Rustig, rustig... Zo moet ie het doen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef Walvisje het volgende:
Wat wie? Ik zie geen foto.... Of wil je dat een ander de vraag overneemt?
Hij deed het eerst niet, nee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef Walvisje het volgende:
ach Ryan Paris, nu zie ik wel een foto.. sorry
GLO+1quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:15 schreef GLO het volgende:
The Lovin' Spoonful
quote:Sebastian and Zal formed the Spoonful
Michelle, John and Denny gettin’ very tuneful
McGuinn and McGuire just are catchin’ fire
In L.A. you know where that’s at
And everyone’s gettin’ fat except![]()
Het gaat specifiek om deze regel, die drie van de groepsleden opnoemt:quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef GLO het volgende:
Nee en nee.
Hint: ze zingen in het gequote fragment ook over zich zelf en 1 van de 2 antwoorden weggeven zou het andere antwoord meteen verraden
Het vierde lid is dusquote:Michelle, John and Denny gettin’ very tuneful
Gelukkig, de paardenmiddelhint 'het zullen je ouders maar wezen' is niet nodigquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Mamas and the Papas?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
Doven.
Dat posticoon en dat vraagteken hè...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Z het volgende:
Doven?
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef Z het volgende:
Dat is gewoon mij favo PIKAn het niet laten ...
Niet in Z's geval. En ik snap het pijltje niet zo goed. Het wijst naar het plusje of minnetje.quote:
Die plusjes en minnetjes zijn de online status, het pijltje is meer een verwijzing naar het antwoord, overbodig, maar PI's zijn nu eenmaal de bom, ik edit ook posts als ik ze vergeetquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet in Z's geval. En ik snap het pijltje niet zo goed. Het wijst naar het plusje of minnetje.![]()
Dat wist ik al.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:16 schreef bigshadow het volgende:
Die plusjes en minnetjes zijn de online status,
Wat schattigquote:het pijltje is meer een verwijzing naar het antwoord, overbodig, maar PI's zijn nu eenmaal de bom, ik edit ook posts als ik ze vergeet![]()
Oe, een gelukje, omdat Sack sneller wasquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Het punt gaat naar GLO neem ik aan, omdat hij het rijtje af heeft gemaakt.
Als jullie het anders doen, moet je het zeggen.
GLO+1
Dat is toch een tekening van dat mens van de Straaljagers? Maar dat zijn ze toch niet zelf?quote:
Barbara Stok idd, toch vooral heel erg bekend als striptekenaar. En qua hobbyen ook van haar andere band, de Hockeyrockjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is toch een tekening van dat mens van de Straaljagers? Maar dat zijn ze toch niet zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |