Kijk maar niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:54 schreef znarch het volgende:
Kan iemand vertellen wat er te zien is voordat ik emg a kijken >?
Vrouw die best wel verminkt isquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:54 schreef znarch het volgende:
Kan iemand vertellen wat er te zien is voordat ik emg a kijken >?
Ik weet niet precies, maar het is te erg, en dan valt dit nog meer , kijk daar onder eens bij gerelateerde onderwerpen als Verbranding, Waterkerker etc.. Verbrandingen met gloeiend hete strijkijzers, zwangere vrouwen dusdanig slaan zodat ze miskramen krijgen, de kinderen geboren laten worden vervolgens martelen etc:S:Squote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef Blackletter het volgende:
wat zijn eigen falun gong beoefenaars ?
t is ziek![]()
falun gong is een sekte in china die vervolgd wordt door de overheid. Ze worden in china terroristen genoemd, dus objectief zal die link wel niet zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef Blackletter het volgende:
wat zijn eigen falun gong beoefenaars ?
t is ziek![]()
Interessant artikel. Ik had niet gedacht dat het daar zo aan toeging. Massaproductie is trouwens de enige productievorm waarbij die chinese aanpak kan werken, maar dat wil nog niet direct zeggen dat bij alle massaproductie-faciliteiten het er zo aan toe gaat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:35 schreef Maikuuul het volgende:
OMGdas wel heel erg idd.
Op tweakers.net staat een artikel over chinese werk kampen waar ze oa ipods maken, ook erg triest.
http://tweakers.net/nieuw(...)ritiek-te-staan.html
Ik ben aan het eten maar wordt steeds nieuwschieriger, zeg nu maar gewoon wat er te zien isquote:
Omdat het kan,quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dit is idd echt ziek.
het is eigenlijk echt een kutwereld. mensen zijn kut. waarom doen mensen elkaar dit aan. waarom leef ik hier nog?
Onder de noemer van terreurbestrijding is alles geoorloofd!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:58 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
falun gong is een sekte in china die vervolgd wordt door de overheid. Ze worden in china terroristen genoemd, dus objectief zal die link wel niet zijn.
Dat sowieso. Daarnaast lijkt het op een soort gentlemen's agreement dat china zich niet te kritisch over vs-praktijken uitlaat als de vs niet teveel zeurt over mensenrechten in chinaquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onder de noemer van terreurbestrijding is alles geoorloofd!![]()
flikker je er dan ook een paar op usa?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef Fatality het volgende:
bommen op china, maarja datroep ik al jaren.
Op elke vraag is meer dan één antwoord mogelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omdat het niet anders kan
omdat het niet anders kan
kloptquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:16 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Op elke vraag is meer dan één antwoord mogelijk.
Ja precies, dat maakt het veel minder erg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:43 schreef Devrim_ het volgende:
Boeiend...dit gebeurt echt zoooo vaak in de wereld
nee, want die vallen ons niet binnen in 50 jaar. hoop ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
flikker je er dan ook een paar op usa?
Oioooooooooo zo erg huil huilquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja precies, dat maakt het veel minder erg.
Oh, dus als je zelf niks te klagen hebt mag je niet je afschuw tonen voor erge dingen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Oioooooooooo zo erg huil huil
.
.
.
.
.
Terwijl je zelf achter je pc met een flinke zak chips en cola zit
huillie
Nee...niet zolang je consequent naar dingen kijkt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, dus als je zelf niks te klagen hebt mag je niet je afschuw tonen voor erge dingen?.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef Fatality het volgende:
[..]
nee, want die vallen ons niet binnen in 50 jaar. hoop ik
Verdommequote:Op woensdag 14 juni 2006 13:48 schreef Maikuuul het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, ik zeg niet dat dit onze schuld is.
Maar wij willen wel alles zo goedkoop mogelijk, daardoor komt dit
Niet dat het niet gebeurde hoor.
quote:Falung Gong is geen sekte... het staat voor "Waarheid - Mededogen - Verdraagzaamheid" om een beter persoon te worden en wijsheid en verlichting te bereiken.
quote:Van het Dalian werkkamp is bekend dat de cipiers soms drie tandenborstels samenbinden met de borstel naar buiten en daarmee vrouwelijke Falun Gong beoefenaars verkrachten om inwendige schaafwonden en bloedingen te veroorzaken. Daarna zouden de agenten onmiddellijk het sap van hete pepers of de pepers zelf op het verwonde vlees van de vagina van de slachtoffers aanbrengen. De pijn is zo extreem dat de vrouwen dikwijls het bewustzijn verliezen.
Maar hoe gaat een boycott helpen? Dat we ons afschermen van de problemen is juist erg zwak imo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:06 schreef VarsesteR het volgende:
Ik heb even rondgekeken op die site... Daar krijg je toch spontaan braakneigingen van? Gedwongen abortussen, die waterkelder... Boycotten die Chinezen, dan eten we maar geen bami en nasi en lopen we maar niet meer in die mooie kleren.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
verdiep je eens in iets voordat je begint te kakkelen
Nee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:48 schreef Maikuuul het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, ik zeg niet dat dit onze schuld is.
Maar wij willen wel alles zo goedkoop mogelijk, daardoor komt dit
Niet dat het niet gebeurde hoor.
China is booming, investeer in China.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |