abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38988926
quote:
Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef neilpad het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat ik pas na het onvangen van me pakketje kan betalen naar een rekeningnummer wat bijgevoegd is oid
ja dat klopt. er zit een factuur met rekeningnummer bij
quote:
Op zondag 18 juni 2006 23:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, een acceptgiro is toegevoegd in het pakketje.
ik heb er nog gen acceptgiro bijgehad hoor....?!
gewoon zelf overmaken o.v.v. bijgevoegd betalingskenmerk.

ik heb dit gister binnengekregen

pi_38994227
net de postbode even gebeld, en ik krijg zometeen mijn pakketje al...

(de pakketenbezorger laat altijd zijn mobiele nummer achter bij het briefje dat je niet thuis was... En dat is heel handig als je dus de dag dat ie dan zou komen er ook niet de hele dag bent...)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 19 juni 2006 @ 11:36:25 #53
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_38996814
Huh ik heb nu al 2 x een bestelling op rekening gedaan maar er zat beide keren geen acceptgiro bij. Ik heb het dus gewoon zelf via internetbankieren overgemaakt.
pi_38997285
ik kreeg net m'n mailtje dat het allemaal verstuurd was 4 dagen nadat ik het heb ontvangen dus.
Maargoed, nu staat er onderin:

"Gelieve de rekening, zonder korting, binnen 14 dagen na ontvangst van de zending te betalen."

zonder korting?
Tap tap tap
pi_38997512
ik vroeg me ook al af heo het met de korting zou gaan...

ik had een shirtje besteld dat ik niet gekregen heb, het was uitverkocht.. Op dat andere shirtje werd wel 10 euro korting gegeven, maar dat shirtje was geen 40 euro...

Maar even afwachten dus...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38997614
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:49 schreef teigan het volgende:
net de postbode even gebeld, en ik krijg zometeen mijn pakketje al...

(de pakketenbezorger laat altijd zijn mobiele nummer achter bij het briefje dat je niet thuis was... En dat is heel handig als je dus de dag dat ie dan zou komen er ook niet de hele dag bent...)
Ben je zeker dat het daarvoor is dat hij zijn nummer achterlaat???
Nog nooit gehoord zulle, wel goe gevonden.
pi_38997685
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:53 schreef CherryLips het volgende:
ik kreeg net m'n mailtje dat het allemaal verstuurd was 4 dagen nadat ik het heb ontvangen dus.
Maargoed, nu staat er onderin:

"Gelieve de rekening, zonder korting, binnen 14 dagen na ontvangst van de zending te betalen."

zonder korting?
Komt dit omdat je een code van een kortingsbon 2x hebt gebruikt?
Ik heb namelijk die van 15 euro al een keer gebruikt en nu wilt iemand anders die code ook gebruiken, kan dat gewoon?
pi_38997730
ik heb die code voor de eerste keer gebruikt, in het mailtje en op de pakbon staat ook gewoon het eindbedrag incl. korting, daarom snap ik het niet
Tap tap tap
pi_38997748
briljant ook dat alles half duits is
Tap tap tap
  maandag 19 juni 2006 @ 12:14:42 #60
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38997941
Iemand nog een code voor mij? nocturne31 at hotmail.com
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_39006073
ik had 2 shirtjes besteld, en eentje was uitverkocht, de andere toch nog iets te klein...(terwijl ik thuis een esprit tshirt van dezelfde maat heb liggen die eerder te ruim zit, vaag hoor..)

Dus nu maar weer retour... Moet je hem dan bij het postkantoor afgeven oid? Ik heb die sticker die op het retourformulier zit op de doos geplakt..
pi_39006654
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:06 schreef Matr het volgende:
Komt dit omdat je een code van een kortingsbon 2x hebt gebruikt?
Ik heb namelijk die van 15 euro al een keer gebruikt en nu wilt iemand anders die code ook gebruiken, kan dat gewoon?
Ik heb ook 2 keer dezelfde code gebruikt
amokaapjeeh O+
pi_39006685
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:35 schreef teigan het volgende:
ik had 2 shirtjes besteld, en eentje was uitverkocht, de andere toch nog iets te klein...(terwijl ik thuis een esprit tshirt van dezelfde maat heb liggen die eerder te ruim zit, vaag hoor..)

Dus nu maar weer retour... Moet je hem dan bij het postkantoor afgeven oid? Ik heb die sticker die op het retourformulier zit op de doos geplakt..
Ja, spullen die terug moeten + retourformulier gewoon in dezelfde doos doen, retoursticker op de doos plakken en afgeven bij het postkantoor.
amokaapjeeh O+
pi_39006872
dan ga ik dat morgen mooi doen..

Heb nu onder de zachte dwang van vriendjelief weer wat besteld, kijken of dit wel goed zit....
pi_39009456
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:58 schreef Coconut het volgende:
retoursticker op de doos plakken en afgeven bij het postkantoor.
Retoursticker.. verhip.
Ik zoek vanaf 't begin al keer op keer dat retouradres op, om 't vervolgens op de doos te schrijven.

Hoezo blonde actie.
pi_39009769
haha, die retoursticker hoeft ook niet eens, het routeradres staat ook gewoon op dit sticker op het doosje.
pi_39010398
quote:
[b]Op maandag 19 juni 2006 11:53

zonder korting?
Ja! Wat ze hiermee bedoelen is dat je het volledige bedrag moet betalen (het bedrag onder de streep) en dat je niet zelf maar een deel moet gaan betalen.

Voorbeeld:
Je koopt iets voor 40,00, hebt 10% korting is een gefactureerd bedrag van 36,00. Dan is het dus de bedoeling dat je de volledige 36,00 overboekt en niet zelf gaat bepalen dat je slechts een deel overboekt
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_39010441
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:51 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Retoursticker.. verhip.
Ik zoek vanaf 't begin al keer op keer dat retouradres op, om 't vervolgens op de doos te schrijven.

Hoezo blonde actie.
Die retoursticker is iets nieuws hoor! ik heb echt al vaker gekeken of ze dat toevallig geprint hebben, maar dat was nooit het geval... Wel handig toch!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_39011963
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
Die retoursticker is iets nieuws hoor! ik heb echt al vaker gekeken of ze dat toevallig geprint hebben, maar dat was nooit het geval... Wel handig toch!
Er zat wel altijd al een sticker bij waarop ''NL'' voorgedrukt stond. Volgens mij was het de bedoeling dat je hier zelf het retour adres op schreef en vervolgens de sticker op de doos plakte.

Maar tegenwoordig staat het retouradres dus ook al voorgedrukt op de sticker
amokaapjeeh O+
pi_39012128
Ok, fijn.. voel me wat minder blond.
pi_39013153
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja! Wat ze hiermee bedoelen is dat je het volledige bedrag moet betalen (het bedrag onder de streep) en dat je niet zelf maar een deel moet gaan betalen.

Voorbeeld:
Je koopt iets voor 40,00, hebt 10% korting is een gefactureerd bedrag van 36,00. Dan is het dus de bedoeling dat je de volledige 36,00 overboekt en niet zelf gaat bepalen dat je slechts een deel overboekt
Ah ok, ik heb nl. ook gewoon het bedrag incl. korting overgemaakt
Tap tap tap
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:23:46 #72
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_39033206
Wordt er vanochtend om 8.15 uur aangebeld door een vrouw met een hond. Zegt ze dat ze dit, wijzend naar een pakketje, een paar straten verder had gevonden OP STRAAT. Dat waren dus de twee esprit jassen, die ik vorige week had besteld

Ik weet niet wat de postbode met die pakketjes doet. Hij zal er wel achterkomen als hij een handtekening op zijn lijst en een pakketje mist.
pi_39033293
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef vanillivi het volgende:
Wordt er vanochtend om 8.15 uur aangebeld door een vrouw met een hond. Zegt ze dat ze dit, wijzend naar een pakketje, een paar straten verder had gevonden OP STRAAT. Dat waren dus de twee esprit jassen, die ik vorige week had besteld

Ik weet niet wat de postbode met die pakketjes doet. Hij zal er wel achterkomen als hij een handtekening op zijn lijst en een pakketje mist.
Gewoon zeggen dat je niets ontvangen hebt
Dan heb je er weer twee jassen bij
pi_39039795
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef vanillivi het volgende:

Daar zou ik dus wel even heel boos over opbellen naar de TPG. Nog een geluk dat die vrouw het af kwam geven...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_39041451
Ja hoor, ik heb m'n pakketje binnen. Ik kan het alleen niet aantrekken, want een of andere randmongool heeft ipv een 42/31 een 32/31 in het pakje gedaan. Dat past dus nét even niet he.
Sanity is (not) statistical
pi_39044012
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja hoor, ik heb m'n pakketje binnen. Ik kan het alleen niet aantrekken, want een of andere randmongool heeft ipv een 42/31 een 32/31 in het pakje gedaan. Dat past dus nét even niet he.
Dat is ook niet een klein verschil..
amokaapjeeh O+
pi_39044733
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
dan neem je het toch wat in
ik heb btw nog steeds geen verzendbevestiging gekregen van het pakketje dat ik afgelopen zaterdag van de postbode mocht ontvangen
pi_39047279
Net deze polo gehaald in de esprit shop:

Wat nou alleen zo jammer is dat deze een M is, net zoals een polo die ik al had van esprit, maar wel groter valt, en S hadden ze niet meer
Binnenkort maar ff in de droger en hij past goed (nu ook wel maar toch)
pi_39047516
Ik denk dat ik morge ook maar eventjes een bestellinkje wil gaan doen,
maar ik heb geen kortingscodes (hint hint hint)

Heeft iemand toevallig nog een kortingscode voor me?
sombogywogy (at) hotmail (dot) com
pi_39050481
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
dan neem je het toch wat in
ik heb btw nog steeds geen verzendbevestiging gekregen van het pakketje dat ik afgelopen zaterdag van de postbode mocht ontvangen
Ze heeft eerder een stukje extra stof nodig
Hier ook nog steeds geen verzendbevestiging gesignaleerd van het pakket welke ik vrijdag heb ontvangen...
amokaapjeeh O+
pi_39052383
Ze hebben het enorm druk daarom komen er nu vaak geen verzendbevestigingen binnen.
Maar niet getreurd, de pakketjes komen desalniettemin

Ik heb nooit kortingsbonnen ontvangen
Mocht iemand nog een verdwaalde code hebben hou ik mij van harte aanbevolen

De site loop trouwens wel achter op de artikelen in de winkel. Heb net de 7/8 Five jeans al in de sale gekocht en hij staat sinds deze week pas op de site (geen sale uiteraard) Maar het is echt een superbroek, zit heerlijk!
pi_39053787
Nog iemand toevallig een kortingscode voor mij? Ik heb ze nooit meer mogen ontvangen van Esprit
Mailen kan naar: loezs apestaartje hotmail punt com.

Ik heb sneakers gezien die ik wil bestellen en die nu in de uitverkoop zijn, net iets meer dan 40 euro .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_39061103
hebben jullie geen problemen met de E-shop? Als ik op een menu klik, waar geen submenu onder zit, bijvoorbeeld bermuda's of ceinturen, dan krijg ik de producten niet te zien.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
pi_39062733
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:37 schreef ryan_atwood het volgende:
hebben jullie geen problemen met de E-shop? Als ik op een menu klik, waar geen submenu onder zit, bijvoorbeeld bermuda's of ceinturen, dan krijg ik de producten niet te zien.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.
amokaapjeeh O+
pi_39063548
Mijn shirtjes zijn aangekomen (zonder 2e mail)
En ze zijn perfect.
pi_39065507
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 07:41 schreef Coconut het volgende:

[..]

[..]
ik heb gewoon internet explorer
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:25:59 #87
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_39070296
Ik ga dus ook nooit meer wachten met bestellen

Had een paar broeken en shirts gezien, 2 dagen later zijn ze van de site af
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:29:51 #88
107521 Furia
snoopy weer
pi_39070475
Mijn pakketje is ook net binnen gekomen! Ik weet nog niet of ik de schoenen hou, ze staan onder een rokje wel leuk, maar onder een broek vind ik het iets minder... straks vriendlief eens polsen
pi_39072995
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef Furia het volgende:
Mijn pakketje is ook net binnen gekomen! Ik weet nog niet of ik de schoenen hou, ze staan onder een rokje wel leuk, maar onder een broek vind ik het iets minder... straks vriendlief eens polsen
Onder een broek vind ik ze ook leuk, voor nu in de zomer!
Wel een lange broek, niet zo'n 3/4 ofzo
pi_39087313
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef ryan_atwood het volgende:
ik heb gewoon internet explorer
Ik ook, en heb er ook last van gehad. Nu nadat de site afgelopen keer verandert is, werkt alles wel bij mij. Voorheen wist ik ook niet waar het aan lag, maar het heeft zich dus vanzelf opgelost.

Pakketje is retour, en ik verwacht weer 2 nieuwe pakketjes.
Over al m'n bestellingen gezien, doe ik volgens mij meer retour dan dat ik uiteindelijk hou.
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:00:46 #91
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39088184
Cookies legen!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_39088358
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cookies legen!
helpt niet
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:31:07 #93
107521 Furia
snoopy weer
pi_39089295
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Koningin het volgende:

[..]

Onder een broek vind ik ze ook leuk, voor nu in de zomer!
Wel een lange broek, niet zo'n 3/4 ofzo
Ik had toevallig net een drievierde aan ja, dus ik zal nog eens testen onder een lange!
pi_39095325
Ik heb nog een paar bonnen over, nog mensen die er een nodig hebben?
pi_39095462
denk dat iedereen wel wat van die bonnen wil hebben
ik iig wel
pi_39095681
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Daisje het volgende:
Ik heb nog een paar bonnen over, nog mensen die er een nodig hebben?
Ow ja graag!!!

*pieeep*

[ Bericht 6% gewijzigd door Bartjebart op 21-06-2006 23:52:33 ]
pi_39095751
Maar ik zie geen email adres (Bij davidian dus) Ik wil ze ook best hier neer zetten, maar weet niet of dat handig is als iedereen ze tegelijk probeert te gebruiken?
pi_39095857
nou vooruit, nu niet massaal gaan spammen he
gerben_bruinsma (at) hotmail (punt) com

ps, thx
pi_39099079
Ik heb mijn pakketje ook binnen gejat, alles perfect, alleen jammer dat de polo iets te groot is.
Binnenkort weer wat nieuws bestellen, heb je ook nog een code voor mij Daisje?
(edit) dank je

[ Bericht 10% gewijzigd door neilpad op 22-06-2006 12:12:50 ]
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_39103634
Ik heb mijn bestelbevestiging binnen en de rekening (verzendbevestiging), nu maar hopen dat mijn schoenen gauw komen en dat ze passen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')