quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Blue Angels hadden zojuist generale repetitie, dus die boeien me niet, heb ik al gezien
Ja dat zeg ik net, toen dikke kwalbert bezig was, regende hetquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef M5 het volgende:
Alexxxxx heb je dan ook zulke pics gemaakt?
[[url=http://img105.imagevenue.com/loc53/th_74948_0295770.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
Alex wacht op het Daf-team dat met een 18-wieler door een brandende hoepel springt
[afbeelding]
Gerard de Rooy deed dat voor mijn ogen. Vond ik wel aardig van hemquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ik heb Hans Bekx ooit z'n Dakar-truck een bocht om zien driften, ik geloof dat alles mogelijk is
[afbeelding]
[afbeelding]
Hans Bekx ook hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gerard de Rooy deed dat voor mijn ogen. Vond ik wel aardig van hem
ik was niet in Rotterdam? Ik zag Gerard de Rooy op het lange rechte stuk in Assen uit zn dak gaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hans Bekx ook hoorIn Rotterdam, op het einde van de Coolsingel
[afbeelding]
Backquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg Goochel, wat voor scherm(en) heb je er bij?
[afbeelding]
Zelfs dan moet ik een tweede scherm hebben... kan ook echt niet meer zonderquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan ook echt niet meer zonder dualscreen. Of ik zou naar één 22" breedbeeld moeten.
[afbeelding]
Mja ik heb nu een 19" CRT op 1440*1080 @ 100hz en een of andere bagger Dell 17" crt om al mn venstertjes op te dumpenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zelfs dan moet ik een tweede scherm hebben... kan ook echt niet meer zonder
ik moet me echt inhouden nu om m neit in te koppenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:25 schreef BoJo het volgende:
ik ben van plan straks in mijn eigen huis alleen maar met m'n laptop te gaan werken![]()
ja nou ja "werken"quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik moet me echt inhouden nu om m neit in te koppen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee....
In jou huis past heul geen echte computer
Ja en de grootste lol van dualcore is dus dat als je aan het photoshoppen bent je ook vrolijk in 3D max een procect met een ziljard polies kan renderen, terwijl je een dvd kijkt natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Googolplexian het volgende:
Godver ... di's een geil pc-tje hoor ... petje af aan Dell.
Dual Core moet ik nog proberen met renderen maar pffff ... dit gaat allemaal wel effe een poeplap schneller
Dat wordt een dagje installeren
Geloof me ... dat ga ik echt wel proberenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en de grootste lol van dualcore is dus dat als je aan het photoshoppen bent je ook vrolijk in 3D max een procect met een ziljard polies kan renderen, terwijl je een dvd kijkt natuurlijk
[afbeelding]
Heb je een kippenhok gekocht danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |