nou kijk, mocht je in mijn profiel hebben gekeken, ik ben 18. Mijn vriendin is 17, allebei nog thuiswonend. we hebben te maken met ouders en die hebben regeltjes. Ik mag mijn vriendin eigelijk alleen maar in het weekend zien.. en zo verliefd als we zijn spreken we dus ook zovaak mogelijk af in het weekend... en uiteraard willen de jongens ook wat doen in het weekend, daar is het weekend voor... maar dat houd dus in dat ik af en toe niet mee kan, soms kan ik het wel , soms niet... maar het komt ook wel eens voor dat de 1 moet werken en dus niet kan komen... of weet ik het wat... ikzelf vind het allemaal erg overdreven waar dit nu allemaal om gaat....quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef Xennia het volgende:
Klinkt alsof het nou niet bepaald eenmalig was dat je de voorkeur gaf aan je vriendin boven je vrienden.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef Vampz het volgende:
Vrienden gaan voor allesTenminste zo gaat dat bij ons, ik heb die fout ook gemaakt een keer, en heb er ook een hoop gezeik mee gehad. Het zal wel niet aan deze ene keer liggen, ik ken de situatie verder ook niet. Maar ik denk dat ze een heel stuk gelijk hebben....
Maar goed, kan dat ik er totaal naast zit natuurlijk
sukkel vrienden gaan niet voor alles... hoe wil je anders ooit een huwelijk krijgenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef Vampz het volgende:
Vrienden gaan voor allesTenminste zo gaat dat bij ons, ik heb die fout ook gemaakt een keer, en heb er ook een hoop gezeik mee gehad. Het zal wel niet aan deze ene keer liggen, ik ken de situatie verder ook niet. Maar ik denk dat ze een heel stuk gelijk hebben....
Maar goed, kan dat ik er totaal naast zit natuurlijk
Echte vrienden zijn er ook na enkele maanden nog, die laten je niet in de steek als je een paar maanden minder beschikbaar bent geweest.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef Vampz het volgende:
Dat dus... Als ze gaan studeren gaat TS toch ook niet lopen zeiken? Bovendien, zoals dequote:Op donderdag 15 juni 2006 01:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Echte vrienden zijn er ook na enkele maanden nog, die laten je niet in de steek als je een paar maanden minder beschikbaar bent geweest.
Maar goed, lijkt een gevalletje kinderachtig gedrag, gewoon tijd overheen laten gaan en weer een paar keer aanwezig zijn. Dan komt het vast wel goed
truequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:35 schreef Soepblik het volgende:
Als je vriend een echte man was, snapte hij dit wel...
Vriendin <=> neuqsex![]()
Vrienden <=> bier![]()
Conclusie: Eerst vriendin, daarna je vrienden. Simpel toch?![]()
![]()
Bord voor je kopquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:29 schreef Thrilled het volgende:
...als smoes zei ik dat ik dronken was en niet kon fietsen en dus gingen we allemaal stapvoets met haar mee naar huis... dat zou ook mee tellen volgens hem...
Daar lijkt het wel op. Je vriend kan er kennelijk moeilijk mee omgaan dat jij een vriendin hebt waar je graag bij wil zijn. Hij wil dat blijft zoals het vroeger was, toen jij nog meer tijd voor hem had. Kan dat aan de ene kant wel begrijpen; het is wel een veranderingn. Maar je vriend moet ook begrijpen dat er dingen veranderen nu jullie ouder worden en meer een eigen leven krijgen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:38 schreef GoudEngeltjuh het volgende:
Tsja, je vrienden willen gewoon nog net zoveel aandacht als ze kregen voor je wat met je vriendin kreeg. Dat is een beetje het punt dan. Ze vinden het gewoon lastig om je te moeten delen, en dat uit zich dan vaak zo. Geef het wat tijd en breng wat meer tijd door met je vrienden (neem je vriendin anders mee, hoeft toch niet allemaal zo gescheiden te zijn?) en dan komt het wel weer een eind goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |