abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39290874
ik vind de huwelijksvoltrekking in Belgie idd veel korter en zakelijker dan in nederland waar een leuk praatje gehouden wordt. Ik dacht eerst dat het aan de ambtenaar lag maar volgens het bruidspaar waar we erbij waren, was het zo heel normaal.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:39:11 #102
61183 leonieke
Dan toch?
pi_39290917
Dat is wel leuk Bluezz. Bij ons draagt die persoon gewoon een kostuum en een sjerp denk ik.
Maar bij ons gaat het waarschijnlijk de burgemeester zelf zijn die ons gaat trouwen (de ma van phille werkt op het stadhuis, dus zij gaat dat waarschijnlijk vragen ) en ik denk echt niet dat er hier zo'n gesprek gevoerd wordt voor het huwelijk. We zijn alleszins al aangifte gaan doen en toen was er daar geen sprake van.

Wel leuk natuurlijk dat het zo goed klikte! Ik hoop dat we dat gaan hebben met de priester...
pi_39291038
Jammer zeg dat het in België zakelijker is.
Maar goed, je haalt je mooie leuke dingen ook uit andere dingen natuurlijk op zo'n dag

Oh en Leonieke, zie ik het goed dat het kerkelijk huwelijk bijna een jaar later is, waarom is dat?

of moet ik het hele topic doorlezen
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:54:44 #104
61183 leonieke
Dan toch?
pi_39291480
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Jammer zeg dat het in België zakelijker is.
Maar goed, je haalt je mooie leuke dingen ook uit andere dingen natuurlijk op zo'n dag

Oh en Leonieke, zie ik het goed dat het kerkelijk huwelijk bijna een jaar later is, waarom is dat?

of moet ik het hele topic doorlezen
Ik vertel het graag nog eens opnieuw hoor

We hebben op redelijk korte termijn besloten om te trouwen dus we kregen geen kerkelijk huwelijk met feest meer geregeld voor dit jaar. Bedoeling was om er exact een jaar tussen te laten (één datum) maar de zaal was al bezet. Dus op die manier zo'n tijd ertussen.

Waarom zo kort dag trouwen?
We zijn van plan een huis te kopen (en hopen nu echt na een jaar zoeken dat dat vlug zal opgelost zijn) en willen dan eigenlijk getrouwd zijn (hoeft niet, maar we willen het allebei zo ) en aangezien we allebei in het onderwijs werken, hebben we zoiets van: we trouwen tijdens de grote vakantie, niet in september zoals sommigen (voor hun vrije dag) en we hadden eigenlijk gehoopt dat als het zo kort dag was dat er geen problemen gingen zijn bij de organisatie van het huwelijk.

Die problemen zijn er (uiteraard ) wel, maar ze gaan dus niet zo lang duren en dat is ook al positief
pi_39291599
Ok tnxx voor de uitleg, ik snap het

Enneh... "trouwen hoeft niet maar we willen het allebei" dat snap ik helemaal hoor

In onze situatie keek een deel van onze fam. vrienden er ook vreemd van op, en een deel vond het helemaal geweldig, dat hou je toch. Niets van aantrekken.
pi_39291624
Bij ons word juist verteld hoe we elkaar hebben ontmoet etc. omdat dat gewoon een super leuke ontmoeting was toen
We hebben aangegeven beslist over vroeger en over werk geen preek te willen krijgen
Ook belt deze ambtenaar geen familie op om die nog is ff uit te horen, want zo zegt en schrijft ze zelf dat ze daar niet van houd

Ben helemaal nog niet zenuwachtig, komt morgen wel denk ik!

Alvast bedankt voor de felicitaties!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:01:47 #107
61183 leonieke
Dan toch?
pi_39291700
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Ok tnxx voor de uitleg, ik snap het

Enneh... "trouwen hoeft niet maar we willen het allebei" dat snap ik helemaal hoor

In onze situatie keek een deel van onze fam. vrienden er ook vreemd van op, en een deel vond het helemaal geweldig, dat hou je toch. Niets van aantrekken.
Mja het grappige is dan nog dat mensen mij tips willen geven ivm aankoop van een huis (dat je daar dus echt niet voor getrouwd moet zijn) terwijl ik twee jaar bij een notaris heb gewerkt Dan zeg ik gewoon dat we van elkaar houden en willen trouwen en dat we dat dus maar doen voor we iets kopen omdat we dan anders nog eens naar een notaris moeten gaan.

Bij ons werd er enkel door sommige raar opgekeken omdat het vroeg is. We zijn al drie jaar samen, dus zo vroeg vind ik dat nu ook weer niet. Maar ik trek me er lekker niets van aan
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:02:45 #108
61183 leonieke
Dan toch?
pi_39291725
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:59 schreef Beaker het volgende:
Bij ons word juist verteld hoe we elkaar hebben ontmoet etc. omdat dat gewoon een super leuke ontmoeting was toen
We hebben aangegeven beslist over vroeger en over werk geen preek te willen krijgen
Ook belt deze ambtenaar geen familie op om die nog is ff uit te horen, want zo zegt en schrijft ze zelf dat ze daar niet van houd

Alvast bedankt voor de felicitaties!!
Ik ga jou morgen niet meer zien (heel de dag vergaderingen en dan personeelsfeest bij phille) dus wens ik jou vandaag alvast een dikke proficiat.
pi_39291730
quote:

Heel erg veel plezier morgen!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:08:12 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_39291913
quote:
Zijn er zulke die dat wel doen

Hopelijk dan toch in overleg met het bruidspaard?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39292880
Het is pas overmorgen

Troel, ja hier in het dorp zijn er ambtenaren die dat doen niet echt leuk als je het mij vraagt!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_39314036
Nog even
Voor beaker, voor morgen
pi_39322527
1

Morgen ben ik de bruid

Bluezz, bedankt
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:58:26 #114
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_39324284
Beaker, veel plezier morgen. Geniet ervan, want voor je het weet is het overmorgen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 16:27:31 #115
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39325353
Lief Schaapmeisje, geniet van elk moment van jullie trouwdag en probeer echt af en toe stil te staan bij de mooie momenten en bij elkaar. Heel veel plezier voor jou en Schaapmannetje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_39325521
Hele fijne dag morgen Beaker!
En ik ben heel benieuwd naar je jurk, Jan Willem gaat extra opletten voor me
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_39327050
Dank jullie wel! Zenuwen beginnen langzaam te komen, want we moeten nog zoveel doen .......
Maar goed mag de pret niet drukken, want ik ga morgen trouwen

Hebben voor morgenochtend een lekker ontbijt, daarna naar de kapper en om tien uur mag ik hem dan eindelijk heel de dag aan! Kan niet wachten op het moment dat Crook me ziet Ben ontzettend benieuwd wat hij van mijn outfit vind

Vrijdagmorgen om 7 uur begint de vakantie en stappen we in de auto op weg naar onze bestemming! Daarna lekker genieten van elkaar

Hopelijk morgenochtend nog een berichtje en anders tot volgende week!

PS: Nectarientje, wil jij verslag uitbrengen over mijn jurk? wel positief uiteraard

Slaapmeisje, heb je een foto van jouw jurk? Ik kan me herinneren dat ik hem geweldig vond!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_39327997
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Heel erg veel plezier morgen!!!
nu dan wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39329391
Ik breng graag positief verslag uit over trouwjurken!

(nu maar hopen dat Jan Willem goed oplet )
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_39329479
Spannend, Beaker!
pi_39331676
Beaker heel veel plezier morgen!!
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:22:33 #122
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39331778
Succes en veel plezier morgen, Beaker!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39345220
Ik ben zenuwachtig

Bedankt voor alle felicitaties

Vandaag gaan we genieten, genieten, genieten!

Tot snel!

Beaker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_39345226
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 08:10 schreef Beaker het volgende:
Ik ben zenuwachtig

Tot snel!

Beaker
Enjoy wel mooi weer
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_39345290
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 08:10 schreef Beaker het volgende:
Ik ben zenuwachtig

Tot snel!

Beaker
Veel plezier vandaag!
Het is een geweldige dag!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')