wat hij zegtquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Freeflyer het volgende:
typisch duitse goal... in de blessure tijd!
Het zit diep he bij sommigenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef TC03 het volgende:
WO1. Verdun.
Nuff said.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef VoreG het volgende:
Er is niks goeds aan Duitsers
Als het Brazilianen waren was het een mooi sambadoelpunt geweest.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Mooi staaltje Duitse degelijkheid toch, dat doelpunt.
Verdunquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef TC03 het volgende:
WO1. Verdun.
In ieder geval ligt hij er nu in...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
misschien heeft z'n overgrootopa nog wel in een loopgraaf gestaan?
Jazeker wel, maar dat eeuweige gejank over de Duisters is zo sneu. Het zan harstikke symphatieke mensenquote:
Precies. En mijn broer ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
misschien heeft z'n overgrootopa nog wel in een loopgraaf gestaan?
Ja hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Schanulleke het volgende:
Mag ik ze ook gewoon lekker niet haten? Fijn!
Maar is dat een reden om daarvoor 80 miljoen Duitsers te haten, nee dusquote:
Lucht het jongen, blijkbaar hebben mensen zo een ongekende haat tegen Duitsers, lucht hetquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:00 schreef 7th_wave het volgende:
omdat ik duitsers haat. en daar heb ik mijn redenen voor
Dat lijkt me moeilijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
Sympathiek volk.Maar ze zouden niet moeten voetballen
Bier inschenken kennen ze welquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
Sympathiek volk.Maar ze zouden niet moeten voetballen
Is dat de fiets van Jan Ulrich niet?quote:
Ook een kutland.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik haat ze niet. Ik haat Frankrijk.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
zoiets was het toch.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef knnth het volgende:
Niet da’k wat tegen Duitsersamsterdammers hep...’t Zijn beste mense, hebben een goed hart...’t Moes alleen gekook opter rug hange en dan zo laag dat de honde erbij kenne...
Vrij naar J.A. Deelder.
Sport verbroedert door iedereen anti-Duitsland te maken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:59 schreef Dr.Aart het volgende:
hoe krijgen ze het toch voor elkaar he! altijd laatste minut.
Sport verbroedert;
De Duitsers zijn echter de uitzondering op deze regel!
Nee, zo was het serieusquote:
Inderdaad. Als hij wordt vastgehouden grijpt hij naar zijn hoofd. Daar kan ik dus echt niet tegen. Enne zoals meer mensen zeggen is Frankrijk ook zeer kut inderdaad.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:53 schreef Vitalogy het volgende:
Ballack goede voetballer
maar toch weer van die lelijke duitse trekjes he
Schitterend.quote:
quote:
quote:
Ik haat Frankrijk ook meer. Dat zijn ook veel kuttere mensen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Je ziel verkocht voor haar hartquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:44 schreef Smeich het volgende:
...Duits meisje...
Dat zijn de joden die dat doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:44 schreef Smeich het volgende:
En toen een minuutje later was het plots helemaal stil en mochten wij de lange neus richting de grote groep wijzen (of hoe zeg je dat?).
Die niet alleenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:59 schreef Dr.Aart het volgende:
hoe krijgen ze het toch voor elkaar he! altijd laatste minut.
Sport verbroedert;
De Duitsers zijn echter de uitzondering op deze regel!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:09 schreef Urquhart het volgende:
M'n hele avond was gisteren weer door ze verziekt
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:09 schreef Urquhart het volgende:
M'n hele avond was gisteren weer door ze verziekt
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, zo was het serieus
Ik heb het fragment nog ergens. Leuk stukje trouwens.
Kijk eens aan.
http://feyenoordlimburg.a(...)anti%20Amsterdam.mp3
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |