Wat is er mis dan met Jaquelinequote:
Ja, dat was geweldig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef paultjuhhh het volgende:
whahahha die jump van bak
Dat commentaar ook... "gaby baby"quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef mcyodogg het volgende:
Dat op VeronicaDat kan je toch niet menen
![]()
Zie het voor de eerste keer, dus dat was ik niet dat ze een zak water met weinig hersens hadquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat commentaar ook... "gaby baby"![]()
Ondanks zal hij het wel moeilijk hebben om dit te verslaan. Het blijft lastig om waanzinnig uit je dak te gaan als je verslag moet doen van mensen die normaal gesproken ballen alleen met de mond bewerken.
Ik vind het hilarische tv... meer kijkers als BvDquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat commentaar ook... "gaby baby"![]()
Ondanks zal hij het wel moeilijk hebben om dit te verslaan. Het blijft lastig om waanzinnig uit je dak te gaan als je verslag moet doen van mensen die normaal gesproken ballen alleen met de mond bewerken.
Ik probeerde er nog opgewonden van te raken, maar het is gewoon té ergquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Zie het voor de eerste keer, dus dat was ik niet dat ze een zak water met weinig hersens hadIk wijzig mijn mening
![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:46 schreef Afwazig het volgende:
Die Duitsers hakken er wel op los of ligt dat nou aan mij?
Gelukkig post jij continu on-topicquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef paultjuhhh het volgende:
JONGENS NIET HET TOPIC VULLEN HIER OVER VERONICA OK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |