Er is een parkeergarage aan de Marnixstraat, Europarking dacht ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef Party_P het volgende:
Morgenavond ga ik met een paar van school naar Paradiso met de auto, maar...er moet ook geparkeerd worden.
Nu ben ik dus totaal NIET bekend in amsterdam wat betreft parkeren. Dus waar kan ik het beste parkeren wat wél te betalen is, zonder weggesleept te worden?
Dat is een prima tip iddquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:01 schreef doeka het volgende:
Wij parkeren altijd inhet Byzantium; dat is een zijstraat van de stadhouderskade; dat ligt achter het Kleine Gartman Plantsoen; als je de parkeergarage uitkomt loop je rechtdoor over de brug tot aan het Leidse Plein; rechtsaf over het leidse Plein en dan zie je Paradiso al liggen. 2-3 minuten lopen.
http://www.q-park.nl/web/(...)_65LEQ8?opendocument
alleen jammer dat er geen tram rijdt in noordquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Bananenman het volgende:
Dat is kut en duur, flikker je auto in Amsterdam Noord en neem de tram joh.
Nou, als ik met mensen afspreek die met de auto komen gaan ze altijd daarheen, maar nooit gehoord dat ie vol zat eigenlijkquote:
Dan komen ze met de fiets zeker.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, als ik met mensen afspreek die met de auto komen gaan ze altijd daarheen, maar nooit gehoord dat ie vol zat eigenlijk.
Maar goed, alternatieven genoeg.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat-ie vol was; misschien met pasen als Amsterdam vergeven is van de coffeeshop toeristen; maar ik ga zelf zeer regelmatig naar concerten in de Melkweg of Paradiso en parkeer dan altijd daar; en dus altijd plek gehad.quote:
is die 's nachts geopend?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:01 schreef longinus het volgende:
Maak gebruik van de P&R
kost 5 euro per dag incl. tramtickets.
Zoek maar op P&R in Amsterdam voor de voorwaarden.
weet jij een betere manier, trein en bussen rijden 's nachts niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
waarom in godsnaam met de auto naar mijn binnenstad?
doorfeesten tot half 6 de volgende ochtend?quote:[..]
weet jij een betere manier, trein en bussen rijden 's nachts niet.
Nogal logisch. Neem de pont naar CS en pak daar de tram, duh. En die pont gaat 24 uur per dag dus hij kan er ook om 5 uur 's nachts weer terecht om verrot terug naar z'n auto te zwalken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef Wupppie het volgende:
[..]
alleen jammer dat er geen tram rijdt in noord
Ja en bewaakt.quote:
ik ben jouw vriend niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nogal logisch. Neem de pont naar CS en pak daar de tram, duh. En die pont gaat 24 uur per dag dus hij kan er ook om 5 uur 's nachts weer terecht om verrot terug naar z'n auto te zwalken.
Beetje logisch nadenken vriend![]()
Moet je wel net plek vinden en daarna de weg terug naar Paradisoquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:05 schreef Exhale_02 het volgende:
Parkeer gewoon in de buurt ergens langs een gracht oid... lekker makkelijk en na 24.00 gratis en voor niets!
nee hoor... ook na 12 uur moet je dokkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:05 schreef Exhale_02 het volgende:
Parkeer gewoon in de buurt ergens langs een gracht oid... lekker makkelijk en na 24.00 gratis en voor niets!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef Party_P het volgende:
Nu ben ik dus totaal NIET bekend in amsterdam wat betreft parkeren. Dus waar kan ik het beste parkeren wat wél te betalen is, zonder weggesleept te worden?
top, dan snapt 'ie het wel ja!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:01 schreef doeka het volgende:
Wij parkeren altijd inhet Byzantium; dat is een zijstraat van de stadhouderskade; dat ligt achter het Kleine Gartman Plantsoen; als je de parkeergarage uitkomt loop je rechtdoor over de brug tot aan het Leidse Plein; rechtsaf over het leidse Plein en dan zie je Paradiso al liggen. 2-3 minuten lopen.
http://www.q-park.nl/web/(...)_65LEQ8?opendocument
dat is een mogelijkheid, maar nachtbus is ook weer 3 euro per rit, oftewel 6 euro voor heen en terug. En aangezien we met z'n 4en zijn, kan parkeren in byzantium ook wel, die 1 a 2 euro per persoon meer maakt ook niet veel uit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:36 schreef PPL het volgende:
Op de Nieuwezijds Kolk is ook een parking.
Ligt aan de route van de nachtbussen.
Koop een kaartje en pak die paar haltes naar het Leidseplein.
Of neem de Victoria-parking bij het Centraal Station.
Ahum...bullsh*t!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
nee hoor... ook na 12 uur moet je dokken
Whehe zou je willenquote:Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef umberrella het volgende:
En ik heb een nog genialer plan... Ik ga gewoon gezellig met juliette en the licks in de tourbus mee :p
jawelquote:Op donderdag 16 november 2006 00:18 schreef Wupppie het volgende:
is er niet op het forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |