Ja hoe zeg je dat. Weet ik het. Misschien denk je dat je de perfecte vriend voor het leven gevonden hebt. Komt er net zo'n gitaarspelende mongeaul langs en die blijkt het helemaal te zijn. Echt dat je zegt van dat gaat het helemaal worden in 2007.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:01 schreef Sade het volgende:
[..]Leg mij eens uit hoe het dumpen van je lover voor een ander bevordelijk is voor je relatie?
Ben enorm benieuwd naar je theorie!
Tenzij het dus zo'n ontzettende impulsiefde tuthola is dat ze die gitaarspelende mongeaul meteen weer verlaat voor de volgende banjospelende mongeaulquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja hoe zeg je dat. Weet ik het. Misschien denk je dat je de perfecte vriend voor het leven gevonden hebt. Komt er net zo'n gitaarspelende mongeaul langs en die blijkt het helemaal te zijn. Echt dat je zegt van dat gaat het helemaal worden in 2007.
Weet jij veel. Het is en blijft een bingo dat hele relatiegebeuren.
Neh, banjo's zijn alweer een tijdje uit, joh.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:13 schreef Sade het volgende:
[..]
Tenzij het dus zo'n ontzettende impulsiefde tuthola is dat ze die gitaarspelende mongeaul meteen weer verlaat voor de volgende banjospelende mongeaul![]()
Sja dat is een ander verhaal. Ik hoorde trouwens in de wandelgangen hier op fok dat ze dat emo's noemen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:13 schreef Sade het volgende:
[..]
Tenzij het dus zo'n ontzettende impulsiefde tuthola is dat ze die gitaarspelende mongeaul meteen weer verlaat voor de volgende banjospelende mongeaul![]()
Ik stem voor een triangel!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, banjo's zijn alweer een tijdje uit, joh.
Kijk uit wat je hier zegt over Emo's...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:32 schreef Sade het volgende:
Een triangel is inderdaad stukken moeilijker om te bespelen, dus ik ga mee met Xennia...
En over emo's gesproken: http://www.dumpalink.com/media/1145694954/Uber_Emo_Queen_like...
http://www.dumpalink.com/media/1133782746/The_Emo_Song
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |