zijn de andere 2 niet sithlords?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
De eerste, want die ken ik. En hij heeft een lichtzwaard in zijn hand. Oh ja, én hij is een neger.
de vraag is dan ook niet erg specifiek gesteldquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef Sokolsky het volgende:
Geen flauwe grappen in het dubbelpuntentopic![]()
Die derde ken je ook wel. De tweede is een Italiaanse regisseur, volgens mij vindt SoK 'm wel okay.
Ik heb straks trouwens een fantastische hint, maar misschien weet iemand het nu al.
hier wel... met firefoxquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:53 schreef cwk het volgende:
Onderste twee plaatjes laden nietn/m IE biedt uitkomst.
flyguy was net op de goede weg, kom jij met deze onzin aanzettenquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:00 schreef cwk het volgende:
Wacht eens. Samuel J zat in Sphere..en de onderste was wellicht de stem van die computer? Dus argento hoort er daarom niet bij?
De teksschrijver van Harm Edens verbleekt bij dit fantastische staaltje humor, dat onzer eigen Sok hier laat zien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:47 schreef Sokolsky het volgende:
Zoek de Arjen Robben onder de Franse voetballers, oftewel: wie hoort er niet bij? En waarom niet?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:08 schreef Sokolsky het volgende:
Samuel L Jackson speelde in Deep Blue Sea. Check.
Michael Gambon was narrator van een docu over visjes; Deep Blue
Dario Argento maakte een film over eh... nou ja, mensen die andere mensen dood maken, zoals al zijn films. Maar deze heeft ook een kleurtje; niet iets met blauw en daarom hoort hij er niet bij
Ik dacht dat ik een leuke vraag had bedacht![]()
Realiseerde me pas later dat die docu misschien niet zo bekend is.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Heet de film van Argento Azzuri?
Mwah, ok. flyguy +2quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:12 schreef flyguy het volgende:
en dat is dus rood en daarom hoort agento er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |