Het klinkt inderdaad slordig. Probeer eens met een metronoom te spelen, en iets langzamer. Je speelt nu duidelijk boven je kunnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:06 schreef NickW het volgende:
Hey Daar ben ik weer
http://media.putfile.com/Jam-24. hier staat wat ik opgenomen heb. het is niet hele goede kwaliteit want heb het gewoon opgenomen met een microfoon van de computer. Ik speel nu net 1 jaar en ik ben 14 jaar oud. Zeg even als je tips hebt of iets anders waar ik op zou moeten letten
Hij doet het hier nietquote:Op zondag 18 juni 2006 16:06 schreef NickW het volgende:
Hey Daar ben ik weer
http://media.putfile.com/Jam-24. hier staat wat ik opgenomen heb. het is niet hele goede kwaliteit want heb het gewoon opgenomen met een microfoon van de computer. Ik speel nu net 1 jaar en ik ben 14 jaar oud. Zeg even als je tips hebt of iets anders waar ik op zou moeten letten
Heb je les? Dit klinkt al zowat beter dan ik na 2,5 jaar gitaar spelen speel.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:06 schreef NickW het volgende:
Hey Daar ben ik weer
In Guitar Pro zit een metronoom, of in Adobe Auditionquote:Op zondag 18 juni 2006 17:29 schreef NickW het volgende:
Hey Hammett, ok bedankt voor de tip ik zal er op letten. Hoe duur kost zo'n metronoom ongeveer??? kan ik er eentje aanschaffen.
Ja ik zit op les een halfjaartje ofzo. ik heb daar een beetje toonladders geleerd. voor de rest ben ik veel bezig met guns n roses nummers om te oefenen.
Metronoom/Stemapparaat combinatie kost ongeveer 20 euroquote:Op zondag 18 juni 2006 17:29 schreef NickW het volgende:
Hey Hammett, ok bedankt voor de tip ik zal er op letten. Hoe duur kost zo'n metronoom ongeveer??? kan ik er eentje aanschaffen.
Ja ik zit op les een halfjaartje ofzo. ik heb daar een beetje toonladders geleerd. voor de rest ben ik veel bezig met guns n roses nummers om te oefenen.
Ok ik zal even kijken in guitar pro. Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
In Guitar Pro zit een metronoom, of in Adobe Audition.
Bij de Guitarbox hier in Meppel hangt er 1tje in het donkerbruin, erg mooi, speelt lekker!!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef Neidropje het volgende:
iemand tips voor een betaalbare es335?
cherry red het liefst, en een beetje betaalbaar (epiphone? of iets anders?)
[afbeelding]
Moet ik nu alweer gaan melden dat mijn broer een schitterende dot te koop heeft, nog uit de oude Samick fabriek, die werkelijk waanzinnig klinkt en speelt?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef Neidropje het volgende:
iemand tips voor een betaalbare es335?
cherry red het liefst, en een beetje betaalbaar (epiphone? of iets anders?)
[afbeelding]
Wat een takke-herriequote:Op zondag 18 juni 2006 16:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=p_tuLEmWccM
haha ja die had ik al langs zien komen. Heb op het moment geen geld eigenlijk (of ruilen tegen een TS9?:P) en wil toch wel een cherry red:)quote:Op zondag 18 juni 2006 18:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Moet ik nu alweer gaan melden dat mijn broer een schitterende dot te koop heeft, nog uit de oude Samick fabriek, die werkelijk waanzinnig klinkt en speelt?![]()
[afbeelding]
Tsja, zonder geld kom je niet ver in de gitaarwereld...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:37 schreef Neidropje het volgende:
[..]
haha ja die had ik al langs zien komen. Heb op het moment geen geld eigenlijk (of ruilen tegen een TS9?:P) en wil toch wel een cherry red:)
wel een erg mooie plank!
want?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, zonder geld kom je niet ver in de gitaarwereld...
Succes met zoeken... Koop als je wilt alleen geen Studio Dot, die dingen zijn zoooo slecht...
Antwoord staat toch al in mijn reply?quote:
Wat er slecht aan is wil ie waarschijnlijk weten.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Antwoord staat toch al in mijn reply?![]()
Oh, zo...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat er slecht aan is wil ie waarschijnlijk weten.
Ik blijf sowieso van studio modellen weg..
K.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, zo...
Nou de bespeelbaarheid en met name het geluid van de humbucker vielen mij dusdanig tegen dat ze bij in hoekje van Stagg zijn gezet. Niet te vergelijken met een normale dot en zeker niet met een oude dot.
]http://www.youtube.com/watch?v=SKMYeXkYcgs&mode=related&search=[/quote][/url]quote:Op zondag 18 juni 2006 20:17 schreef znarch het volgende:
John Petrucci Phycho Execises
^die zijn gvd llmaal geniaal
"whenever i do this i go into world domination mode"![]()
[url=http://www.youtube.com/watch?v=SKMYeXkYcgs&mode=related&search=
'When it comes to practicing, I would spend about 63 hours a day practicing, and to do this I had to time-warp. By playing over 400 notes per second I was allowed to go back in time and practice for an extra couple of hours to get that 63 hours in a day.'quote:Op zondag 18 juni 2006 20:04 schreef sXe het volgende:
Er staan ook hele grappige van Petrucci op zag ik net
Ik zou ff met meneer Petrucci bellen, misschien heeft nog wel wat Instant World Domination effecten liggen...quote:Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Zyggie het volgende:
Hey ik ben opzoek naar een alleskunner op het gebied van effecten. Enig idee wat een goede keuze is?![]()
http://www.digitech.com/products/rp80.htmquote:Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Zyggie het volgende:
Hey ik ben opzoek naar een alleskunner op het gebied van effecten. Enig idee wat een goede keuze is?![]()
HeHe cool =D Dat was tijdens optreden op school. tijdens een gitaar solo toen ik nog al los gingquote:Op zondag 18 juni 2006 22:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wow... die avatar van jou, die gitaar heb ik ook ouwe!
Ik ben van plan deze als basis te gaan gebruiken, heb ik gewoon van het internetquote:
Ik vind het wel meevallen, het schema van mijn Fender Deville ziet er pas ingewikkeld uitquote:Op maandag 19 juni 2006 13:43 schreef Perruche het volgende:
ziet er echt te ingewikkeld uit...
Ik begrijp er wel wat van, maar ik zou het niet kunnen maken, of nou met een klein beetje hulp welquote:
Het maken van de "inhoud" dus wat daar staat is goedkoop. Het kastje en schakelaar is wel wat duurder, maar volgens mij ben ik alsnog goedkoper uit dan al die fabriekpedalen.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Leuk, bespaar je er ook geld mee?
of is het gewoon leuk om te doen
ik heb een klein half jaar geleden zelf een zvex fuzz factory gemaakt.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:04 schreef cappp het volgende:
Ik bezig met mijn eigen distortionpedaal te bouwen! Zodra die af is post ik wel wat geluidsamples en feauteaux![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |