Grote verbazing van mijn kant...quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Japanse strat speelt toch lang niet zo goed als de USA
Maarja aan het eind van de zomer mij Tele verkopen, kan ik altijd nog voor een USA gaan
Iemand nog een Japanse strat kopen ??
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:03 schreef Neidropje het volgende:
mja wat ik dus wou zeggen:P
iemand interesse in een Tubescreamer? TS9, zo'n groen scheurmonster
[afbeelding]
Hmmz, prijs ??quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Neidropje het volgende:
[..]
ruilen tegen een ibanez TS9 reissue?:P (heb ik net geruild tegen telepickups, maar ik heb al een vintage TS9)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:03 schreef VASND het volgende:
Zo snel alweer eruit?.
Speelt hij niet lekker of valt hij gewoon tegen?
Brian's japanner dus
Tja, hij speelt & klinkt gewoon heel anders dan mijn USA.quote:
Anders is toch wat anders dan slecht. Mijn Jap strat speelt en klinkt ook anders dan mijn USA. USA is wat moderner qua feel en klank, terwijl de Jap echt een super oldschool stratsound heeft!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Tja, hij speelt & klinkt gewoon heel anders dan mijn USA.
maar totdat ik geld heb blijf hij er sowieso!!
btw die v-neck is ook wel ff wennen
Je USA tegen mijn JAP ruilen danquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Anders is toch wat anders dan slecht. Mijn Jap strat speelt en klinkt ook anders dan mijn USA. USA is wat moderner qua feel en klank, terwijl de Jap echt een super oldschool stratsound heeft!![]()
Het is een random plaatje dus ik zou niet weten welke je bedoeldquote:
Dan heb ik twee Jappen, wat heb ik daar aan? Juist het setje is leuk!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je USA tegen mijn JAP ruilen dan
Ik zelfs straplocksquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:41 schreef imported_sphinx het volgende:
maar ik kan niet huppelen met m'n gitaar, ik heb geen strap![]()
![]()
tevens tvp enzo
Das juist de grap LOL!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:53 schreef guitarist.nl het volgende:
Het is een random plaatje dus ik zou niet weten welke je bedoeld![]()
wat moet ie kosten ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:03 schreef Neidropje het volgende:
mja wat ik dus wou zeggen:P
iemand interesse in een Tubescreamer? TS9, zo'n groen scheurmonster
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |