Nog niets. Daarna een hele hoop.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:26 schreef Badabingea het volgende:
Hoeveel had je gedronken?
als je die doet, verberg het in hemelsnaam toch achter een spoiler!quote:
Het IS een Fok!smiley. Ik heb hem speciaal voor dit forum gemaaktquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef Armageddon het volgende:
En ik heb het over FOK! smiles beste mensen. Niet random smiles.
Nou dan ga ik mijn best doen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:30 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Het IS een Fok!smiley. Ik heb hem speciaal voor dit forum gemaakt![]()
Mijn harde werk wordt niet beloond![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:33 schreef El_Bartos het volgende:
Als je toch zo graag authentieke Fok!smilies wilt nadoen. Doe dan deze maar eens! [afbeelding]
Dat is geen smile koeiehol!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:33 schreef El_Bartos het volgende:
Als je toch zo graag authentieke Fok!smilies wilt nadoen. Doe dan deze maar eens! [afbeelding]
Dat is een posticon lutser.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:37 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Wat is het dan? Een grafische weergave van een verkeerdbord?![]()
*noteert*quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:44 schreef beertenderrr het volgende:
die krasser en 14.gif ontbreken nog
Gaat goed komen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
Als je deze doet:
[afbeelding]
Ben je mijn held.
Ja dat zou wel geinig zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:04 schreef SolidasRock het volgende:
gaat iemand deze smilies nog verkleinen en hosten op 1 vaste adres?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:38 schreef MUUS het volgende:
En en en en en en en!!!!!!!!
Merel wil vast de elastiekjes wel in je haar doen.
de zelfde persoonquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:04 schreef kanaiken het volgende:
Wie heeft dit nou eerder geflikt, paar jaar geleden?
Laat die gothic dan ook meteen deze doen ----->quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:31 schreef Armageddon het volgende:
Zaterdagavond is het zover mensen. Ik ga verder met de smile reeks en ook doe ik een speciaal verzoek van mijn goede vriend Nietzman. Namelijk een Gothic. Zet het in je agenda enzeau.
je word oud :p maar nog wel mooiquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:24 schreef Armageddon het volgende:
Na een paar jaar vertraging gaan we verder met deze FOK! classic. Tot nu toe heb ik deze smiles weten na te doen:
Vorige topic hier: ***NIEUWE SMILIES***
Requests voor nieuwe smiles kunt u hier deponeren.
Dequote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je word oud :p maar nog wel mooi
waar is de?
Vind je? Moehahahahaha!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:17 schreef ClaireDanes het volgende:
belachelijk
Kwijtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:57 schreef yvonne het volgende:
Hej, waar is die foto dat je mij nadoet?
Nee ik was een beetje brak van Nederland Ivoorkust.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:05 schreef Joene het volgende:
He de zaterdagavond is om en ik zie geen nieuwe smileys
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |