ja dat klopt. er zit een factuur met rekeningnummer bijquote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef neilpad het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat ik pas na het onvangen van me pakketje kan betalen naar een rekeningnummer wat bijgevoegd is oid![]()
ik heb er nog gen acceptgiro bijgehad hoor....?!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, een acceptgiro is toegevoegd in het pakketje.
Ben je zeker dat het daarvoor is dat hij zijn nummer achterlaat???quote:Op maandag 19 juni 2006 09:49 schreef teigan het volgende:
net de postbode even gebeld, en ik krijg zometeen mijn pakketje al...
(de pakketenbezorger laat altijd zijn mobiele nummer achter bij het briefje dat je niet thuis was... En dat is heel handig als je dus de dag dat ie dan zou komen er ook niet de hele dag bent...)
Komt dit omdat je een code van een kortingsbon 2x hebt gebruikt?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:53 schreef CherryLips het volgende:
ik kreeg net m'n mailtje dat het allemaal verstuurd was4 dagen nadat ik het heb ontvangen dus.
Maargoed, nu staat er onderin:
"Gelieve de rekening, zonder korting, binnen 14 dagen na ontvangst van de zending te betalen."
zonder korting?
Ik heb ook 2 keer dezelfde code gebruiktquote:Op maandag 19 juni 2006 12:06 schreef Matr het volgende:
Komt dit omdat je een code van een kortingsbon 2x hebt gebruikt?
Ik heb namelijk die van 15 euro al een keer gebruikt en nu wilt iemand anders die code ook gebruiken, kan dat gewoon?![]()
Ja, spullen die terug moeten + retourformulier gewoon in dezelfde doos doen, retoursticker op de doos plakken en afgeven bij het postkantoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:35 schreef teigan het volgende:
ik had 2 shirtjes besteld, en eentje was uitverkocht, de andere toch nog iets te klein...(terwijl ik thuis een esprit tshirt van dezelfde maat heb liggen die eerder te ruim zit, vaag hoor..)
Dus nu maar weer retour... Moet je hem dan bij het postkantoor afgeven oid? Ik heb die sticker die op het retourformulier zit op de doos geplakt..
Retoursticker.. verhip.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:58 schreef Coconut het volgende:
retoursticker op de doos plakken en afgeven bij het postkantoor.
Ja! Wat ze hiermee bedoelen is dat je het volledige bedrag moet betalen (het bedrag onder de streep) en dat je niet zelf maar een deel moet gaan betalen.quote:[b]Op maandag 19 juni 2006 11:53
"Gelieve de rekening, zonder korting, binnen 14 dagen na ontvangst van de zending te betalen."
zonder korting?
Die retoursticker is iets nieuws hoor! ik heb echt al vaker gekeken of ze dat toevallig geprint hebben, maar dat was nooit het geval... Wel handig toch!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:51 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Retoursticker.. verhip.
Ik zoek vanaf 't begin al keer op keer dat retouradres op, om 't vervolgens op de doos te schrijven.
Hoezo blonde actie.![]()
Er zat wel altijd al een sticker bij waarop ''NL'' voorgedrukt stond. Volgens mij was het de bedoeling dat je hier zelf het retour adres op schreef en vervolgens de sticker op de doos plakte.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
Die retoursticker is iets nieuws hoor! ik heb echt al vaker gekeken of ze dat toevallig geprint hebben, maar dat was nooit het geval... Wel handig toch!![]()
Ah ok, ik heb nl. ook gewoon het bedrag incl. korting overgemaaktquote:Op maandag 19 juni 2006 19:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja! Wat ze hiermee bedoelen is dat je het volledige bedrag moet betalen (het bedrag onder de streep) en dat je niet zelf maar een deel moet gaan betalen.
Voorbeeld:
Je koopt iets voor 40,00, hebt 10% korting is een gefactureerd bedrag van 36,00. Dan is het dus de bedoeling dat je de volledige 36,00 overboekt en niet zelf gaat bepalen dat je slechts een deel overboekt
Gewoon zeggen dat je niets ontvangen hebtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef vanillivi het volgende:
Wordt er vanochtend om 8.15 uur aangebeld door een vrouw met een hond. Zegt ze dat ze dit, wijzend naar een pakketje, een paar straten verder had gevonden OP STRAAT. Dat waren dus de twee esprit jassen, die ik vorige week had besteld![]()
Ik weet niet wat de postbode met die pakketjes doet. Hij zal er wel achterkomen als hij een handtekening op zijn lijst en een pakketje mist.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef vanillivi het volgende:
Wordt er vanochtend om 8.15 uur aangebeld door een vrouw met een hond. Zegt ze dat ze dit, wijzend naar een pakketje, een paar straten verder had gevonden OP STRAAT. Dat waren dus de twee esprit jassen, die ik vorige week had besteld![]()
Ik weet niet wat de postbode met die pakketjes doet. Hij zal er wel achterkomen als hij een handtekening op zijn lijst en een pakketje mist.
Dat is ook niet een klein verschil..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja hoor, ik heb m'n pakketje binnen. Ik kan het alleen niet aantrekken, want een of andere randmongool heeft ipv een 42/31 een 32/31 in het pakje gedaan. Dat past dus nét even niet he.
dan neem je het toch wat inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja hoor, ik heb m'n pakketje binnen. Ik kan het alleen niet aantrekken, want een of andere randmongool heeft ipv een 42/31 een 32/31 in het pakje gedaan. Dat past dus nét even niet he.
Ze heeft eerder een stukje extra stof nodigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
dan neem je het toch wat in
ik heb btw nog steeds geen verzendbevestiging gekregen van het pakketje dat ik afgelopen zaterdag van de postbode mocht ontvangen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:37 schreef ryan_atwood het volgende:
hebben jullie geen problemen met de E-shop? Als ik op een menu klik, waar geen submenu onder zit, bijvoorbeeld bermuda's of ceinturen, dan krijg ik de producten niet te zien.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.
Onder een broek vind ik ze ook leuk, voor nu in de zomer!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef Furia het volgende:
Mijn pakketje is ook net binnen gekomen!Ik weet nog niet of ik de schoenen hou, ze staan onder een rokje wel leuk, maar onder een broek vind ik het iets minder... straks vriendlief eens polsen
Ik ook, en heb er ook last van gehad. Nu nadat de site afgelopen keer verandert is, werkt alles wel bij mij. Voorheen wist ik ook niet waar het aan lag, maar het heeft zich dus vanzelf opgelost.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef ryan_atwood het volgende:
ik heb gewoon internet explorer
Ik had toevallig net een drievierde aan ja, dus ik zal nog eens testen onder een lange!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
Onder een broek vind ik ze ook leuk, voor nu in de zomer!
Wel een lange broek, niet zo'n 3/4 ofzo
Ow ja graag!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Daisje het volgende:
Ik heb nog een paar bonnen over, nog mensen die er een nodig hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |