quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:49 schreef Zwaffel het volgende:
ik snap dat nooitwaarom accepteren mensen je niet gewoon zoals je bent
net alsof je 1 of andere freak bent als je op een ander geslacht valt
en wat betreft god,well,I don't even go there![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Let op: niet kijken als je S3 nog niet hebt gezien.
Weet je wat mij opviel toen ik op youtube.com de nieuwe begintune/filmpje zag van The L-Word Season 4??!??!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef Aventura het volgende:
[..]*desbetreffende even gaat kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef Zwaffel het volgende:
SHOCKING![]()
niet kijken als je echt niks verder wilt weten. Dit gaat over S3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef Aventura het volgende:
[..]oke,ik heb dus wat gemist danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:18 schreef Zyggie het volgende:
Kijken hier nu alleen maar lesbische vrouwen naar?
Nee dus, ben zelf ook niet lesbisch maar ik vindt het gewoon eenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:18 schreef Zyggie het volgende:
neequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:18 schreef Zyggie het volgende:
Spoiler van deze aflevering!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:00 schreef Zwaffel het volgende:in S3 ep6 zitten hele leuke momenten
vooral tussen bette/tina/angus en kitt
Mee eens...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef NanKing het volgende:
Niet om te zeiken ofzo hoor.
Maar er is een Seizoen 3 spoiler topic.
Mensen komen hier een beetje te veel in de verleiding om die spoilers hier te lezen.
ik ben er zelf ongeveer mee begonnen, ik weet 't
ehm,se2 gaat maar tot E12 ofzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:33 schreef MsInfidelity het volgende:
Aanstaande zondag: Loyal.... Season:2 Episode number: 21![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |