Opnieuw dan:quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
nee, gewoon b, maar you can call me baby
dan noem ik jou steven, die ben je vergeten in je lijstje![]()
Lul kende ik nog niet, wel tieten en schaamlip in het turks.quote:
Gögüsler en... ja ken alleen kut (am) en kutje (amchuk)quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lul kende ik nog niet, wel tieten en schaamlip in het turks.
Ik heb geen idee hoe je het schrijft, maar amkepak (zo spreek je ongeveer uit). Voor tieten heb ik memmeh geleerd (ofzo, ken het alleen als uitspraak).quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gögüsler en... ja ken alleen kut (am) en kutje (amchuk)
Ja gögüsler is meer "borsten".quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je het schrijft, maar amkepak (zo spreek je ongeveer uit). Voor tieten heb ik memmeh geleerd (ofzo, ken het alleen als uitspraak).
ker-stengelquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word zoveel genoemd:
Angel
Engel
Bengel
Stephan
Steeph
Steephje
Steffie
Steffiebeffie
Stef van de Sletteflet
Yarac
Slet
Lieverd
Menneke
Poepie
Scheetje
Tis allemaal mij
We hebben een Bquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben eigenlijk ook een B..
Houden jullie het maar bij de Turkse woorden voor penis en billetjes, want ik neem niet aan dat jullie ooit tegen een Turkse dame zullen zeggen: hmmm, ik wil je amkepak en amchuk beroerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gögüsler is meer "borsten".
En Amkepak zou best kunnen aangezien am al het vrouwelijke geval is
Nee maar ik kan wel zeggen dat ik ff wil sikmekken met die tatli erkek en met die sik yarac van 'mquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Houden jullie het maar bij de Turkse woorden voor penis en billetjes, want ik neem niet aan dat jullie ooit tegen een Turkse dame zullen zeggen: hmmm, ik wil je amkepak en amchuk beroeren![]()
Ja ook hoiquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Merhaba, eþek!
De F is van Fondewew fonde gewitquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
Jawel
De E van Tha_Erik, spreekt vloeiend het Turks
De F is van ... fuck ik weet geen F![]()
Ga doorquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
Jawel
De E van Tha_Erik, spreekt vloeiend het Turks
De F is van ... fuck ik weet geen F![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opnieuw dan:
Angel
Engel
Bengel
Stephan
Steeph
Steephje
Steffie
Steffiebeffie
Stef van de Sletteflet
Steven
Schatje
Yarac
Slet
Lieverd
Menneke
Poepie
Scheetje
Vlindertje
jajaja, Steefjequote:
Precies! En STEEF!! Zo lekker kort! Als je wéér wat stoms doet! En HOERRR! HOERRR ben je óók vergeten! En kutlul... geez... sulletje (SULLETJE: ben je OOK vergeten!) het is kei incompleet dat lijstje!quote:
Ja jij hebt voor alles een stomme naam:quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef Parleur het volgende:
[..]
Precies! En STEEF!! Zo lekker kort! Als je wéér wat stoms doet! En HOERRR! HOERRR ben je óók vergeten! En kutlul... geez... sulletje (SULLETJE: ben je OOK vergeten!) het is kei incompleet dat lijstje!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij hebt voor alles een stomme naam:
Pokkerik
Kutpaul
Duffedanny
Mikwal
![]()
en je quote stomquote:
zelf doen hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:20 schreef Parleur het volgende:
OWH MY GOD! Hoe deed ik dit! Ik sta gewoon met mijn enorme spontane ad remme reactiesmiley IN de posting van Ang3l! WIE HAALT ME ERUIT WIE HAALT ME ERUIT!!!
Je pest mijn grote liefdesquote:
De O is van Oven die Ang3l gebruiktquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Schiet op1 Ik wacht met smart op de O
De O is van Oven die Angel nu heeft?
De P is van Pret die waxx in de oven beleefd?
GGgggggggggggggggGGGGGGGGGGGGGGggggggggggGGGGGGGGGGquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg!!!Zometeen krijg ik een knuffelaanval!!
Okay, even voor de duidelijkheid Waks... je suggereert hier een causaal verband tussen de oven en dat ik kwijl bij hetgeen ik ruik. Twee punten:quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De O is van Oven die Ang3l gebruikt
en P is Parleur die de schotel al ruikt!
Ik heb alles-angst!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee want jij hebt confrontatieangst!
Twee jaar bezig geweest met je belangst!quote:
Owowowowowowooowww...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GGgggggggggggggggGGGGGGGGGGGGGGggggggggggGGGGGGGGGG
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Twee jaar bezig geweest met je belangst!
Waks... je laat me niet weer door zo'n hel gaan toch?
Belangst??quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Twee jaar bezig geweest met je belangst!
Waks... je laat me niet weer door zo'n hel gaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |