Jij zou gaan slapen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Ben ik weer.
Goed punt.quote:
en bedanktquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, stelletje sukkels dat het er zijn
Die rol is al bezet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Alsof jij over intieme dingen wil praten met mij, há, je denkt dat ik een clown ben zonder gevoelige kant. Dát is het.
*krast.
Welke film?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zonder gevoel. De film is briljant overigens.
Ken ik niet!quote:
Dat is een hele korte samenvatting van bovenstaand stukje poëzie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef Misstique het volgende:
Seks.
Voor degenen die geen zin hebben om het helemaal te lezen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is een hele korte samenvatting van bovenstaand stukje poëzie.
Maar, Misstique. Je hebt zin in seks. Wanneer zal dit moment tussen twee geliefden weer plaatsvinden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voor degenen die geen zin hebben om het helemaal te lezen.
*schouder aanbiedtquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:34 schreef Stofje het volgende:
Immer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:47 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben nodig?
Ja. Er moet geneukt worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:47 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben nodig?
Neuken?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:47 schreef Neenetje het volgende:
Ik ben een íetwat aangeschoten...
Weer ontdekt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Hodverdetering wat is Gravity Eyelids toch een lekker nummer..
WAT???!!!!?!?!?!?!??!!quote:
Ben mn hele lijst weer aan het doorgaan op zoek naar fijne nummers.quote:
Ik quotete de verkeerde.quote:
En terecht. Help me onthouden dat ik wat Nederlandstalig spul bij je plemp.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben mn hele lijst weer aan het doorgaan op zoek naar fijne nummers..
Yeah right.quote:
Open Car.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Hodverdetering wat is Gravity Eyelids toch een lekker nummer..
Hmmmm?quote:
*opzetquote:
Deur. Zo'n opmerking is een open deur.quote:
Oeh.. dank je.. ik was bijna weer gegaan. .quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:01 schreef Misstique het volgende:
Janetje, je moet nooit meer naar een debat gaan en wijn drinken.
Extraordinary renditions.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:02 schreef Dagonet het volgende:
Wat voor debat?
Ik zou ook gaan zuipen.quote:
Als in 'Yo'.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:04 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Ook dat.quote:
Extraordinary rendition is an American extra-judicial procedure which involves the sending of untried criminal suspects, generally suspected terrorists or alleged supporters of groups which the US Government considers to be terrorist organizations, to countries other than the United States for imprisonment and interrogation.Aquote:
geef eens een greep!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja, genoeg reden om te zuipen.
Vooral gezien de argumenten die de regering aanvoerde..![]()
Je hebt dorst?quote:
Jij moet in NWS gaan posten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Extraordinary rendition is an American extra-judicial procedure which involves the sending of untried criminal suspects, generally suspected terrorists or alleged supporters of groups which the US Government considers to be terrorist organizations, to countries other than the United States for imprisonment and interrogation.A
Ja, genoeg reden om te zuipen.
Vooral gezien de argumenten die de regering aanvoerde..![]()
"Amerika is een bondgenoot van ons, en we hebben de verzekering van Amerikaanse national security advisor Condoleeza Rice dat dat soort dingen nooit hebben plaats gevonden in Shannon Airport. En tja.. als zij dat zegt, dan moet het wel waar zijn."quote:
Jezus, wijs me de drankkast.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
"Amerika is een bondgenoot van ons, en we hebben de verzekering van Amerikaanse national security advisor Condoleeza Rice dat dat soort dingen nooit hebben plaats gevonden in Shannon Airport. En tja.. als zij dat zegt, dan moet het wel waar zijn."
Voor NWS?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:12 schreef Neenetje het volgende:
Daarnaast ben ik veel te bevooroordeeld.
quote:
quote:
de collectegelden van nietsvermoedende burgers wegwerken, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef Dagonet het volgende:
Wat deed je er dan ook.
Klopt, en spyware sucks.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
Hostel is een kutfilm.
"Greendale" ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
Hostel is een kutfilm.
Ik heb er dan nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
Hostel is een kutfilm.
Ook niet.quote:
Bij dat debat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef Dagonet het volgende:
Wat deed je er dan ook.
Jouw vagina.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef Misstique het volgende:
Gaan we allemaal dingen opnoemen die kut zijn?
[Mt]quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:20 schreef Misstique het volgende:
Zo ja, heb ik er ook nog wel een paar.
Zogenaamd de nieuwe Tarantino.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb er dan nog nooit van gehoord.
Je speelt met je postrechten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:20 schreef rompompom het volgende:
Een Neil Young-videoclip van anderhalf uur. Maarja, het was gratis, in de openlucht, met een zooi vrienden en veel bier. Dus ach, dan maar met een half oor luisteren.quote:
Dat gebeurt wel vaker, wat bezielt die gast?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Zogenaamd de nieuwe Tarantino.
Althans, men heeft een kutfilm gemaakt, Tarantino heeft heel even geholpen met producen en zijn naam aan de film geleend, en nu is het een kutfilm die goed verkoopt omdat er Tarantino op staat.
Je vergeet spinnen!! Van die grote, harige. Of van die lange, lenige en springerige.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[Mt]
Spinnen
Mieren
Insecten
Spinnen
Regen
Kaas
Spinnen
[/Mt]
quote:
Neil Young!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Een Neil Young-videoclip van anderhalf uur. Maarja, het was gratis, in de openlucht, met een zooi vrienden en veel bier. Dus ach, dan maar met een half oor luisteren.
Ik speel met iets heul anders hoor, volgens mij. Of anders: ik wist niet dat ik zul;ke enorme postrechten had.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik speel met iets heul anders hoor, volgens mij. Of anders: ik wist niet dat ik zul;ke enorme postrechten had.
Ehm, je bent paalpasta aan het maken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik speel met iets heul anders hoor, volgens mij. Of anders: ik wist niet dat ik zul;ke enorme postrechten had.
Heb je het nu over spaghetti?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ehm, je bent paalpasta aan het maken?
Geen idee. Wel saus met ballen in ieder geval.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ehm, je bent paalpasta aan het maken?
Eerder over slagroom.quote:
Hij staat vermeld als regisseur. Maar het kan ook goed zijn dat ze 'm hebben opgegraven en met een paar touwtjes een marionet van 'm hebben gemaakt.quote:
Ik vond het wel een mooie woordspeling. Ik denk dat ik spaghetti voortaan paalpasta noem.quote:
Ik denk niet dat je dan ooit voor Mer hoeft te kokenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:31 schreef Litso het volgende:
Ik vond het wel een mooie woordspeling. Ik denk dat ik spaghetti voortaan paalpasta noem.
Ik denk dat je moeder je dan raar aankijkt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie woordspeling. Ik denk dat ik spaghetti voortaan paalpasta noem.
Wat wil je, zo'n TS + TT.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:37 schreef Misstique het volgende:
Goed topic dit wel.
Pure kwaliteit, niet?quote:
Doet ze toch al. Ik woon overigens niet thuis.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeder je dan raar aankijkt.
Zolang hij niet met piemelbrie aan komt zetten vind ik het best.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan ooit voor Mer hoeft te koken.
Whehehehe.quote:
Paalpesto.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang hij niet met piemelbrie aan komt zetten vind ik het best.
Té droog!quote:
Uit een zákje, jaja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef Misstique het volgende:
Iemand zin in thee? Uit een zakje?
Dat klinkt niet eens zo heel smerig.quote:
Persoonlijk vind ik het uit een glas lekkerder drinken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef Misstique het volgende:
Iemand zin in thee? Uit een zakje?
En dan flink dopen ja.quote:
Dat komt later pas.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het uit een glas lekkerder drinken.
Théé!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:46 schreef Litso het volgende:
Wats met een zakje?
Saus! Voor over de pasta!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:46 schreef Litso het volgende:
Wats met een zakje?
ADHD is m'n lust en m'n leven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:47 schreef Misstique het volgende:
ADHD attack.
Waar is onze lokale junk eigenlijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef Dagonet het volgende:
vreetkick.
Wat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:50 schreef Litso het volgende:
Dago.
1quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:51 schreef Litso het volgende:
En dan zeuren over postkrikkers he
De nieuwe policy zegt daar niks over.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:51 schreef Litso het volgende:
En dan zeuren over postkrikkers he
Mijn gevoel zegt me dat dit gedrag intolerabel is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
De nieuwe policy zegt daar niks over..
Shit, daar heb je me.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt me dat dit gedrag intolerabel is.
Scherp!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:52 schreef Misstique het volgende:
De nieuwe policy zegt daar niks over..
Zij heeft ook meer tijd gehad om hem te lezen dan jullie.quote:
Maar het hangt wél van de situatie af!quote:
Sorry, ik zag je staart niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Yo.
He's a spaaaaaaahhaaaaaacer!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Yo.
Jij schreef 'm in klad en zij heeft 'm overgetypt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:55 schreef Dagonet het volgende:
Zij heeft ook meer tijd gehad om hem te lezen dan jullie.
10 punten.quote:
¿Que?quote:
Dat kan ook niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagonet doesn't teabag women,
Wat?quote:he potatosacks them.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagonet doesn't teabag women, he potatosacks them.
Done.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Mt, haal die lelijke e daar eens weg. Je quotte te snel.
Shit, dat moest ik niet hebben. Het spijt me, kunnen we het terugdraaien?quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:06 schreef Dagonet het volgende:
M'n beeld van een lief, onschuldig klein c_c'tje wordt nu helemaal verscheurd.
Ik ken iemand die dat kan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Shit, dat moest ik niet hebben. Het spijt me, kunnen we het terugdraaien?
*wijst naar L.!quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht, waar baseer je dat beeld eigenlijk in hemelsnaam op?
Qua c_c is lief en onschuldig beeld.quote:
Ik ben rete-onschuldig. Ik heb piemelvrees.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:09 schreef Dagonet het volgende:
Er zijn geen onschuldige vrouwen in BeF.
Hoe kun je dat nou zeggen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:09 schreef Dagonet het volgende:
Er zijn geen onschuldige vrouwen in BeF.
Hij bijt niet hoor. Hij spuugt alleen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben rete-onschuldig. Ik heb piemelvrees.
Lullofobia?quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben rete-onschuldig. Ik heb piemelvrees.
quote:Die you fucking pieces of shit!
I hope you all get cancer, ebola, black plague and your famillies too!
I hate those fucking pop-ups and tell the guys who made that to end their own lives!
Please throw yourself for a train and may pigs piss on your remains.
Greets,
c.
Dubbel zo!quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:13 schreef Dagonet het volgende:
Throw yourselves for a trainquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:13 schreef cerror het volgende:
Héhéhé, ik was die pop-ups zooo zat dat ik in woede een mailtje heb geschreven naar 3 bedrijven die een add hadden in de pop-ups.
[..]
Het enige wat echt helpt is een echte pop-up voor de directeuren van zulke bedrijven:quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:13 schreef cerror het volgende:
Héhéhé, ik was die pop-ups zooo zat dat ik in woede een mailtje heb geschreven naar 3 bedrijven die een add hadden in de pop-ups.
[..]
Nu nog in goed Engels en hij is tof.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was kwaad en aangeschoten ja.quote:
Het is net als met oesters, ogen dicht en slikken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ithyphallophobia.
Angst voor erecties.
Bedoel je die windows popups van de netsend? Ik heb de makers van dat programma een mailtje gestuurd een paar jaar geledenquote:
quote:You stupid fucks
i blocked your dumbass way to spam some more, and i puke on your whole company untill there is nothing left in my stomach, eat some more and puke over you again.
assholes.
En hun reactie was? ....quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Bedoel je die windows popups van de netsend? Ik heb de makers van dat programma een mailtje gestuurd een paar jaar geleden
[..]
Weet ik niet, die heb ik verwijderdquote:
Voor wie/wat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:28 schreef Misstique het volgende:
Humor is een no-no.
Ik ga denk ik morgen even hun domein tracen en dan een mailbommetje sturen.quote:
Waarschijnlijk zoiets alsquote:
quote:Dear custommer,
We're very glad with your feedback, and hope we can handle your complaints soon.
Yours,
Microsoft.
Neh, het was een ander bedrijfquote:
Daar heb je niet veel aan, spamfilters halen die er toch wel uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga denk ik morgen even hun domein tracen en dan een mailbommetje sturen.
Slaap lekker en sterkte, morgenochtend.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, het was een ander bedrijf.
Weltrusten trouwens, heb nog 4,5 uur om te slapen, dat moet ik dan maar doen.
och, als het maar goed voeltquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel aan, spamfilters halen die er toch wel uit.
Je moet je frustratie toch ergens uiten, beter dna hier in KLB.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:35 schreef Litso het volgende:
Wat kansloos, zulke mailtjes sturen
want anders...?quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe nou niet telkens rare edits maken.
ik heb aan de post zelf niets veranderd hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het stond er eerst goed, nu niet.
Mwah. Ik vind het nogal puberaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je moet je frustratie toch ergens uiten, beter dna hier in KLB.
Ben ik, ben ik. Maar mijn liefde voor rpp is slechts platonisch, dus er is niets aan het handje.quote:
Plato was een homo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben ik, ben ik. Maar mijn liefde voor rpp is slechts platonisch, dus er is niets aan het handje.
Ik ga slapen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:56 schreef Litso het volgende:
Kom, laten we leuke dingen aan elkaar vertellen. Misstique begint.
Ik ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Weltrusten,
nu ik?
Ik blijf nog ff
Morgen vroeg op.quote:
12 UUR IS OOK NIET VROEG. EN IK ZEUR NIET. ZEUR!quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ZEUR NIET JA! IK MOET OM 12 UUR OP JA!
En je maakt herrie met je kut wuppieliedquote:Op donderdag 15 juni 2006 02:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Weltrusten,
nu ik?
Ik blijf nog ff
quote:Op donderdag 15 juni 2006 03:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En je maakt herrie met je kut wuppielied
quote:Op donderdag 15 juni 2006 03:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Jaaaaaaa
Met een Wuppie, Wuppie, Wuppie
Pakken wij dat wereldcuppie
Ja, we worden kampioen
Staat echt niemand in z’n uppie
Ja, Oranje gaat het doen
Laat de wedstrijd maar beginnen
Want we gaan ertegenaan
Oranje zal weer winnen
Ja, we zullen ze verslaan
Iedereen viert volop feest
Want Holland heeft gescoord
We gaan naar de finale toe
Dus zingen we in koor
Ja, met een Wuppie, Wuppie, Wuppie
Pakken wij dat wereldcuppie
Ja, we worden kampioen
Staat niemand in z’n uppie
Ja, Oranje gaat het doen
Ik ook, kwam hem net toevallig tegen,quote:Op donderdag 15 juni 2006 03:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zing ik al sinds ik die reclame voor het eerst heb gezien. Bedankt voor de hele songtekst though.
Je kan ook gewoon een stoel pakkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 07:27 schreef jogy het volgende:
Aeurgh. Koffie, Golden Power, coke, speed of wat dan ook. Ik val om.
Waar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:12 schreef clumsy_clown het volgende:
15 juni, de dag waarop ik overlijd als gevolg van zelfmoord. De aanleiding was de aanhoudende kramp.
Mijn buik heeft besloten solidair te zijn met mijn heup, dus ze doen een soort gezamelijke klaagzang, waarbij mijn buik momenteel toch wel de eerste stem op zich heeft genomen.quote:
Fok! was even onbereikbaar hoor, niets persoonlijks.quote:
Geef 'm wat om mee te spelen! Voedsel ofzo!quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn buik heeft besloten solidair te zijn met mijn heup, dus ze doen een soort gezamelijke klaagzang, waarbij mijn buik momenteel toch wel de eerste stem op zich heeft genomen.
Goedemorgen, overigens.
Joog.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:18 schreef jogy het volgende:
c_c.
Neh, daar wordt het erger van.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geef 'm wat om mee te spelen! Voedsel ofzo!
Het plan is dan ook omgegooid.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joog.
Wil het wakker worden een beetje vlotten?
[..]
Neh, daar wordt het erger van.
Tis trouwens sowieso niet zo'n strandweer vandaag he? Hoewel, uitwaaien is veel lekkerder dan liggen bakken op het strand, maar dat is mijn mening dan weer.
Och, ik gaap alsof ik op 2000 meter hoogte loop maar voor de rest komt het wel goed. Dat doet het altijd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joog.
Wil het wakker worden een beetje vlotten?
Ik heb maar 4 uurtjes slaap gehad, maar ik ben klaarwakker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik gaap alsof ik op 2000 meter hoogte loop maar voor de rest komt het wel goed. Dat doet het altijd.
In de avond word ik juist wakkerquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 uurtjes slaap gehad, maar ik ben klaarwakker..
Vanavond zal ik wel instorten..
Ik meestal ook, vannacht pas om 2.30 mn nest in gegaan. Het klopt ook niet, dat ik nu zo wakker ben. Mn lichaam is in de war.quote:
Zal ik je masseren om je te ontwarren?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik meestal ook, vannacht pas om 2.30 mn nest in gegaan. Het klopt ook niet, dat ik nu zo wakker ben. Mn lichaam is in de war..
Dat klinkt goed. Graag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zal ik je masseren om je te ontwarren?
FLAAAAHAAAWAAAAA!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:22 schreef Chowi het volgende:
Keihard Deerhoof opzetten als je net wakker bent.
uiteindelijk 2 uur hier en 6 uur weer de rattenstem van Giel Belen die mij subtiel wekte.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik meestal ook, vannacht pas om 2.30 mn nest in gegaan. Het klopt ook niet, dat ik nu zo wakker ben. Mn lichaam is in de war..
Ik vind je ava eng trouwens. Ik denk steed dat die ogen eruit gaan poppen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:20 schreef jogy het volgende:
[..]
uiteindelijk 2 uur hier en 6 uur weer de rattenstem van Giel Belen die mij subtiel wekte.
*gehoorzaamtquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok! Gaat u *daar* maar liggen en ontspant!
*afwachtquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
*licht dimt
*geurkaarsjes aansteekt
*massageolie pakt
Ik ben verlegen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oy, met kleren aan schiet het niet op, hè..
Zie je niet dat je iets moois verstoord?!quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef jogy het volgende:
Is er trouwens iemand hier die een beetje goed is in het analyseren van dromen?
Vertel je droom, ik analyseer hem wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef jogy het volgende:
Is er trouwens iemand hier die een beetje goed is in het analyseren van dromen?
Je zei bijna "anaal".quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vertel je droom, ik analyseer hem wel.
Het wordt nog erger, véél erger.quote:
Ik durruf nie.. mag ik ook mn topje aanhouden?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
*met zachte lieve woordjes geruststelt.
Ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie je niet dat je iets moois verstoord?!
Nou, ok dan, maar ik blijf die massageolie stug gebruiken!quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik durruf nie.. mag ik ook mn topje aanhouden?.
loezie!quote:
Je zat met allemaal FOK!kers in een groot gebouw opgesloten? Het FOK! kantoor?quote:
Oy!quote:
De serverruimtequote:Op donderdag 15 juni 2006 09:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zat met allemaal FOK!kers in een groot gebouw opgesloten? Het FOK! kantoor?
Ze medzjik hents ar irrieziztuhbol!quote:
Dat wordt een smeerboel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:50 schreef rompompom het volgende:
Nou, ok dan, maar ik blijf die massageolie stug gebruiken!
Schopje naar Saudi Arabië! Kijken hoelang ze het daar nog volhouden, die handjes van je.quote:
Hey babequote:
Meestal vlieg ik daar slechts overheen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Schopje naar Saudi Arabië! Kijken hoelang ze het daar nog volhouden, die handjes van je.
Die is wel wat gewend.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:54 schreef rompompom het volgende:
En een nachtmerrie voor je wasmachine!
Da's mooi, gewoon uitstappen, een landing is niet nodig dan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Meestal vlieg ik daar slechts overheen.
Hmmzzz...quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey babe!
Ik krijg even een gratis massage, zodat ik vanavond in vorm ben, okay?.
Intieme gesprekken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:57 schreef ehqo het volgende:
Wat heb ik nu weer allemaal gemist.
Parachute?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's mooi, gewoon uitstappen, een landing is niet nodig dan.
Neah, dan blijf je zo hangen aan een minaret.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |