Dat is het wel denk ik, klopt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef SirG het volgende:
[..]
Zou Ajax niet stiekem rekening houden met een eventueel vertrek van bijvoorbeeld Sneijder of Maduro?
Want mocht Nederland op het WK ver komen zijn die spelers onhoudbaar.
Lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:41 schreef twi het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen wanneer Club Brugge nu een concurrent wordt voor Ajax wat betreft Defour. Onderhandelingen zullen wel opnieuw moeten plaatsvinden, Steven zal wel meer willen verdienen nu hij zo weinig hoeft te kosten.
Ach, die wet is wel vaker toegepast door spelers daar, valt dus wel mee met die gentlemen's agreement.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het wel denk ik, klopt.
Verder moet Ajax uitkijken hoe het met Defour aan te pakken. De Belgische clubs hebben een gentlemen's agreement wat betreft die wet. Defour kan het in Belgie vergeten neem ik aan.
Nou, dat is maar sinds vandaagquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef F1Bas het volgende:
Net terug van een weekje vakantie in Rome.
Volgens mij heb ik een heleboel gemist![]()
Mooi om te wetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef Heero87 het volgende:
Lijkt me heel sterk.
Het zou natuurlijk niet de eerste keer zijn dat de broederlijkheid doorbroken wordt in het Belgische voetbal, maar het lijkt me iig heel sterk.
Tsja, ik kan me zulke reacties wel voorstellen eigenlijk. Hoe kwaad ik was toen de geruchten van PSV rond Ajacieden concreet leken te worden...Ze blijven wel netjes met "uw"quote:vuile rotte hond, dak u van mn leven niet meer zie in Genk en omstreken met uw kromme kop, tzelfde geldt voor uw del...
Helemaal niks, maar op het moment dat je vliegtuig landde begon de molen weer te draaien. Kan je niet gewoon in Nederland blijven voortaan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef F1Bas het volgende:
Net terug van een weekje vakantie in Rome.
Volgens mij heb ik een heleboel gemist![]()
Volgens mij wordt de wet maar amper gebruikt omdat de consequenties bekend zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:47 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ach, die wet is wel vaker toegepast door spelers daar, valt dus wel mee met die gentlemen's agreement.
Is ook zo, maar gentlemen agreements worden vrij vaak verbroken op een bepaald moment. Er is ook een regeling dat PSV, Ajax en Feyenoord geen spelers van elkaar weghaalt.....da's meer dan eens overschreden hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de wet maar amper gebruikt omdat de consequenties bekend zijn.
Goede timingquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar op het moment dat je vliegtuig landde begon de molen weer te draaien. Kan je niet gewoon in Nederland blijven voortaan?
Stanton Lewis.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:55 schreef Pritt het volgende:
Welke zuid afrikaan hebben we het over?
En welkom Roger!
Toen hij doorbrak bij Barcelona in 1995, moest hij eigenlijk de concurrentie aangaan met Sergi. Linksback dus. Dat lukte niet en toen richtte hij zich meer op linkermiddenveld. Het lukte het ook daar niet om door te breken in de basis. Volgens mij is ie verdedigend sterker dan aanvallend.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Geen bijzondere speler ok. Maar volgens mij weet niemand of hij aanvallend is ingesteld, verdedigend juist sterk is, of al dat soort simpele dingen.
Ja ik had ook liever Iniesta, maar het antwoord weet je zelf al.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef Trancelocator het volgende:
Vanwaar de jubelstemming? We moeten het doen met afdankertjes van Milan, Barça en nu Villarreal.
Altijd nog beter dan een middenrif met Galasek en Lindenbergh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef Trancelocator het volgende:
Vanwaar de jubelstemming? We moeten het doen met afdankertjes van Milan, Barça en nu Villarreal.
Och, kijk naar de concurrentie, die moeten het doen met afdankertjes van AZ, PSV en ADO.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef Trancelocator het volgende:
Ik zie een patroon:quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef Trancelocator het volgende:
Graag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie een patroon:
Dennis Bergkamp erbij en het rondje halve finale CL is compleet
Heb ik nog geweldige transfers van Feyenoord en PSV gemist?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, kijk naar de concurrentie, die moeten het doen met afdankertjes van AZ, PSV en ADO.![]()
Na dat fantastische aanbod wat Genk hem deed maakt dat niet meer uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef jna het volgende:
Ik weet het trouwens nog niet zo met Defour, volgens mij kijkt ie nu gewoon waar ie het meest gaat verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |