abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38870346
ok even ter info..

afgelopen zaterdag was er een feestje, mijn beste vrienden waren er allemaal aanwezig, behalve ik.. ik was met mijn vriendin een dagje weg omdat wij wat te vieren hadden en ik kon dus niet aanwezig zijn op dat feest.

Hij is nu boos op mij omdat ik niet was gekomen naar dat feest. Hij vind dat ik de jongens in de steek laat omdat ik te vaak bij mijn vriendin ben.. ik heb toen op msn met hem gepraat en dat gesprek heb ik laten lezen aan 2 andere vrienden (die hij ook kent). Dit was een grote fout van mij... hierdoor is hij blijkbaar nog bozer geworden. Ik vond dat die 2 mensen ook moesten weten wat er gaande was.

Nu heb ik weer met hem gepraat en mijn excuses aangeboden, maar hij heeft geen zin om mij te "vergeven". Ik vind niet dat ik vergeven moet worden, ik heb alleen geen zin in verder gezeik... we zitten op dezelfde sport, morgen hebben we een finale tegen elkaar en die wil ik gewoon gezellig spelen. Dat zal er niet in zitten en ben best wel radeloos wat ik nu moet doen. Ik heb mijn excuses aangeboden, terwijl ik eigelijk excuses van hem verwacht. Ik heb onder andere tegen hem gezegd dat het mijn eigen keuze is of ik bij mijn vriendin ben of met de jongens een avondje weg ga. als hij die keuze niet weet te accepteren is dat zijn probleem en niet het mijne...

Die zelfde avond heeft hij mij ook een beetje zwart lopen maken tegen de jongens, mij uit lopen schelden en dat ik er "nooit" was enz.. ik wil dat alles gewoon weer normaal is maar hij wil mij dus niet "vergeven"....

ok ik zit er best wel mee en heb geen zin in klote reacties dus als je wilt lachen doe je dat maar ergens anders. Ik ga nu naar bed dus ik lees reacties morgen wel...
pi_38870398
Niets van aantrekken. Dat soort lui zijn je "vrienden" niet.

Echte vrienden zouden begrijpen dat er best iets belangrijker kan zijn dan een zuipfestijntje zoals er dertien in een dozijn gaan.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_38870428
Laat er tijd overheen gaan en dan komt het vanzelf goed, als je tenminste dan weer gewoon tegen hem doet.
pi_38870438
Klinkt alsof het nou niet bepaald eenmalig was dat je de voorkeur gaf aan je vriendin boven je vrienden.
pi_38870519
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef Xennia het volgende:
Klinkt alsof het nou niet bepaald eenmalig was dat je de voorkeur gaf aan je vriendin boven je vrienden.
nou kijk, mocht je in mijn profiel hebben gekeken, ik ben 18. Mijn vriendin is 17, allebei nog thuiswonend. we hebben te maken met ouders en die hebben regeltjes. Ik mag mijn vriendin eigelijk alleen maar in het weekend zien.. en zo verliefd als we zijn spreken we dus ook zovaak mogelijk af in het weekend... en uiteraard willen de jongens ook wat doen in het weekend, daar is het weekend voor... maar dat houd dus in dat ik af en toe niet mee kan, soms kan ik het wel , soms niet... maar het komt ook wel eens voor dat de 1 moet werken en dus niet kan komen... of weet ik het wat... ikzelf vind het allemaal erg overdreven waar dit nu allemaal om gaat....

ik ga nu echt slapen trouwens... ben moe
pi_38871034
Tsja, je vrienden willen gewoon nog net zoveel aandacht als ze kregen voor je wat met je vriendin kreeg. Dat is een beetje het punt dan. Ze vinden het gewoon lastig om je te moeten delen, en dat uit zich dan vaak zo. Geef het wat tijd en breng wat meer tijd door met je vrienden (neem je vriendin anders mee, hoeft toch niet allemaal zo gescheiden te zijn?) en dan komt het wel weer een eind goed.
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:39:46 #7
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_38871049
Speelt er echt niets meer? Was dit niet de spreekwoordelijke druppel en emmer etc.? Zo ja, lijkt het me handig dat je het dáárover gaat hebben met die vriend. Want idd, om nou alleen om dit voorval boos te worden, lijkt me overdreven. Probeer erachter te komen wat hem allemaal precies dwarszit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_38871262
Zoals het er nu staat vind ik het ook behoorlijk overdreven, het is niet dat je hun horige bent of zo. Als iemand een relatie krijgt dan is het nou eenmaal zo dat diegene zijn of haar tijd moet verdelen. Ze kunnen moeilijk verwachten dat je nooit een relatie met iemand begint.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_38871307
Vrienden gaan voor alles Tenminste zo gaat dat bij ons, ik heb die fout ook gemaakt een keer, en heb er ook een hoop gezeik mee gehad. Het zal wel niet aan deze ene keer liggen, ik ken de situatie verder ook niet. Maar ik denk dat ze een heel stuk gelijk hebben....

Maar goed, kan dat ik er totaal naast zit natuurlijk
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:52:53 #10
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38871418
Issie niet verliefd op je?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:53:32 #11
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_38871438
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef Vampz het volgende:
Vrienden gaan voor alles Tenminste zo gaat dat bij ons, ik heb die fout ook gemaakt een keer, en heb er ook een hoop gezeik mee gehad. Het zal wel niet aan deze ene keer liggen, ik ken de situatie verder ook niet. Maar ik denk dat ze een heel stuk gelijk hebben....

Tot zover de kwaliteitspost
pi_38871461
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:53 schreef Gizmo112 het volgende:

[..]

hapsnurker!
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_38871976
je hebt vast zelf niet in de gaten hoe je bent veranderd, en hoe weinig je nog meegaat met je vrienden.
ik denk dat dit inderdaad de laatste druppel in de emmer was.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_38871991
quote:

sukkel vrienden gaan niet voor alles... hoe wil je anders ooit een huwelijk krijgen
pi_38872003
quote:
Echte vrienden zijn er ook na enkele maanden nog, die laten je niet in de steek als je een paar maanden minder beschikbaar bent geweest.

Maar goed, lijkt een gevalletje kinderachtig gedrag, gewoon tijd overheen laten gaan en weer een paar keer aanwezig zijn. Dan komt het vast wel goed
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:19:42 #16
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38872106
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 01:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Echte vrienden zijn er ook na enkele maanden nog, die laten je niet in de steek als je een paar maanden minder beschikbaar bent geweest.

Maar goed, lijkt een gevalletje kinderachtig gedrag, gewoon tijd overheen laten gaan en weer een paar keer aanwezig zijn. Dan komt het vast wel goed
Dat dus... Als ze gaan studeren gaat TS toch ook niet lopen zeiken? Bovendien, zoals de
waard is vertrouwt ie z'n gasten...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_38872350
Dat dwingen tot vriendschap ben ik nooit een fan van geweest. Ik wil niet dat mensen een minimum aantal keren aan mij gaan stellen dat ik langskom, ik doe dat ook niet voor hen. Verder begrijp ik heus wel zijn boze reactie door het feit dat je nu veel meer omgaat met je vriendin dan met je vriendengroep, maar dat hij je wil gaan dwingen tot iets vind ik fout. Als de vriendin het zou doen zou ik ook boos worden overigens, niemand gaat mij dwingen tot sociale omgang.
pi_38873964
Nja hij had het erover dat vorig jaar (zelfde feest) dat ik toen liep te zeiken omdat ik naar huis liep met een meisje, in plaats van fietsend met de rest mee... het was 3 of 4 uur snachts, en ik was verliefd op dat meisje.. zij had geen fiets en ik bood aan om naast haar te lopen...als smoes zei ik dat ik dronken was en niet kon fietsen en dus gingen we allemaal stapvoets met haar mee naar huis... dat zou ook mee tellen volgens hem... maar verder heeft hij geen andere punten genoemd, en er zijn ook geen andere dingen die er kunnen zijn.. misschien zijn het wel allemaal druppels als ik niet mee ga, en was dit dé druppel... dan nog, hij kan ook elk moment een vriendin krijgen en dan minder met ons mee gaan.. ik zou dat gewoon accepteren, kom nou..
  donderdag 15 juni 2006 @ 08:35:50 #19
141002 Soepblik
Nu met balletjes!
pi_38874007
Als je vriend een echte man was, snapte hij dit wel...

Vriendin <=> neuqsex

Vrienden <=> bier

Conclusie: Eerst vriendin, daarna je vrienden. Simpel toch?
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
pi_38874112
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:35 schreef Soepblik het volgende:
Als je vriend een echte man was, snapte hij dit wel...

Vriendin <=> neuqsex

Vrienden <=> bier

Conclusie: Eerst vriendin, daarna je vrienden. Simpel toch?
true
pi_38874940
Dat soort figuren zijn er altijd,
die zie je over een jaar of 2 - 3 toch nooit meer.

en in de finale tegen hem spelen is leuk,
een echte strijd,
pak je daarna een biertje en is het weer goed.

wel lastiger als het een teamsport is in hetzelfde team,
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:40:26 #22
83951 rashudo
project 2501
pi_38875002
Wat een gigantische kneus. Laat hem eens lekker opflikkeren.
Their eyes opaque.
pi_38875206
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:29 schreef Thrilled het volgende:
...als smoes zei ik dat ik dronken was en niet kon fietsen en dus gingen we allemaal stapvoets met haar mee naar huis... dat zou ook mee tellen volgens hem...
Bord voor je kop Als vrienden zorg je juist dan dat je weg gaat
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_38875238
Vervolgens lezen we een topic waarin iemand klaagt dat een vriend van hem elk weekend bij z'n vriendin is en dan gaan we daar weer lopen klagen dat diegene geen echte vriend is..

Met andere woorden: het zal van beide kanten moeten komen, jij zou eens (vaker) af moeten wisselen met een avondje bij je vrienden zuipen en zij moeten accepteren dat je soms minder tijd voor ze hebt.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:26:42 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38876162
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:38 schreef GoudEngeltjuh het volgende:
Tsja, je vrienden willen gewoon nog net zoveel aandacht als ze kregen voor je wat met je vriendin kreeg. Dat is een beetje het punt dan. Ze vinden het gewoon lastig om je te moeten delen, en dat uit zich dan vaak zo. Geef het wat tijd en breng wat meer tijd door met je vrienden (neem je vriendin anders mee, hoeft toch niet allemaal zo gescheiden te zijn?) en dan komt het wel weer een eind goed.
Daar lijkt het wel op. Je vriend kan er kennelijk moeilijk mee omgaan dat jij een vriendin hebt waar je graag bij wil zijn. Hij wil dat blijft zoals het vroeger was, toen jij nog meer tijd voor hem had. Kan dat aan de ene kant wel begrijpen; het is wel een veranderingn. Maar je vriend moet ook begrijpen dat er dingen veranderen nu jullie ouder worden en meer een eigen leven krijgen.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')