quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heej.. dit is gepost op mijn verjaardag!
Its Danny checkin' your fobozquote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef utopie het volgende:
Terechte klacht. Wie is die gast?In elke fobo waar ik even zit te lurken is die gast wel 4-5 x te zien
Het is iig iemand zonder leven aangezien hij/zij altijd 1 van de laatsten voyeurs is bij iedereen.quote:
no way!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef schouderklopje het volgende:
Of het is idd iets van Fok, gewoon een algemeen iets voor anonieme lurkers.
Je zou bijvoorbeeld even het topic door kunnen lezen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef schouderklopje het volgende:
Ja, dit vraag ik mij ook af! wat is het antwoord op deze vraag nu?
Anonieme_Fokker is een niet ingelogde fokkert die je fobo checkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef schouderklopje het volgende:
Ja, dit vraag ik mij ook af! wat is het antwoord op deze vraag nu?
Fout eigenlijk.. niet ingelogde FOK!kers komen niet te weergeven.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef utopie het volgende:
[..]
Anonieme_Fokker is een niet ingelogde fokkert die je fobo checkt.
De usert Anonieme_Fokker heeft zichzelf daar naar genaamd_
Zo ver ik weet trouwens....Best irritant, zo kan ik niet zien wie mijn fobo heeft gelukt
Het is gewoon een user die niks te doen heeftquote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Fout eigenlijk.. niet ingelogde FOK!kers komen niet te weergeven.
Je kan bij de opties in vullen om anoniem over het FoBo te lurken waarna bij elk FoBo Anonieme_Fokker komt te staan.. best jammer want Waarom zou je jezelf anoniem willen maken?
/trollquote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef banapples het volgende:
[..]
Het is gewoon een user die niks te doen heeft![]()
Mensen die mij haten
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef BunnyCookii het volgende:
( Kijk het na door jezelf anoniem te maken en vervolgens bij iemand te lurken )
Wauw, echt? Wat een uitvinding.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef MixedEmotions het volgende:
Bij je Fobo als je daarboven 'Instellingen wijzigen' doet kan je 'Surf anoniem over het fotoboek' aanvinken... Dan ziet niemand dat jij het bent. Iedereen ziet dan Anonieme_Fokker. Ik vind het jammer dat mensen dat aanvinken. It takes balls to make yourself known
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef MixedEmotions het volgende:
Bij je Fobo als je daarboven 'Instellingen wijzigen' doet kan je 'Surf anoniem over het fotoboek' aanvinken... Dan ziet niemand dat jij het bent. Iedereen ziet dan Anonieme_Fokker. Ik vind het jammer dat mensen dat aanvinken. It takes balls to make yourself known
Kijk, eindelijk iemand die het weet. Slotje!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef MixedEmotions het volgende:
goedemorgen inspecteur vlijmscherp, kopje koffie?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef MixedEmotions het volgende:
Heb je ze gewaarschuwd voor de tsunami in Japan?quote:
ja ikquote:Op maandag 19 juni 2006 01:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kent iemand Anonieme_Fokker persoonlijk?
Je hebt er blijkbaar last vanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]_! Thanks for the info!
En daarbij vervolgens zelf allemaal wolfen-metal plaatjes in je fobo, iets van hypocriet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |