bij mij doet ie het gewoon hoor...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef BlackRebel het volgende:
heee, nog een oaseganger
pff, dit begint nu wel te kriebelen, het is al lang offline... laten we hopen dat alle problemen de wereld uit zijn als ze weer online gaan
ja, mijn team in hattrick heet Yozzz
Ik ben Elisabeth Adolfssonquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:28 schreef josja het volgende:
En wie ben jij?
Dat soort dingen moet je nog niet te veel doen. Ook kleren kopen e.d. hoeft nog niet zo erg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:05 schreef Overlast het volgende:
Ik heb net met 5 mensen een date afgesproken. Maar hoorde net dat me veel geld gaat kosten terwijl ik nog 0$ heb. Alle begin is moeilijk zeg maar
Skills:quote:Magnus Skogblad is a flirty person with above average charm and below average looks. Magnus's brain department is of above average IQ. Magnus can deliver some good vocals and show off some mediocre musical talents.
quote:Basic Singing: * * * * *
Lead Vocals: * * * * *
Basic Manners: * * (doe echt alles wat je mammie vraagt, per 3 of 4 opdrachten die je ignored gaat er een ster af)
Heavy Metal: * * * *
uhm bij Basic Manners, je mag 1 vraag van je mama negeren, en anders ben je een ster kwijtquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuwe spelers 14.gif
In popo ben ik Magnus Skogblad, bandleader van A Dark Romance, een band die zich vnl. richt op gothic metal en opereert vanuit TorontoIk speel inmiddels 93 dagen en heb deze stats en skills:
Stats:
[..]
Skills:
[..]
omdat sommige irritant zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:21 schreef BlackRebel het volgende:
waarom zou je dingen van je moeder negeren?
Al meer dan 100 dagen op popomundo en dan nog geen eigen appartement???quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:05 schreef maniack28 het volgende:
Hoe moet je op kamers wonen dan? Ik kan niet vinden waar ik iets kan huren... en als ik dat doe, kan ik dan nog bij mn moeder overnachten of niet?
Je kunt in elke stad een appartement huren!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:18 schreef maniack28 het volgende:
Moet ik dat in mn eigen stad doen? Of in een andere stad?
Want als je daarna nog steeds bij je moeder kan slapen kan je het beter in een andere stad doen
edit - een nieuw contract kost sowiezo 700 euro.. dus als deHovenier weer even wat geld wil verdelen
En daarna gaan we lekker in A'dam optreden en cashen
Jaja.. maar ik vraag: Als ik een appartement huur, kan ik dan nog bij mn mammie slapenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Je kunt in elke stad een appartement huren!
Ik zou een ticket kopen, is niet zo duur..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:29 schreef DeHovenier het volgende:
We gaan over anderhalf uur naar Amsterdam, en dan moeten we nog naar Helsinki via Stockholm....denk je dat we het concert morgen om 12.00 u nog halen? Anders moeten we een ticket kopen.
Elsbeth heeft nu 5 sterretjes bij Basic Showmanship
Jammen heeft geen zin als we niet compleet zijn.....Max zit al dagen in Amsterdam en als het goed is komen Elsbeth en ik over 10,5 uur daar aan.
Ik weet t niet Joralf.... wel een goed idee, maar ik weet niet in welke stad we het meeste komen.
Weet ik, moeten we er wel allemaal zijn.. als we in A'dam zijn gaan we weer losquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef BlackRebel het volgende:
he cowards, tipje... jullie shows worden veeeel beter als jullie meer jammen, je moet de nummers proberen tot het maximum te jammen... serieus die rating schiet dan omhoog...
en geld zal toch geen probleem moeten zijn? anders sluis ik wel iets over..
Artoo komt ook. Veel bekende bands trouwens. Wie uit de band popomundo is hier op fok!?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:36 schreef BlackRebel het volgende:
maar Remco doet vast ook wel mee toch? eerste week september in Helsinki?
tuurlijk.. in a'dam gewoon iedere avond om 20.00 uur ofzo jammenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:14 schreef DeHovenier het volgende:
Als daar tijd voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |