassieke japanner, tweezitter, coupé, achterwielaangedreven (!!) de motor ligt net voor de achterwielen, en heel laag, dus heel laag zwaartepunt.
2 Fast 2 Furious projectje anyone?![]()
[afbeelding]
Ik rij zelf o.a. Mini, de spreekwoordelijke 'kart voor op de openbare weg' en ik kan zeggen dat de Suus veel directer stuurt, en beter op de weg ligt, ook omdat het autootje bijna niks weegt kan je echt haaks door de bocht.
stuur me ff een mailtje..quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:51 schreef Vraagvandeweek het volgende:
Ik neem hem, 600 euro.
kan geregeld worden,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook interesse! Ik bied 650 euro, mits ik hem eerst mag bekijken in Hilversum!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:07 schreef Vraagvandeweek het volgende:
Hmmm. Mocht die ijsmeis overgeboden hebben, dan bied ik bij deze nog hoger.
Ja, genoeg poen hier. Dus ik zou maar oppassen, zelfs Bill Gates verbleekt hierbij.
Ik ga verder niet meer bieden. Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
ahhh doe het bieden nou hier! dan kunnen we de spannende strijd om Suus meemaken!![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer bieden. Ik ga kijkenAls het goed is
Dat je naar m'n auto komt kijken, vind ik echt aardig van jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga verder niet meer bieden. Ik ga kijkenAls het goed is
Hahah vrouwen en techniek weer hoor. Gewicht maakt heel veel uit voor topsnelheid hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel het ding weegt, eppo
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:36 schreef 1299 het volgende:
[..]
Hahah vrouwen en techniek weer hoor. Gewicht maakt heel veel uit voor topsnelheid hoor![]()
geen interesse meerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:38 schreef H-blast het volgende:
Ik heb eventueel ook wel interesse.
Nou, voor ik ga overbieden wil ik dat eerst wel eens weten!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:35 schreef Vraagvandeweek het volgende:
Na enige overpeinzing ben ik bereid 815 euro vraagprijs te betalen (incl. velgen), maar is hij nou nog te koop?
Hij heeft jammer genoeg wel gelijkquote:
turbo? superchargerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:06 schreef Dethroned het volgende:
Kan je hier een turbo in plaatsen ?
En wat zou dat kosten ?
Als zoiets onder de 2000 eurie zou kunnen (exl auto) dan wil ik em ook welquote:
Dit zijn de andere wieltjes (de velgjes) ook niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:05 schreef 4nima het volgende:
hey lekke band? of lijkt da maar zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |