Ik lieg niet als ik zeg dat ik in Japan geinteresseerd ben en alles wat daarmee te maken heeft, ik wil er immers graag een keer naar toe. Dan kan ik anime eventueel makkelijker op deze manier ter sprake brengen. Ik heb ook schijt hoor aan meningen die nergens op slaan, daar niet van, ik doe wat ik zelf wil. Maar helaas heb ik de pech dat niemand uit mijn directe omgeving deze ene interesse met mij deelt en ze enthousiast maken gaat ook niet echt werken ben ik bang. Daar ken ik mijn vrienden, huisgenoten en familie te goed voor.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:34 schreef Zeurberus het volgende:
Zijn jullie dan zo erg dat jullie niet eens 'durven' of willen uitleggen wat jullie interesseerd?
Sorry maar het gaat er bij mij echt niet in om je eigen hobby's en voorliefdes voor bepaalde dingen onder stoelen of banken te steken
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:35 schreef outcast_within het volgende:
Paarden...
3 en 5 was een ware hoogtepuntquote:Op maandag 19 juni 2006 10:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ben gister begonnen met High School Girls, nadat ik hier er iets over had gelezen.
Heb nu de eerste 4 afleveringen gezien en het is best grappig. Sommige stukjes zijn wel erg fout, maar dat is juist wel leuk eigenlijk.![]()
geweldige serie ook, zo foutquote:Op maandag 19 juni 2006 10:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ben gister begonnen met High School Girls, nadat ik hier er iets over had gelezen.
Heb nu de eerste 4 afleveringen gezien en het is best grappig. Sommige stukjes zijn wel erg fout, maar dat is juist wel leuk eigenlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:03 schreef mschol het volgende:
Mai otomeAch... ze hebben toch een reden nodig om ervoor te zorgen dat er alleen maar meisjes in de serie rondhuppelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo was het einde van Mai HiME voorspelbaar?
Mai HiME (einde)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ach... ze hebben toch een reden nodig om ervoor te zorgen dat er alleen maar meisjes in de serie rondhuppelen...
Hoezo was het einde van Mai HiME voorspelbaar?
Mai HiME (einde)maar even tussen spoi,er tags gezet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mai HiMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat betreft Mai Otome:
ze kunnen hier door er wel leuke dingen in gooien zoals episode 6 (Nina gets wound up orz)
alleen wat orz nou betekent?
er wordt een url naar een plaatje gegeven, alleen is de url dood
[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 19-06-2006 15:15:42 ]
Speel je computer spelletjes? Dat is toch ook getekend.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:42 schreef flapdrolletje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan anime?
Ik faal deze 'hype' te begrijpen..
Tot zo ver gaat het lekker hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 01:32 schreef Sh0g het volgende:
Als je problemen hebt om de serie compleet te krijgen, wil ik je wel helpen. Dan moet je me ff op msn toevoegen.![]()
dat is directquote:Op maandag 19 juni 2006 17:26 schreef Sh0g het volgende:
En sommige mensen houden van wazige theatervoorstellingen
Ik moest lachen...quote:Op maandag 19 juni 2006 20:48 schreef blessed19 het volgende:
wat je met een suffe site wel niet kan maken...de makers (ik ben onschuldig!
) ervan zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele problematische gevolgen na het posten van deze filmpjes!!!!! kijk dus echt onder eigen voorbehoud!
Kameraden van mij denken er precies zo over.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:18 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan ze gerust even een mailtje sturen om de zaken recht te trekken... Als zij het nodig vinden om onzin te verkopen, omdat ze zich voor geen meter in de zaken verdiept hebben, mag je ze daar natuurlijk gewoon op wijzen.
[..]
Da's dus het punt... Als ik zeg dat animé een van m'n grootste hobbies is, krijg ik altijd rare gezichten... Nou is dat niet zo vreemd, maar bij animé zijn de gezichten raarder dan wanneer ik het heb over 'Japanse animatie'... Dat komt door dit soort onzin als in de cosmopolitan... De lezers lezen het en doen er verder niets meer mee, maar als je het ter sprake brengt zijn ze er wel gelijk van overtuigd dat animé betekent dat je tentacle hentai zit te kijken.
Maar YGO subbed em wel gewoon ^^quote:Op maandag 19 juni 2006 21:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
En DB en L-E hebben Tsubasa Chronicle 2nd season gedropped.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |