Het zal je niet in ieder internetcafé lukken, maar wel regelmatig. Neem wel wat CDtjes mee, die zijn niet altijd te koop in een internetcafé.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:48 schreef Driverrrr het volgende:
Kan je trouwens in alle internetcafe's zomaar je camera aansluiten, en een backup maken?
Of hebben ze vaak een service om dit voor je te doen?
* Driverrrr komt nooit in internetcafe's
Dat doen wij (ik en mn pa de rest heeft geen cameraquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:29 schreef RonaldV het volgende:
412 foto's lijkt veel, maar je zult zien dat je na een week geen ruimte meer over hebt. Nu is ter plekke een kaartje snel bijgekocht, maar de ervaring leert dat Nederland toch één van de goedkopere landen is in Europa, dus je zou wel eens duur uit kunnen zijn.
Volgens mij zijn dit je opties:
- laptop meenemen, en dagelijks alles overpompen
- imagetank aanschaffen, en dagelijks alles overpompen
- (een) extra kaartje(s) aanschaffen. met minstens 2GB moet je een aardig eind komen in 14 dagen.
Dat hebbie dan allemaal op RAW gedaanquote:Op zondag 25 juni 2006 20:51 schreef webspider het volgende:
Net terug van vakantie ... 922 foto's gemaakt, een totaal van bijna 8Gb
Betere werkquote:Op zondag 25 juni 2006 16:44 schreef Driverrrr het volgende:
jullie hebben me overtuigdheb zojuist een 80 GB imagetank besteld
zeker weten, je bracht me op een idee met je high res filmpjes...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betere werklaat je nog ff weten hoe hij beviel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |