abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39119657
7

Wat een leuke foto

Overigens hebben wij geen receptieboek, ik heb hier nog een hele oude lijst die heb ik zilver gemaakt en nu is het de bedoeling dat iedereen die op de receptie komt die lijst voor zijn hoofd houd en dan word er een foto gemaakt Dat is / word dus ons receptie boek, maar zou het te doen zijn

[ Bericht 47% gewijzigd door Beaker op 22-06-2006 20:02:44 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:09:55 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_39123126
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:29 schreef Beaker het volgende:
7

Wat een leuke foto

Overigens hebben wij geen receptieboek, ik heb hier nog een hele oude lijst die heb ik zilver gemaakt en nu is het de bedoeling dat iedereen die op de receptie komt die lijst voor zijn hoofd houd en dan word er een foto gemaakt Dat is / word dus ons receptie boek, maar zou het te doen zijn
Dat zie je wel vaker, ziet er erg leuk uit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39127863
O ja, we hebben ook geen receptieboek gedaan, maar voor 's avonds een vaas waar mensen met een speciale pen op konden schrijven, die gaan we laten afbakken (hoe heet dat ook alweer? Heel hete oven...) KERAMIEK, ja.

En dan kunnen we de grote vaas gebruiken met al die leuke text erop!
pi_39128321
Dat is ook een leuk idee
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_39128396
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef Beaker het volgende:
Dat is ook een leuk idee
Er zijn talloze voorwerpen, van theekopjes tot een megaschaal of vaas, het komt van een zaakje op de Van Baerlestraat in Amsterdam (ben even de naam kwijt)... Color me Mine, heet het. Leuke plek, kijk maar of je wat kan vinden.
pi_39129109
Hebben ze ook een web-site?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_39129146
Ik zou zeggen, google is your friend.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:43:42 #58
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_39158173
Ik ga 19 augustus in Londen trouwen!!
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_39158414
6

vandaag had ik mijn eerste "ik ben zenuwachtig-dag"
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_39174588
Argh.. even wat ergernissen.

Ik ben dus zo kwaad op mijn familie (en zeker niet in de laatste plaats op mijn ma)
Phille en ik hadden heel duidelijk gezegd dat WIJ tegen de familie wilden zeggen dat we gaan trouwen. Gingen we doen op een familiefeest. Mijn ma is natuurlijk vanaf dat ze het wist naar mijn familie gestapt om te gaan wenen dat we gaan trouwen (niet van geluk trouwens ).
Dat was langs haar kant.

Maar blijkbaar vond mijn nicht (die het ook van haar ouders gehoord had) het nodig om direct de andere kant (mijn pa's kant) in te lichten. Nu weet heel de familie het al en hebben wij het nog tegen niemand kunnen zeggen.

Ik heb dus zelf twee vriendinnen kunnen inlichten. Wauw.. leuk hoor
pi_39174657
Jeetje leonieke, dat is echt niet leuk zeg. Heb je haar er nog op aangesproken? Ik kan me voorstellen dat die nicht niet wist dat het geheim moest blijven, maar van je moeder is t echt niet netjes.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_39174716
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:51 schreef Étoile het volgende:
Jeetje leonieke, dat is echt niet leuk zeg. Heb je haar er nog op aangesproken? Ik kan me voorstellen dat die nicht niet wist dat het geheim moest blijven, maar van je moeder is t echt niet netjes.
Tuurlijk heb ik het haar gezegd. Mijn familie wist het verdorie eerder dan mijn getuige (mijn zus). Maar dat is blijkbaar normaal... Zelfs de buren wist het hier eerder.

En ik snap echt niet dat mijn nicht dat doorvertelt. Zoiets doe je toch gewoon niet of ben ik nu zo anders?
pi_39174874
Ik bedoelde met je nicht meer dat ze misschien dacht dat het wel bekend mocht zijn, aangezien zij het dus ook zo viavia hoorde. Ik kan me nog voorstellen dat ze dat uit enthousiasme vertelt, zo van 'ik hoorde dat x en x gaan trouwen, wat een leuk zeg, gefeliciteerd!'.

Wat vond je moeder er zelf van dan? Het is vooral zo jammer dat je het niet meer ongedaan kan maken of er alsnog iets van maken, de verrassing is er nu gewoon af. Hopelijk houdt je moeder zich bij de rest van jullie plannen gedeist. En anders moet je haar bijzondere dingen maar niet vertellen, hoe 'stom' dat ook is. Echt rot voor je, juist dat soort familiedingetjes lijken met trouwerijen eerder weer op te spelen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_39174935
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:59 schreef Étoile het volgende:
Ik bedoelde met je nicht meer dat ze misschien dacht dat het wel bekend mocht zijn, aangezien zij het dus ook zo viavia hoorde. Ik kan me nog voorstellen dat ze dat uit enthousiasme vertelt, zo van 'ik hoorde dat x en x gaan trouwen, wat een leuk zeg, gefeliciteerd!'.
Kan, maar toch.. je hoeft daarvoor niet de telefoon op te pakken en die persoon zomaar op te bellen.
quote:

Wat vond je moeder er zelf van dan? Het is vooral zo jammer dat je het niet meer ongedaan kan maken of er alsnog iets van maken, de verrassing is er nu gewoon af. Hopelijk houdt je moeder zich bij de rest van jullie plannen gedeist. En anders moet je haar bijzondere dingen maar niet vertellen, hoe 'stom' dat ook is. Echt rot voor je, juist dat soort familiedingetjes lijken met trouwerijen eerder weer op te spelen.
Mijn ma? Ik hoop dat ze zich verdomd kut voelt nu.
En veel bijzondere dingen zal ze idd niet weten aangezien ze nog steeds niet van plan is om te komen. Dat is dus het toppunt, zelf wil ze niet komen, maar ze gaat het wel rondvertellen.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 15:33:49 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_39178668
leonieke
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39178944
Vandaag wat info gevraagd bij een fotograaf Prijs valt ons erg mee , 600 euro voor een reportage met 55 Foto's . Wel exclusief een album.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_39178976
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:01 schreef leonieke het volgende:

[..]

Kan, maar toch.. je hoeft daarvoor niet de telefoon op te pakken en die persoon zomaar op te bellen.
[..]

Mijn ma? Ik hoop dat ze zich verdomd kut voelt nu.
En veel bijzondere dingen zal ze idd niet weten aangezien ze nog steeds niet van plan is om te komen. Dat is dus het toppunt, zelf wil ze niet komen, maar ze gaat het wel rondvertellen.
Is je moeder zo tegen het huwelijk of zo tegen je vriend ? als ik het zo bot mag vragen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_39179694
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:46 schreef Joene het volgende:

[..]

Is je moeder zo tegen het huwelijk of zo tegen je vriend ? als ik het zo bot mag vragen ?
Mijn ma is tegen het feit dat mijn pa ook uitgenodigd is op het huwelijk (echtscheiding in 2003). Als hij komt, komt zij niet. Ik heb mijn twee ouders uitgenodigd en nu is de keuze aan hen. Ik kan alleen maar hopen dat ze er allebei gaan zijn.
pi_39179841
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 16:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mijn ma is tegen het feit dat mijn pa ook uitgenodigd is op het huwelijk (echtscheiding in 2003). Als hij komt, komt zij niet. Ik heb mijn twee ouders uitgenodigd en nu is de keuze aan hen. Ik kan alleen maar hopen dat ze er allebei gaan zijn.
Bah wat een gedoe
pi_39181348
5

Leonieke, wat een vervelende situatie
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:58:54 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_39190095
Hoe hebben jullie dat eigenlijk gedaan met vrijgezellenfeestjes?

Ik ben zeer slecht in verrassingen en heb dus ook al aangegeven dat schoonmama en schoonzus zich verre van surprisedingen moeten houden en dat ik het zelf wil regelen, maar is dat erg raar?
Het liefst ga ik gewoon met een stel vriendinnen wat leuks en gezelligs doen, met mensen die ik zelf uitgezocht heb zeg maar.

En is het dan zo dat de toekomstig bruid alles betaald? Of betaald iedereen voor zich of is dat maar wat je af spreekt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 24 juni 2006 @ 22:00:23 #72
43556 miss_dynastie
pi_39190154
Meestal wordt de bruid volgens mij juist vrijgehouden, in elk geval voor een deel dan. Is misschien wel wat vreemd om voor te stellen als je het zelf organiseert, maar goed
  zaterdag 24 juni 2006 @ 22:02:40 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_39190224
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Meestal wordt de bruid volgens mij juist vrijgehouden, in elk geval voor een deel dan. Is misschien wel wat vreemd om voor te stellen als je het zelf organiseert, maar goed
Ja, maar nou, ja, als ik ervoor kiezen om arme studenten uit te nodigen, wil ik zeker niet van ze verwachten dat ze ook nog eens voor mij moeten betalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39190570
Leuke foto iamredleader!

Beaker spannend
pi_39190901
Wij ik en mijn vriend (X-naut) hebben ook plannen om te trouwen.

Hij heeft me begin april ten huwelijk gevraagd.

Alleen het duurt zeker nog minimaal 2 jaar voordat we gaan trouwen.

Willen eerst een andere huis en flink wat sparen voor een droomhuwelijk
I'm not lost, i'm just geocaching
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')