hey, lang niet gezien in ShowChatquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je er nou zelf bij zou staan.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:
Dit betekent niet dat je altijd gelijk hebt natuurlijk.quote:
DIT misschien niet, maar alle andere tekenen wijzen toch erg sterk die kant opquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit betekent niet dat je altijd gelijk hebt natuurlijk.
"Stuff happens" vond ik nu juist een voorbeeld van wanneer je wél gelijk hebt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DIT misschien niet, maar alle andere tekenen wijzen toch erg sterk die kant op.
Een van de ontelbare vele keren natuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
"Stuff happens" vond ik nu juist een voorbeeld van wanneer je wél gelijk hebt.
Mja, als we niet kijken naar die ontelbare keren dat je géén gelijk had.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een van de ontelbare vele keren natuurlijk.
bewijs graag, in 10voud, schriftelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, als we niet kijken naar die ontelbare keren dat je géén gelijk had.
Dat zag je goed.quote:
Gossie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er, de rest is overbodig, behalve jij dan, rena!
Jij mag er ook nog wel bij, hoor. Maar geen stommerds. Die moeten wegblijvenquote:
Erik is vaak niet zo aardig.quote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij mag er ook nog wel bij, hoor. Maar geen stommerds. Die moeten wegblijven.
Sorry
Hier dacht ik: GODVERDOMME, KUTWIJF, IK DACHT DAT WIJ HET SAMEN WEL KONDEN VINDEN, TERINGHOERquote:
Hier dacht ik: Oh... sorry, renaquote:Maar daar moet je maar aan wennen, want dat is ook zijn charme![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |