Om even hier op terug te komen. Ik geloof er niet in dat dromen een betekenis hebben. Meer een wirwar van impulsieve gedachtegangen en creatieve hersenkronkels, alles berustend op pure toevalligheid gecombineert met verwachtingspatronen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef jogy het volgende:
Is er trouwens iemand hier die een beetje goed is in het analyseren van dromen?
Zonder val ik er lekker hard op, 'precies goed' zekerquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, dan blijf je zo hangen aan een minaret.
Dromen laten wel weten waar je mee zit maar niet in vaste patronen inderdaad, een boom in een droom is gewoon een boom en daar kan je niet een vaste betekenis aan hangen, hoogstens een persoon.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:04 schreef ehqo het volgende:
TT.
[..]
Om even hier op terug te komen. Ik geloof er niet in dat dromen een betekenis hebben. Meer een wirwar van impulsieve gedachtegangen en creatieve hersenkronkels, alles berustend op pure toevalligheid gecombineert met verwachtingspatronen.
GTA speel ik niet, fietsen doe ik al en dat hele peak oil gedoe is zo groot dat ik me er niet meer druk om kan maken, verspilde moeite. Maar goede poging, Dachoquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:05 schreef Dagonet het volgende:
Je speelt teveel Grand Theft Auto en je bent bang in de huidige oil-based economy de binding met de natuur te verliezen. Ga eens lekker naar het bos en pak de fiets.
Misschien, zeer cryptisch. Ik geloof in ieder geval niet dat je bepaalde gebeurtenissen in dromen kan categoriseren, als in een synomiem zijnde voor zaken in het echte leven, zoals veel boeken over dromen wel doen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Dromen laten wel weten waar je mee zit maar niet in vaste patronen inderdaad, een boom in een droom is gewoon een boom en daar kan je niet een vaste betekenis aan hangen, hoogstens een persoon.
Que?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:07 schreef Dagonet het volgende:
Ja GTA en peakoil dus.
Laat maar, ik had je post door het slotje niet gezien.quote:
Ja, dat bedoel ik min of meer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Misschien, zeer cryptisch. Ik geloof in ieder geval niet dat je bepaalde gebeurtenissen in dromen kan categoriseren, als in een synomiem zijnde voor zaken in het echte leven, zoals veel boeken over dromen wel doen.
Verdorie, wat een harmonie.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
In dat geval bevestig ik enkel dat we op dezelfde lijn denken.
Goede toevoeging.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:15 schreef Dagonet het volgende:
In die boeken dan.
Wel makkelijk. Alles kan simpelweg gedistilleerd worden naar angst voor sex dan. Opgelost.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:15 schreef Dagonet het volgende:
Droomwoordenboeken zuigen want alles heeft met óf angst voor persoonlijk falen óf met seks te maken.
Ik krijg er gewoon een warm gevoel van, van binnen.quote:
Dago is klaar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon een warm gevoel van, van binnen..
Ik wrijf reeds in mijn handen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:25 schreef jogy het volgende:
Ik ga even mensen in TRU laten schrikken met mijn anale trauma.
Die discussie habben we al een keer gehad, wederom na aanleiding van een droomquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit met iemand gehad, wil je met me trouwen?.
Oh ja. Dan was dus een synoniem voor het falen van je homosexuele relaties, ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Die discussie habben we al een keer gehad, wederom na aanleiding van een droom.
Dáár doelde ik niet op! Dé vuigheid. Warme gevoel is helemaal weg. Bedankt!quote:
Linkje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:25 schreef jogy het volgende:
Ik ga even mensen in TRU laten schrikken met mijn anale trauma.
Hop.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dáár doelde ik niet op! Dé vuigheid. Warme gevoel is helemaal weg. Bedankt!
Ik denk het ja. Of gewoon een zielenschreeuw omdat ik een verwant heb gevonden maar het nooit wat kan worden door zoiets banaals als sexuele voorkeur.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh ja. Dan was dus een synoniem voor het falen van je homosexuele relaties, ofzo.
Wees blij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:32 schreef Dagonet het volgende:
Mijn dromen zijn trouwens nooit zo bizar.
http://forum.fok.nl/topic/840068/2/75#38876209 maar dat topic loopt niet echt snel hoor.quote:
Ik liep laatst door een gang van golvende roze muren, met aan het einde een pratende wezel op een van roze naar blauwe overlopende uitstulping, die mij opdracht gaf mijn vader te zoeken. Die vond ik uiteindelijk in een koekoeksklok die hing boven een bijzettafeltje in diezelfde gang, die inmiddels van hout was en het landschap roze en glooiend.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:32 schreef Dagonet het volgende:
Mijn dromen zijn trouwens nooit zo bizar.
Echt niet, hoe vreemder de droom hoe leuker ik het vind. Maarja, ik heb dan ook een bijna niet onderdrukbare zin om een keer helemaal los te gaan op LSDquote:
Dat zeg ik, dromen zijn leuk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik liep laatst door een gang van golvende roze muren, met aan het einde een pratende wezel op een van roze naar blauwe overlopende uitstulping, die mij opdracht gaf mijn vader te zoeken. Die vond ik uiteindelijk in een koekoeksklok die hing boven een bijzettafeltje in diezelfde gang, die inmiddels van hout was en het landschap roze en glooiend.
Immer, de rest zijn meis-jes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef Misstique het volgende:
Ik ben overigens de enige vrouw in dit topic.
Heb ik ook vaak ja. Die vind ik dan ook het minst interessant.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:39 schreef Dagonet het volgende:
Mijn dromen komen meestal neer op rennen door een station met e-norme ondergrondse gangenstelses, dan uiteindelijk in een trein springen, op een vaag station uitstappen, wachten op de volgende trein en dan instappen. Soms alleen, soms met vrienden, soms zijn de gangen claustrofobisch andere keren weer zoals de tunnels van het Amsterdam CS.
Ehm, schat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
naakt door de supermarkt lopen
Bizarre dromen zijn immens tof, vooral lucide. Ik heb inmiddels een keer of 10 écht op paddo's getript en de raakvlakken tussen de ervaringen zijn zeer zeker, en veelvuldig, aanwezig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet, hoe vreemder de droom hoe leuker ik het vind. Maarja, ik heb dan ook een bijna niet onderdrukbare zin om een keer helemaal los te gaan op LSD. En heb een paar maanden geleden nog een spulletje gekocht in een smartshop die er voor kan zorgen dat je weet hoe modder zich voelt, hoe het zal zijn om een buis te zijn in een wereld van buizen, voor eeuwig. en waar de eerste signalen zijn dat het goed werkt het uitbraken van alles is als een soort zielsreiniging. Het is dan ook geadviseerd om het onder begeleiding te doen van een Shamaan, maar die ken ik niet
.
Och, gewoon in context plaatsen. Probeer eens bewust te worden dat je droomt, heb je meteen een zooi meer lol.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
Mijn dromen zijn zelden leuk. Naasten die dood gaan, naakt door de supermarkt lopen, dat soort dingen.
Ach ze zijn wel leuk, ik weet dan ook dat ik aan het dromen ben, da's wel zo makkelijk. Dan heb ik er bijv. geen zin in, al dat gehaast en denk ik, fuck it het is maar een droom en stap een lectuurwinkel binnen en ga strips bladeren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak ja. Die vind ik dan ook het minst interessant.
Op het perron van ons levenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:39 schreef Dagonet het volgende:
Mijn dromen komen meestal neer op rennen door een station met e-norme ondergrondse gangenstelses, dan uiteindelijk in een trein springen, op een vaag station uitstappen, wachten op de volgende trein en dan instappen. Soms alleen, soms met vrienden, soms zijn de gangen claustrofobisch andere keren weer zoals de tunnels van het Amsterdam CS.
Oh en meestal dan nog iets met tenten enzo. En dingen. Soms is het trouwens een vliegveld.
Stilquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Op het perron van ons leven
wachten we op de trein naar gene zijde
en we hopen maar
dat hij vertraging heeft.
Neuh, het is maar beter zo denk ik.quote:
Snif.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Op het perron van ons leven
wachten we op de trein naar gene zijde
en we hopen maar
dat hij vertraging heeft.
Wat is beter zo? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, het is maar beter zo denk ik.
Mensen die het niet snappen ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:46 schreef Misstique het volgende:
Mensen die beginnen iets te vertellen en het dan besluiten toch niet te zeggen zijn uitermate irritant.
Ik ga gewoon een stukje vliegen en kijken hoe hoog ik nu weer kan komen, hoop nog steeds dat ik een keer de sterren kan bereiken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach ze zijn wel leuk, ik weet dan ook dat ik aan het dromen ben, da's wel zo makkelijk. Dan heb ik er bijv. geen zin in, al dat gehaast en denk ik, fuck it het is maar een droom en stap een lectuurwinkel binnen en ga strips bladeren.
Ik heb nog nooit gevlogen in m'n dromen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een stukje vliegen en kijken hoe hoog ik nu weer kan komen, hoop nog steeds dat ik een keer de sterren kan bereiken.
Ik ben een keer door een vijver heen geklommen, zo om de oever heen. Het is grappig wat je allemaal kan doen als je bewust droomt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een stukje vliegen en kijken hoe hoog ik nu weer kan komen, hoop nog steeds dat ik een keer de sterren kan bereiken.
Soms weet ik niet meer hoe het moet, en dan blijf ik een meter of 3 boven de grond spartelen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevlogen in m'n dromen!
Hehe, ja heb ik ook. Heb ook nog een boek gekocht over dat lucide dromen. Is best boeiend leesvoer. En dacho, gewoon een keer op een hoog gebouw klimmen en er vanaf springen, kijken wat er gebeurt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Soms weet ik niet meer hoe het moet, en dan blijf ik een meter of 3 boven de grond spartelen.
Ik volg jouw gedachtenkronkels niet altijd.quote:
quote:Je trok wel veel bekijks.
In je droom dus!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:58 schreef jogy het volgende:
En dacho, gewoon een keer op een hoog gebouw klimmen en er vanaf springen, kijken wat er gebeurt.
Ik krijg images van The Matrix.quote:
'Realitychecks' heb ik er nooit echt in gekregen, maar ik kan mezelf er nu aardig toe zetten om bewust te zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Hehe, ja heb ik ook. Heb ook nog een boek gekocht over dat lucide dromen. Is best boeiend leesvoer. En dacho, gewoon een keer op een hoog gebouw klimmen en er vanaf springen, kijken wat er gebeurt.
Grote kans dat ze de inspiratie van de film door een droom kregen.quote:
Goede toevoeging.quote:
ik ook niet hoor, ik ben het of ik ben het niet. Wel leuk is dat wanneer ik een droom niet zo leuk meer vind ik gewoon met de ogen knipper en ik ben wakker of in een andere droom.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
'Realitychecks' heb ik er nooit echt in gekregen, maar ik kan mezelf er nu aardig toe zetten om bewust te zijn.
Handig idd. Beetje zoals Lola Rennt; "nee, niet dit" *knipper en nog een keer maar dan goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:05 schreef jogy het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik ben het of ik ben het niet. Wel leuk is dat wanneer ik een droom niet zo leuk meer vind ik gewoon met de ogen knipper en ik ben wakker of in een andere droom.
Ik heb een keer gehad dat ik uit een vliegtuig sprong met een parachute, alleen had ik die parachute eerst naar buiten gegooid en ben er daarna achteraan gesprongen. Toen ben ik gewoon hard op de grond geknald. ik liep de rest van de droom scheef en zei ik nog tegen een andere groep die met van die geschrokken oogjes naar me staarde dat ik er toch niets van voelde en het wel weer goed kwam.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:05 schreef ehqo het volgende:
Als je van heel hoog valt, word je vaak wakker vlak voor je neerkomt. Als ik dan wakker schrik lijkt het soms nog alsof ik stationair aan het vallen ben, zeg maar.
Vandaaaaaaaaaaaag is ROOOOOOOOOOOOOOOOODquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:06 schreef Misstique het volgende:
Nu zit ik met dat domme nummer van Marco Borsato in mn hoofd..
Verkeerde nummerquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vandaaaaaaaaaaaag is <font color="red"><b>ROOOOOOOOOOOOOOOOOD</b></font color>
[insert bombastische symforock]
*meldtquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef jogy het volgende:
Wat zijn we ook een stelletje zweefteven.
Ik zeg net dat ik niet kan vliegen in m'n dromen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef jogy het volgende:
Wat zijn we ook een stelletje zweefteven.
Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik ook toch nog?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verkeerde nummer
Ik bedoelde dromen zijn bedrog.
Ik heb een keer gehad dat mijn ogen stuk waren, ik kon nergens meer op scherpstellen en alles was helemaal gebroken, kaleidoscoop idee. Behoorlijk ongelukkig want ik liep langs een weg en er kwam een wolf uit een weiland gerent.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik uit een vliegtuig sprong met een parachute, alleen had ik die parachute eerst naar buiten gegooid en ben er daarna achteraan gesprongen. Toen ben ik gewoon hard op de grond geknald. ik liep de rest van de droom scheef en zei ik nog tegen een andere groep die met van die geschrokken oogjes naar me staarde dat ik er toch niets van voelde en het wel weer goed kwam.
Nee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik ook toch nog?
beter dat, dan dat alles dan rood is!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik ook toch nog?
Doe er dan wat aan, je kan alles in je dromen. Je moet alleen je aannames van de realiteit loslaten. Dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik niet kan vliegen in m'n dromen!
Ik probeer m'n dromen juist zo realistisch mogelijk te houden. Nou ja, behalve die soundtrack dan, maar er zitten geen fuck ups in, zodat bijv in een droom in 1750 er niet opeens iemand in een nylon jack rondloopt of horloges draagt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, je kan alles in je dromen. Je moet alleen je aannames van de realiteit loslaten. Dus.
Och, dit topic gaat ten onder aan dit soort rare dingen. Kan er wel uren over lullen. Wil ze ook opnemen op een memorecorder maar daar heb ik nooit zin in of denk er niet aan als ik wakker word.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat mijn ogen stuk waren, ik kon nergens meer op scherpstellen en alles was helemaal gebroken, kaleidoscoop idee. Behoorlijk ongelukkig want ik liep langs een weg en er kwam een wolf uit een weiland gerent.
Bij mij doen ze dat wel. Dan heb ik zo'n heel verhaal gedroomd, maar kan ik het niet meer navertellen omdat het allemaal zo onlogisch/onmogelijk is dat het onmogelijk te beschrijven isquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik probeer m'n dromen juist zo realistisch mogelijk te houden. Nou ja, behalve die soundtrack dan, maar er zitten geen fuck ups in, zodat bijv in een droom in 1750 er niet opeens iemand in een nylon jack rondloopt of horloges draagt.
Dat heb ik ook. Of mensen die ik ken, zien er ineens totaal anders uit, terwijl ik zeker weet dat het die betreffende persoon is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Dagonet het volgende:
Ik droom alleen nooit gezichten.
Bij het wakker worden keywords herhalen, voor jezelf. Hoeft niet hardop.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, dit topic gaat ten onder aan dit soort rare dingen. Kan er wel uren over lullen. Wil ze ook opnemen op een memorecorder maar daar heb ik nooit zin in of denk er niet aan als ik wakker word.
...maar waarom zou jequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bij het wakker worden keywords herhalen, voor jezelf. Hoeft niet hardop.
En anders neem je zo'n voice-activated memo-recorder.
Omdat het leuk is om dromen te onthouden.quote:
Precies, en dmv de sleutelwoorden kan je, wanneer je slapen gaat, weer kijken of je dezelfde droom kan oproepen waarmee je steeds meer leert om dromen bewust mee te maken en te beïnvloeden. Vrij jong geleerd en sindsdien nooit meer nachtmerries gehad of wakker geschrokken uit een droom.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om dromen te onthouden.
Stelletje Emo'squote:Op donderdag 15 juni 2006 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om dromen te onthouden.
Dat moet jij mij ook leren. Nooit meer nachtmerries klinkt goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies, en dmv de sleutelwoorden kan je, wanneer je slapen gaat, weer kijken of je dezelfde droom kan oproepen waarmee je steeds meer leert om dromen bewust mee te maken en te beïnvloeden. Vrij jong geleerd en sindsdien nooit meer nachtmerries gehad of wakker geschrokken uit een droom.
als je niet wakker schrikt uit een droom, onthou je hem sowieso nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies, en dmv de sleutelwoorden kan je, wanneer je slapen gaat, weer kijken of je dezelfde droom kan oproepen waarmee je steeds meer leert om dromen bewust mee te maken en te beïnvloeden. Vrij jong geleerd en sindsdien nooit meer nachtmerries gehad of wakker geschrokken uit een droom.
Meteen terugdenken, eventueel opschrijven. Je herinnert je steeds meer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je niet wakker schrikt uit een droom, onthou je hem sowieso niet
en nachtmerries heb ik ook nooit, eigenlijk!
Daar heb ik midden in de nacht weinig behoefte aan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Meteen terugdenken, eventueel opschrijven. Je herinnert je steeds meer.
Gelul, probeer het maar, het is idd niet elke dag, zeker in het begin, maar 's ochtends als je wakker wordt? Meteen terugdenken en herhalen, desnoods hardop.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je niet wakker schrikt uit een droom, onthou je hem sowieso niet
Klinkt goed te doen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hardop herhalen dan, overdag schiet het je dan wel weer te binnen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar heb ik midden in de nacht weinig behoefte aan.
Maar dan maak ik jou wakker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hardop herhalen dan, overdag schiet het je dan wel weer te binnen.
het schijnt dat je gemiddeld iets van 7 verschillende dromen per nacht hebt, maar je onthoud alleen die ene waarin je wakker wordt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gelul, probeer het maar, het is idd niet elke dag, zeker in het begin, maar 's ochtends als je wakker wordt? Meteen terugdenken en herhalen, desnoods hardop.
dat werkt wel, idd!quote:En ga voor het slapen maar eens in je hoofd herhalen wat je wil gaan dromen, niet te gedetailleerd maar in grote lijnen.
jep. ik slaapwandel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:58 schreef Misstique het volgende:
Is iedereen gaan slapen nu?
Pauzevoorbereiding. En nu pauze dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:58 schreef Misstique het volgende:
Is iedereen gaan slapen nu?
ik ook. Ten koste van dat tentamenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Toch nog een paar uurtjes slaap meegepikt.
c_c.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Toch nog een paar uurtjes slaap meegepikt.
Mtquote:
Komt dat even goed uit, dan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mt.
Ik wou vertellen over m'n rare droom maar keek eerst op op de eerste pagina voor een verklaring van de TT () en zie dat het hele topic over dromen gaat
.
Ja, alleen ben ik nu delen van de droom kwijt. Iets met naaktzwemmen, een moordenaar en een extreem knappe dokter was het.quote:
En seks met Tal.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik nu delen van de droom kwijt. Iets met naaktzwemmen, een moordenaar en een extreem knappe dokter was het.
Nee, daar is uitgebreid over nagedacht toen ik nog wakker wasquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En seks met Tal.
of is dat niet gelukt?
oh, ok!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, daar is uitgebreid over nagedacht toen ik nog wakker was.
Misschien hebben we het te vaak over danoontjestick gehad. En leggen jouw hersenen een verband tussen kwark en wortels. Wie weet. Het doet in ieder geval wel de raarheid van mijn dromen relativeren.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien hebben we het te vaak over danoontjestick gehad. En leggen jouw hersenen een verband tussen kwark en wortels. Wie weet. Het doet in ieder geval wel de raarheid van mijn dromen relativeren.
Brug.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:07 schreef Neenetje het volgende:
Het leven is onprettig.
Ledigheid is des duivels oorkussen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zag het, maar had geen zin om te editten.
En kan mij in alle hoedanigheid nog barweinig schelen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ledigheid is des duivels oorkussen!
Ik moest je nog ergens aan helpen herinneren.quote:
Zit een verhaal achter, wil je die weten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:50 schreef Pheno het volgende:
Aparte TT
Oh ja, dat is waar ook!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moest je nog ergens aan helpen herinneren.
Ja!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Zit een verhaal achter, wil je die weten?
Is 'ie al zo oud dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:09 schreef Dagonet het volgende:
De spannende verhalen van ome Joog.
Joyg? Die's nog niet eens in de bloei van z'n leven.quote:
Heb jij pauze in almere of zag ik iemand die veel op je leek langs het water wandelen met collega's?quote:
Schattige staart, maar een enge kop.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Dit ratje ziet er best nog lief uit. Zeker voor een beest waarvan men dacht dat die al 11 miljoen jaar was uitgestorven.
Oh dan is het goed..quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Joyg? Die's nog niet eens in de bloei van z'n leven.
díé wil ik als huisdier!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Dit ratje ziet er best nog lief uit. Zeker voor een beest waarvan men dacht dat die al 11 miljoen jaar was uitgestorven.
Even op en neer naar Laos dan.quote:
De lucht?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh dan is het goed..
Wat is het hier opeens blauw geworden btw..
Hoevaak ik dat al gehoord heb...quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Schattige staart, maar een enge kop.
Wheheh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
En dan in zo'n plastic bal en van de trap donderen.
Jogy, stofje, litso en ik alleen toch maar? NJ zie je amperquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wheheh.
jij weet niet hoe lang de trap hier is!
Oh ja.. en dan breekt die bol open en dan rent 'ie weg, gaat ie kindjes maken met andere ratten en krijg je een kha-nyou/rattenplaag..quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
En dan in zo'n plastic bal en van de trap donderen.
Graag. Ik ben de laatste tijd druk met van alles en nog wat, dus inside stories zijn goed om nog mee te kunnen sc'enquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Zit een verhaal achter, wil je die weten?
Male male male male male male male male!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jogy, stofje, litso en ik alleen toch maar? NJ zie je amper
Ik verveel me.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Male male male male male male male male!!!!
Uhuh.. maar dat is nog aardig blauw als je kijkt naar de blauw-zwart verhouding.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jogy, stofje, litso en ik alleen toch maar? NJ zie je amper
Ik ben zwart.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Uhuh.. maar dat is nog aardig blauw als je kijkt naar de blauw-zwart verhouding.
Nee, ik heb er niks tegen.
Het viel me op.
Beetje oranje dan maar voor de afwisseling?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef Neenetje het volgende:
Uhuh.. maar dat is nog aardig blauw als je kijkt naar de blauw-zwart verhouding.
Nee, ik heb er niks tegen.
Het viel me op.
idem. Niet eens oranje, maar gewoon zwartquote:
Je bent zwart.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:39 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Beetje oranje dan maar voor de afwisseling?
Kut, verkeerde account.
Die kun je duur verkopen man! als dat beest al 11 miljoen jaar uitgestorvern hoort te zijn!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh ja.. en dan breekt die bol open en dan rent 'ie weg, gaat ie kindjes maken met andere ratten en krijg je een kha-nyou/rattenplaag..
En een beetje gefixeerd.quote:
Hoi!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:39 schreef Pheno het volgende:
Niet eens oranje
A sick mind is a joy forver zeggen ze weleens maar op dat moment had ik een andere mening.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die kun je duur verkopen man! als dat beest al 11 miljoen jaar uitgestorvern hoort te zijn!
Zwart is da bomb! Jeweets.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
idem. Niet eens oranje, maar gewoon zwart
Forever ook wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:41 schreef jogy het volgende:
[..]
A sick mind is a joy forver zeggen ze weleens maar op dat moment had ik een aandere mening.
Klopt, dat ook.quote:
Meel.quote:
Ik zei toch dat ik me verveel!quote:
Werk-ze.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef Dagonet het volgende:
Werken
Ga wat doen!quote:
Het werk is op. Mn bureau is leeg.quote:
Huis.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het werk is op. Mn bureau is leeg.
Geen optie, ik moet tot minimaal 17:00 uur bereikbaar zijn.quote:
Telefoon doorschakelen en alsnog naar huis.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen optie, ik moet tot minimaal 17:00 uur bereikbaar zijn.
*schuift zijn bureau door naar Mt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het werk is op. Mn bureau is leeg.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:01 schreef Misstique het volgende:
Dat zijn nog eens bruikbare tips joog.
gammaquote:
Ik ga voor een combinatie van allen.quote:
Dus je pakt een bureaublad waar je tegenaan bonkt al rennend met je armen naar achteren, door een wonder lukt het je nog om te anoneren, vliegtuigjes te vouwen en propjesbasketbal te spelen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga voor een combinatie van allen.
Ik ben een vrouw. Multitasking is mn tweede natuur.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus je pakt een bureaublad waar je tegenaan bonkt al rennend met je armen naar achteren, door een wonder lukt het je nog om te anoneren, vliegtuigjes te vouwen en propjesbasketbal te spelen.
Dat vraagt gewoon om een filmpje.
Dan kan je net zo goed thuis zitten én bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Multitasking is mn tweede natuur.
Moet ik de weerstandscoöficiënt uitrekenen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:59 schreef jogy het volgende:
Vliegtuigjes vouwen
als je daar een harde plasser van krijgt, sure.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet ik de weerstandscoöficiënt uitrekenen?
ok.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
als je daar een harde plasser van krijgt, sure.
Neeheeeeejjjj, ik moet hier fysiek aanwezig zijn op kantoor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed thuis zitten én bereikbaar zijn.
Bij nader inzien zijn de formules die wij gebruiken toch niet helemaal toepasbaar op papieren vliegtuigjes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok.
Moet ik even weten wat de gemiddelde koorde lengte is, en de vliegsnelheid.
Multitasken!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neeheeeeejjjj, ik moet hier fysiek aanwezig zijn op kantoor!
Daar heb ik er altijd veel van. De aansluiting in Amersfoort heb ik deze week al 2 keer gemist en één keer moest ik er een kwartier op wachten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:31 schreef JDude het volgende:
• Verborgen wachttijd: de tijd die men op het vertrekadres verliest als gevolg van een frictie tussen het gewenste vertrekmoment en het eerstvolgende door het OV aangeboden vertrekmoment
Meel meel meel!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neeheeeeejjjj, ik moet hier fysiek aanwezig zijn op kantoor!
Allang beantwoord.quote:
Same here.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben toe aan een vakantie, ik zit te lang hier in Nederland
Graftyfuszooi
Hij kwam om 48 bij me binnen.quote:
Nog 4½ weekquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben toe aan een vakantie, ik zit te lang hier in Nederland
Graftyfuszooi
Ben jij ook al twee jaar zonder vakantie?quote:
Mijn laatste echte, land uit vakantie was in 2000quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij ook al twee jaar zonder vakantie?
Op zich hoeft dat land uit niet, als ik maar eens weg kanquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn laatste echte, land uit vakantie was in 2000
Ik zag t. Vaag.quote:
Gezien ik nog steeds 30 vrije dagen heb merk ik op daar ik dat zelfs niet aan toe kom.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, vakantie als in iets anders dan een week vrij van werk maar gewoon thuiszitten.
Ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij ook al twee jaar zonder vakantie?
Ik deed het ook al net!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
Dan quote en druk je direct op invoeren. Geen PI, geen boodschap, BeF 630 gaat de boeken in als grootste mislukking allertijden.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
Dan quote en druk je direct op invoeren. Geen PI, geen boodschap, BeF 630 gaat de boeken in als grootste mislukking allertijden.
Tiekepiek!quote:
Zelfkennis.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, godver. Ik ben een mislukkeling.
Ja, de liefde hangt in de luchtquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tiekepiek!. Ik voelde me net ziekelijk aangetrokken tot een jongen die ik net op het station, in mijn voorbijgaan, recht in zijn ogen keek. Hihi.
Heb je em besprongen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tiekepiek!. Ik voelde me net ziekelijk aangetrokken tot een jongen die ik net op het station, in mijn voorbijgaan, recht in zijn ogen keek. Hihi.
Wil je nu dat we die stelling allemaal heel hard gaan ontkrachten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, godver. Ik ben een mislukkeling.
En toen heb je 'm genueckt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
Nog net niet.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je nu dat we die stelling allemaal heel hard gaan ontkrachten?
Ik nueck niet zomaar iedereen, als je dat soms denkt.quote:
Ik kan slecht tegen huillies.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, jij bent het type dat zoiets bevestigt en niet ontkracht. Ja, nee, dan weet ik dat.
Ja, jammer dan!quote:
Wie niet.quote:
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:26 schreef Chowi het volgende:
Ik nueck niet zomaar iedereen, als je dat soms denkt.
is goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:28 schreef Litso het volgende:
Seks?
Oh, was jíj dat. Ik vroeg me al af waarom je een bord met in grote letters "ehqo" in je handen had.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nee. Ik liep laconiek langs haar heen daarna.
Wees blij dat het niet zo één was.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
OMG!, ik laat zojuist een bord op de grond vallen.
Tissmique is een dame. Wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Mt. zei praktisch hetzelfde, en díe krijgt wel een vriendelijk antwoord.
Klassejustitie.
Wie heeft je verteld dat het er niet zo een was?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet zo één was.
[afbeelding]
Oh, zo zit het. Nou. Nou. Ik ben naar huis. Dus. Doei.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Tissmique is een dame. Wij begrijpen elkaar.
Ken je plaats knul.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Mt. zei praktisch hetzelfde, en díe krijgt wel een vriendelijk antwoord.
Klassejustitie.
Niet weggaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, zo zit het. Nou. Nou. Ik ben naar huis. Dus. Doei.
Trilililiquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:44 schreef Litso het volgende:
Tralalala.
Sodomiet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:52 schreef Litso het volgende:
Hihi. Ik vind jullie allemaal lief.
Dat is mooi getimed van je.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:52 schreef Litso het volgende:
Hihi. Ik vind jullie allemaal lief.
Oh, vertel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Mensen tegenkomen met wie je onlangs het contact verbroken hebt is minder gezellig dan je zou denken.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
Had ik al verteld dat ik waarschijnlijk gratis naar Lowlands mag? Misschien zelfs betaald?
Ben gevraagd om er een report over te schrijven.quote:
Oh, niet eens via JD?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben gevraagd om er een report over te schrijven.
Jah, zoiets vermoedde ik alquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kwam dat ene kind en d'rvriend
tegen. Je weet wel, waar ik me laatst zo druk om maakte.
Tof. Ik zie vanaf campzone Lowlands opgebouwd worden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben gevraagd om er een report over te schrijven.
Eh, nee. Waarom zou ik via JD gratis naar Lowlands mogen?quote:
Whehe. Hehe. Ik zal zwaaien naar jullie nerdz.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof. Ik zie vanaf campzone Lowlands opgebouwd worden.
Lowlands begint pas nadat campzone afgelopen is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Hehe. Ik zal zwaaien naar jullie nerdz.
Dan kan ik toch nog wel zwaaien?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Lowlands begint pas nadat campzone afgelopen is.
Ah, is het toch nog goed gekomenquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb d'r nu in ieder geval gecondoleerd.
Hallo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik nueck niet zomaar iedereen, als je dat soms denkt.
Die gaat daar toch hotdogs verkopen ofzo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eh, nee. Waarom zou ik via JD gratis naar Lowlands mogen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |