Ik mag er niet aan denken dat de waarheid bij ons zou boven komen in het stadhuisquote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef Memmel het volgende:
Ambtenaar wil jullie gewoon een beetje leren kennen, leuke anekdotes, waar hebben jullie elkaar leren kennen, eerste zoen (dat weet nu dus ook de hele familie bij ons....).
Bij ons is het algemeen bekend dat we elkaar op internet ontmoet hebben, dus dat is gelukkig geen probleem. Ik gok dat bij ons nog wel ter sprake komt dat ik eerst dag dat bert een vies oud mannetje wasquote:Op maandag 26 juni 2006 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik mag er niet aan denken dat de waarheid bij ons zou boven komen in het stadhuis![]()
Heel de familie van phille denkt dat we elkaar hebben ontmoet in leuven ipv op ircgaan we maar niet vertellen als het ooit ter sprake zou komen
Heb mijn vriend ook via internet leren kennen, heb ik nooit een geheim van gemaakt. Zou eerlijk gezegd ook niet weten wat voor 'n "excuus" ik zou kunnen gebruiken, we woonden 130km bij elkaar vandaan en waren nog nooit in elkaars woonplaats geweest...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij ons is het algemeen bekend dat we elkaar op internet ontmoet hebben, dus dat is gelukkig geen probleem. Ik gok dat bij ons nog wel ter sprake komt dat ik eerst dag dat bert een vies oud mannetje was
Het enige waar ik Eemnes van kende was van de filesquote:Op maandag 26 juni 2006 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb mijn vriend ook via internet leren kennen, heb ik nooit een geheim van gemaakt. Zou eerlijk gezegd ook niet weten wat voor 'n "excuus" ik zou kunnen gebruiken, we woonden 130km bij elkaar vandaan en waren nog nooit in elkaars woonplaats geweest...
Mijn ouders en mijn zus weten het, maar daar blijft het ook bij.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij ons is het algemeen bekend dat we elkaar op internet ontmoet hebben, dus dat is gelukkig geen probleem. Ik gok dat bij ons nog wel ter sprake komt dat ik eerst dag dat bert een vies oud mannetje was
Wij zijn via een gemeenschappelijke vriend op internet (phille kende die kerel toen al irl) aan elkaar voorgesteld.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb mijn vriend ook via internet leren kennen, heb ik nooit een geheim van gemaakt. Zou eerlijk gezegd ook niet weten wat voor 'n "excuus" ik zou kunnen gebruiken, we woonden 130km bij elkaar vandaan en waren nog nooit in elkaars woonplaats geweest...
Bij ons is het gewoon in het praatje van de ambtenaar opgenomen hoor, géén geheimen en als men het niet begrijpt, jammer danquote:Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef Tally het volgende:
Bij ons weet iedereen dat we elkaar via internet hebben leren kennen..
Ook wij hebben er geen geheim van gemaakt..
Wij hebben elkaar ook via ICQ leren kennen..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons is het gewoon in het praatje van de ambtenaar opgenomen hoor, géén geheimen en als men het niet begrijpt, jammer dan
Maar het was al bekend bij iedereen
(wij kennen elkaar niet van fok trouwens maar via een wederzijdse ICQ vriendin en de online-community COL (van maurice de hond destijds).
Mja, sommige mensen kunnen dat echt niet begrijpenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:38 schreef Zwaffel het volgende:ach,ik zie ook niet in waarom je er een geheim van zou maken dat je elkander online hebt leren kennen
![]()
![]()
Misschien is het idd beter te begrijpen als je het zelf hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, sommige mensen kunnen dat echt niet begrijpen![]()
Sommige mensen geloven niet dat dit dan 'echt' kan zijn. Daarom vertellen wij het gewoon niet, al is het maar om commentaar te vermijden![]()
Mja, ik zeg het: wij zijn naar een huwelijk geweest van een koppel dat elkaar via internet heeft leren kennen. De ouders van mijn vriend konden dat echt niet begrijpen en zeiden toen luidop dat dat toch niet kan!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:09 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Misschien is het idd beter te begrijpen als je het zelf hebt meegemaakt.
Ik maak er nooit een geheim van. Alhoewel ik idd wel eens heb gehad dan mensen me dan aankijken van "wuh?" Jammer voor hun dan
Jep, bij ons ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef Tally het volgende:
Wij hebben elkaar ook via ICQ leren kennen..
En ook dit werd verteld in het stadhuis.. Onze eerste internetdate werd ook verteld..
En onze eerste date in de bios
Alles eigenlijk wel
Ik denk trouwens echt niet dat dat in België gebeurt hoor. Bij de broer van phille werd er geen enkele anekdote verteld, op een kwartier ben je weeral buiten bij het burgerlijk huwelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jep, bij ons ook.
Hilarische dingen als :
Bij de eerste date stond golfer aan de deur bij Bluezz, waarop hij zei, wat ben jij 'veel'
En Bluezz die daar een redelijk klein kereltje op de stoep zag staan etc etc![]()
De zaal lag dubbel![]()
![]()
Dat beweer ik helemaal niet, maar sommige mensen weten niet wat het is en vinden het dus onmiddellijk 'verkeerd'.quote:Leonieke, er zijn altijd mensen die het niet willen of kunnen begrijpen.
Alsof je in de kroeg of op dansles per definitie betere partners oppikt?![]()
Ligt ook aan de ambtenaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:20 schreef leonieke het volgende:
Ik denk trouwens echt niet dat dat in België gebeurt hoor. Bij de broer van phille werd er geen enkele anekdote verteld, op een kwartier ben je weeral buiten bij het burgerlijk huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |